Nakuren?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (ariekanarie @ Apr. 20 2004,02:52)]
    Originally posted by [b
    Citaat[/b] (bigbardie @ Apr. 16 2004,13:00)]he Jasper,

Ik zou nog ff wachten met droogtrainen. Gewoon blijven trainen en eten net als in je kuur. Anders vliegen de duurgewonnen kilo´s er zo weer af. Wat je wel zou kunnen doen is wat extra cardio maar ook weer niet te veel!!!

En over de tijd die tussen 2 kuren in moet zitten ligt ook aan de AS die je hebt gebruikt en in welke doseringen, maar wat ik nooit zo goed begrijp is die gasten die het hele jaar door spuiten (ik geloof dat JTB dit ook doet), hoe zit het dan met hun eigen test productie die ligt dan toch veel te lang plat en de kans dat dat niet meer opgang komt is die dan groot? Dan heb je echt een probleem, begin je opeens op Pamela Anderson te lijken en krijg je de stem van Michael Jackson!! haha        
    vraag me af hoe je erbij komt dat jtb het hele jaar door zou spuiten?

ik weet dat ie niet achterlijk is dus geloof er niks van!!

greetz
    @ bigbardie:

ik pak 1 a twee kuurtjes per jaar dus waar je deze info vandaan haalt mag je me even laten weten. Volgens mij blijkt dit uit niets dat ik ooit gepost heb. Ik kuur ook altijd degelijk na en sta onder controle van mijn huisarts die mijn bloedwaardes controleert. Hier is nog nooit iets slechts naar boven gekomen. Dus volgens mij kuur ik met verstand. Als ik 12 weken kuur, kuur ik minimaal 18 tot 24 weken niet.

Tip: noem geen namen als je niet weet wat je zegt, stoot je mensen mee voor het hoofd, slecht idee krijg je heibel van.

@Arie

Bedankt voor de steun, jij weet idd wel beter! THNX

Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

He JTB, ik weet bijna zeker dat je ooit eens had gepost, ergens bij nakuren of terugval na je kuur ofzo! Je zei, daar heb ik geen last van want spuit gewoon vrolijk het hele jaar rond!

Ik weet het echt bijna zeker, maar mocht ik ernaast zitten dan mijn excuses! En je moet je niet zo aangevallen voelen bro!!!
      Mr. HOLLAND 2006 NAC
      Mr. HOLLAND 2007 NAC
      3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (bigbardie @ Jun. 10 2004,13:19)]He JTB, ik weet bijna zeker dat je ooit eens had gepost, ergens bij nakuren of terugval na je kuur ofzo! Je zei, daar heb ik geen last van want spuit gewoon vrolijk het hele jaar rond!

Ik weet het echt bijna zeker, maar mocht ik ernaast zitten dan mijn excuses! En je  moet je niet zo aangevallen voelen bro!!!
        je zit er dus naast!

maar goed excuses aanvaard.

Ik reageer zo fel omdat ik mensen die het hele jaar door kuren niet zo verstandig vind vooral omdat ik wel ouder dan 40 wil worden en nog kinderen wil kunnen produceren. Ik ben dus absoluut tegen het hele jaar door kuren en zal dit nooit doen, heb dit ook nooit gedaan.
        Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X