Mijn resultaat,

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mijn resultaat,

    Beste mensen
    Ja daar is hij weer.
    omdat me ouwe topic onoverzichtelijk is maak ik even een nieuwe aan,

    Het is nu een paar maanden na mijn kuur en wil even wat foto's posten van mijn resultaat na mijn winstrol kuur.
    8 weken test/winstrol en nakuur nolva.

    Het kuurtje is me best wel goed bevallen en heb weinig tot geen last van bijwerkingen gehad,na mijn kuur kreeg ik was last van puisten op mijn rug (3 tot 4 maar)maar dat trok gelukkig meteen weer weg.

    Ik ben wel sterker geworden
    ik bench nu 120*3

    voorheen was mijn max niet boven de 90/95/100

    zelf vind ik dat ik van de winstrol niet echt veel heb gemerkt,ik werd er wel hard van maar daar bleef het ook bij,Krachtwinst kwam echt van de test.

    ik weeg nu 78,5 kilo en heb een bf van 9%.
    Heb altijd gezegd dat dit mijn doel is maar ga nu tog mijn grenzen verleggen,
    ik wil nu naar de 85 kilo droog met nogsteeds een bf van 9%


    Mijn voeding is inmiddels in orde en heb veel ervaring opgedaan tijden mijn kuur.
    Hier De foto's
    (even voor de duidelijkheid ik post dit omdat mijn vorige topic echt onoverzichtelijk was geworden en ik toch mijn ervaringen met jullie wil delen aangezien ik best vaak merichten krijg met vragen)











    nou heb ik nog wat vraagjes,

    ik wil in december een nieuwe kuur nemen,
    eerst zat ik te denken aan tren/test,maar aangezien ik nu ook ben begonnen met thaiboxxen is het niet echt verstandig om aan de tren te gaan(conditioneel)

    ik train normaal 4 tot 5 keer,
    maar zal dit nu aanpassen omdat ik nu ook 2 keer in de week moet thaiboxxen,
    dus word nog maar max 3 keer per week aan de gewichten denk ik.

    Ik zat te denken aan Test/primo/anavar 10 weken
    Test 500 week 1 tot 10
    Primo 400 week 1 tot 10
    ana 50 week 5 tot 10
    nakuur nolva 11 tot 14/15

    Gezien mijn doel ,is dit dat een geschikte kuur voor mij?
    of hebben jullie nog andere suggesties?




    ik hoor het graag van jullie
    Last edited by hakan00; 05-11-2010, 01:38.
    Als Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..

  • #2
    dat ziet er echt super uit man!3

    Comment


    • #3
      fotos zien er goed uit ouwe. al vind ik wel dat je onderrug er slapjes uitziet. ik zie geen strakke dikke kabels over die onderrug lopen. En je benen mogen ietsjes meer aandacht krijgen.

      misschien is het een idee om tijdens je volgende 2x per week beentjes aan te pakken en 2x per week bovenlichaam. Bijvoorbeeld middels een 4 dagen UB/LB schema. deadlifts, squats, front squats, SLDL's, als basis, en als extra misschien nog wat leg presses, lunges, leg extensions en leg curls.

      Zowieso zijn dit oefeningen waarmee je flinke massa pakt. En omdat je in verhouding tot andere spiergroepen deze nog vrij weinig hebt aangepakt, kun je nu vrij snel veel massa daar pakken. je kan dus flink wat kilos gaan gainen.

      als je in je kuur zit kun je best 3-4x per week trainen + 2x thaiboksen. je herstelt sneller, dus moet ook net iets meer aankunnen.

      Verder is mijn kennis tot kuren erg beperkt. over je kuur op inhoudelijk gebied kan ik dus niet veel zeggen. Behalve dat ik vindt dat je wel erg vroeg...naja weet je zelf ook wel toch . zolang je er maar veel van geleerd hebt.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

      Comment


      • #4
        Goede fysiek man, benen mogen wel wat beter

        Comment


        • #5
          hcg mee laten lopen altijd bij elke kuur , hcg is gewoon een must veel mensen zien dat over het hoofd, jou dosering van anavar is voor vrouwen zou hem zeker uppen naar 70 mg minimaal met dit kuur ga je zeker lean mass pakken, met de anavar pak je 150 kilo bench met gemakt , mark my words

          Comment


          • #6
            Traps, benen, onderrug gaan dus je aandachtspunt worden qua bijtrekken.
            Ik zou zelf de anavar 6 weken totaal nemen, waarvan de helft op lagere dosering gelijk met je na-kuur. Primo+test zijn al genoeg om je bench voorbij de 150kg te gaan tillen heb je geen anavar voor nodig.
            Last edited by Falstyr; 05-11-2010, 12:17.

            Comment


            • #7
              heel gaaf! ziet er ook echt sterk uit en niet opgeblazen!

              Comment


              • #8
                Originally posted by dynobet View Post
                fotos zien er goed uit ouwe. al vind ik wel dat je onderrug er slapjes uitziet. ik zie geen strakke dikke kabels over die onderrug lopen. En je benen mogen ietsjes meer aandacht krijgen.

                misschien is het een idee om tijdens je volgende 2x per week beentjes aan te pakken en 2x per week bovenlichaam. Bijvoorbeeld middels een 4 dagen UB/LB schema. deadlifts, squats, front squats, SLDL's, als basis, en als extra misschien nog wat leg presses, lunges, leg extensions en leg curls.

                Zowieso zijn dit oefeningen waarmee je flinke massa pakt. En omdat je in verhouding tot andere spiergroepen deze nog vrij weinig hebt aangepakt, kun je nu vrij snel veel massa daar pakken. je kan dus flink wat kilos gaan gainen.

                als je in je kuur zit kun je best 3-4x per week trainen + 2x thaiboksen. je herstelt sneller, dus moet ook net iets meer aankunnen.

                Verder is mijn kennis tot kuren erg beperkt. over je kuur op inhoudelijk gebied kan ik dus niet veel zeggen. Behalve dat ik vindt dat je wel erg vroeg...naja weet je zelf ook wel toch . zolang je er maar veel van geleerd hebt.
                je hebt gelijk,mijn onderrug vind ik zelf ook zwak,net als mijn benen.
                Dit komt vooral omdat ik in mijn gym echt onderrug TOTAAL niet kan trainen.
                echt kwa rug heb je in mijn sporthschool helemaal nix..
                zelfs over deadliften doen ze moeilijk!!!pff jankballen..

                maar heb nu sinds een week wat uitgevonden dus daar ben ik nu mee bezig,en benen heb ik weinig aandacht aan besteed(heel erg weinig)
                hier zal ik ook veel aandacht aan gaan besteden.
                ook voor de extra hormoonaanmaak is dit erg belangrijk,
                en je hebt idd gelijk,ik kan in mijn kuur best 4 keer gaan trainen en 2 keer thaiboxxen,
                Als Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..

                Comment


                • #9
                  Originally posted by SpuitJunkie View Post
                  hcg mee laten lopen altijd bij elke kuur , hcg is gewoon een must veel mensen zien dat over het hoofd, jou dosering van anavar is voor vrouwen zou hem zeker uppen naar 70 mg minimaal met dit kuur ga je zeker lean mass pakken, met de anavar pak je 150 kilo bench met gemakt , mark my words
                  klopt hcg laat ik meelopen.
                  Ik denk ook dat ik ana op een hogere dosering ga zitten,
                  ben nog even aan het kijken
                  Als Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..

                  Comment


                  • #10
                    Nice man, goede resultaten.
                    Niet om af te doen op kuren maar dit is toch ook mogelijk zonder?
                    There are no shortcuts to any place worth going
                    178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Dennis23 View Post
                      Nice man, goede resultaten.
                      Niet om af te doen op kuren maar dit is toch ook mogelijk zonder?
                      het is zeker mogelijk,,

                      dat wil ik nu achter me laten en verder gaan..
                      wil nu naar de 85 kilo en binnen 1 jaar wedstrijden thaiboxxen
                      Als Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..

                      Comment


                      • #12
                        je oogt echt zwaarder dan 80...

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by bauke86 View Post
                          je oogt echt zwaarder dan 80...
                          Komt doordat er niet veel massa zit op benen..

                          Veel succes!!
                          On a long road to insanity.

                          SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by bauke86 View Post
                            je oogt echt zwaarder dan 80...
                            deels ook belichting en idd weinig massa op de benen
                            Make it happen, shock everyone!

                            Comment


                            • #15
                              Zeer goed fysiek, klasse!

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X