ik had erjuist een vraag gepost 'here we go'
Wat ik eigenlijk wil, is niet enorm veel aankomen, maar wat ik aankom moeten echte spieren zijn en geen vocht.
Tis de kwaliteit die telt, niet de hoeveelheid.
Met wat kan ik dat het beste bereiken volgens jullie?
Ik zit hier in de knoop omdat ik lees dat testosterone heel goed verdragen wordt door je lichaam omdat het lichaamseigen is, maar dat het veel vocht ophoudt en dat je er vet van wordt (ergogenics).
En van deca krijg je vochtopslag en deca-dick...
Ik heb een half jaar geleden heel licht kuurtje gedaan met
d-boll van GS en dat is mij erg goed bevallen, mijn gewicht bleef heel lang hetzelfde, tot een maand geleden, dankzij men voeding denk ik.
Dus d-boll van GS zou ik wel opnieuw willen nemen, maar met een injectable deze keer.
alle hulp is welkom
greetz
Wat ik eigenlijk wil, is niet enorm veel aankomen, maar wat ik aankom moeten echte spieren zijn en geen vocht.
Tis de kwaliteit die telt, niet de hoeveelheid.
Met wat kan ik dat het beste bereiken volgens jullie?
Ik zit hier in de knoop omdat ik lees dat testosterone heel goed verdragen wordt door je lichaam omdat het lichaamseigen is, maar dat het veel vocht ophoudt en dat je er vet van wordt (ergogenics).
En van deca krijg je vochtopslag en deca-dick...
Ik heb een half jaar geleden heel licht kuurtje gedaan met
d-boll van GS en dat is mij erg goed bevallen, mijn gewicht bleef heel lang hetzelfde, tot een maand geleden, dankzij men voeding denk ik.
Dus d-boll van GS zou ik wel opnieuw willen nemen, maar met een injectable deze keer.
alle hulp is welkom
greetz
Comment