Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
wil je met 1 soort anabol beginen je eerste kuur dan zou ik het houwe op dianabol als je in massa aan wil komen dianabol is voor beginers een goed hulp midel en het is geen wonder pilletje zoals de meeste mensen altijd denke dat je met 1 kuur een arnold word
het is maar wat je wilt bereiken.. Als je doel is om veel massa te kweken dan zou ik er test bij nemen en als je wilt dbol. Als je deca wilt gebruiken zou ik er altijd een 2de middel bij doen winstrol/dbol of zo.
kheb alleen een bekke schrik voor nen test te prikken want ik ben van mijn eigen al serieus opvliegend en pist off soms,en als ge dan samen woont en ge neemt nog is nen test dan weet ik ni wa da ga geven? daarmee enkel deca...
maar deca en dbol da ga eventueel samen?
Citaat[/b] (kleine @ Apr. 10 2004,14:06)]kheb alleen een bekke schrik voor nen test te prikken want ik ben van mijn eigen al serieus opvliegend en pist off soms,en als ge dan samen woont en ge neemt nog is nen test dan weet ik ni wa da ga geven? daarmee enkel deca...
maar deca en dbol da ga eventueel samen?
merci voor het antwoord al.
Valt best mee hoor. Als je normaal geen losgeslagen projectiel bent zul je dat van as ook niet zomaar worden. Zeker niet als je er op let.
En je zult toch niet veel gebruiken de eerste keer.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment