Kuur sust deca dboll

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Die vermoeidheid kan. Je belast je lichaam veel zwaarder als normaal.
    4,5 kilo zwaarder in een week is heel erg veel, inderdaad veel vocht ben ik bang.
    Verder gaat het erg lekker als ik het zo lees, klasse.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (bigbardie @ Apr. 19 2004,19:20)]Hallo allemaal,

Zo net borst getraind, en ik had nog nooit dboll gebruikt maar dat is echt niet normaal meer!!! Ik heb al meer kracht en die pomp is echt super !!! Waar ik ook erg van schrok was mijn gewicht dat nu 107,6 is!!! Dus 4,5 kilo in minder dan een week!!! Natuurlijk veel vocht maar toch!

Verder heb ik wel last van wat druk op mijn borst en schouderblad, dit komt denk doordat mijn bloeddruk ligt verhoogd is!!! En nog iets dat ik merk is dat ik niet voorruit te branden ben, ik zou het liefst om 20.00 s´avonds naar mijn bed gaan omdat ik kapot ben!!! En dat gevoel heb ik de hele dag door! Is dat normaal?

Maar voor de rest ben ik echt al super tevreden en dat binnen 1 week!!!    
      Gaat goed bro, je zal gevoelig zijn voor vochtopname , ik heb dat ook en dan vliegen de kilo's eraan. Vermoeid worden van dbol lijkt me raar, ik had eerder "ik kan heel de wereld aan gevoel", zo zie je maar dat elke mens anders is.
      Hou ons nog op de hoogte, en rammen met die ijzers

grtz
      stil growing

Comment

Klinkt zeker niet verkeerd hoewel er uiteraard inderdaad het nodige vocht bij zal zitten.  

Die vermoeidheid kan wel minder worden hoor als je wat meer gewend bent. Als het blijft kan het raadzaam zijn er af en toe een beetje 'aan toe te geven', anders loop je het risico oververmoeid te raken en dat kan uiteraard alleen maar ten koste gaan van je training en van je gains...
        Succes verder!  

Comment

wat die oververmoeidheid betreft.....ik heb er zelf ook altijd last van als ik kuur.

ik zou normaal gesproken nooit midden op de dag een dutje kunnen doen als ik niet gebruik maar zodra ik met kuur begin word ik rond etenstijd altijd zo moe dat ik even een uiltje ga knappen.

het zal de leeftijd wel wezen,denk ik

greetz

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (ariekanarie @ Apr. 20 2004,02:49)]
            de mensen praten over d-boll altijd of je er ontzetend veel bijwerkingen van krijg zoals hart ritme stornisen veel hoofdpijn slecht slapen hoge bloeddruk maar ik vind het ene beetje bull shit maar van de 15 mensen die ik ken die d-boll hebben gebruik zijn er 2 hoog uit die echt side effects hebben gehad zoals hoge bloed druk en hoofdpijn maar hartkloppingen en dat soort dingen hoor ik nooit wat over maar ieder kan het anders ervaren natuurlijk ik ga donderdag met me kuur beginen ook met d-boll kijken wat er van mij terecht komt ik hou jullie dan er van op de hoogte mensen

Comment

he devil,

Ja iedereen reageert er weer anders op! Ik vind het wel een van de heftigste middelen tot nu toe. Je merkt het gewoon echt als je ze inneemt, terwijl ik daar met winstrol totaal geen last van had!

Maar hoe gaat jou kuur eruit zien?
              Mr. HOLLAND 2006 NAC
              Mr. HOLLAND 2007 NAC
              3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (bigbardie @ Apr. 21 2004,00:46)]he devil,

Ja iedereen reageert er weer anders op! Ik vind het wel een van de heftigste middelen tot nu toe. Je merkt het gewoon echt als je ze inneemt, terwijl ik daar met winstrol totaal geen last van had!

Maar hoe gaat jou kuur eruit zien?
                hoe bedoel je ik merk het als ik ze in neem

Comment

he devil,

Ik krijg altijd een beetje druk op mijn borst en schouderblad, en lichte koppijn! Die koppijn valt reuze mee hoor, maar die druk kan best vervelend zijn, zeker als je wilt gaan slapen!!
                  Mr. HOLLAND 2006 NAC
                  Mr. HOLLAND 2007 NAC
                  3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (bigbardie @ Apr. 15 2004,13:28)]
                    hey bigbarbie
                    week 1tm10 500mg sust
                    week 1tm6 50 mg dboll
                    nakuren met clomid
                    het is een niet al te groote kuur maar ik kan er mee door voor van de zomer

Comment

he devil, zeker mooi kuurtje! Wat zijn de verwachtingen?
                      En komt zeker goed voor de zomer op wat vocht na!!! Just like me!!!!
                      Mr. HOLLAND 2006 NAC
                      Mr. HOLLAND 2007 NAC
                      3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (bigbardie @ Apr. 21 2004,12:14)]
                        me verwachtingen zijn tog wel dat ik 5 kilo spier massa aan komt zonder vocht mee gerekent weeg nu 81 lengte1.79 dus ben niet al te zwaar maar pas 22 jaar als ik ga beginen met de kuur hou ik jullie op de hoogte

Comment

Hoi xdevil, is natuurlijk persoonlijk he, maar vind 22 jaar nog een beetje te jong om al te kuren met dbol. Maar dat is iedereen zijn keuze natuurlijk.

Een vraagje heb ik wel, ik heb verschillende artikels al gelezen over dbol en daar wordt steeds aangeraden om op te bouwen en ook af te bouwen. Ik zie dat hier niet vermeld staan. Ik heb zelf ook een kuur met dbol gedaan, en ik nam ze als volgt 1e week 2 - 2e week 4 - 3e week 6 - 4e week 8 - 5e week 8 - 6e week 6 - 7e week 4 - 8e week 2.

Comment

Op en afbouwen is al lange tijd achterhaald. Als je d-boll voor de eerste keer gebruikt kun je opbouwen maar ga zo snel mogelijk naar de max. Afbouwen is zinloos, het verhaal van vroeger daar achter is dat je lever "in slaap" zou vallen als je ineens stopte.

Greets...

Comment

Zo net schouders getraind, en de krachttoename is echt niet normaal! Alles gaat goed, de eerdere sides heb ik geen last meer van alleen zijn mijn tepels echt super gevoelig!!! Heeft ook zo zijn voordelen Om over mijn sexdrive nog maar niet te spreken
                              Mr. HOLLAND 2006 NAC
                              Mr. HOLLAND 2007 NAC
                              3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X