Kuurtje is begonnen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

het is mijn bedoeling om niet op te zwellen, maar om meer definitie te krijgen, een drogere, hardere look dus.

volgens mij en door wat te lezen en raad te vragen, is winstrol daarvoor het beste geschikt.

greetz
    I just live once and I want the max out of it!

Comment

Is niks mis mee hoor 50mg e.o.d.
      Niet een kuur waarmee je huge gaat worden maar harder, droger en een kilo of 3 a 4 zwaarder moet lukken.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

en meer moet dat voor mij niet zijn de eerste kuur

dat écht groot worden, daar heb ik nog wel effe tijd voor.

niet zo lang geleden las ik op dit board dat een kerel zijn eerste kuurtje met 1000mg/week testo deed....

dan liever eerste injectkuurtje met 50mg om de andere dag.
        stilletjes opbouwen is volgens mij nog altijd het verstandigste en het gezondste. of heb ik het mis?

greetz

Comment

Ben het met je eens. Uiteraard is het net wat iemand wil maar als je in je eerste kuur al 1000mg test per week pakt wil ik de 2e kuur en de eventuele kuren daarna niet weten...

Greets...

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Kenshu_Etsukau @ Mei. 06 2004,19:46)]

nu doe je me snotteren man  

we zullen zien wat er van komt, is het niet, dan doe ik binnen een maand iets anders.

ik ga wel de laatste twee weken 20mg d-boll erbij nemen.

greetz
            ik ben erg benieuwd wat je motivatie is om de laatste 2 weken dbol erbij te gaan doen want ik begrijp,net als bigbardie,de logica er ook niet van

greetz

Comment

die d-boll had ik hier nog liggen.

is het verkeerd om die de laatste 2 weken erbij te nemen?
              kan dat kwaad?

greetz

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 06 2004,21:41)]Ben het met je eens. Uiteraard is het net wat iemand wil maar als je in je eerste kuur al 1000mg test per week pakt wil ik de 2e kuur en de eventuele kuren daarna niet weten...

Greets...
                Ook al wil je het niet weten, mijn volgende kuur wordt ongeveer dezelfde als die van bigbardie!

week 1tm10 500mg sust
                week 1tm10 400 mg deca
                week 1tm6   60mg dboll

en ja ik zit ook altijd zwaar te genieten als ik aan het injecteren ben

Comment

Kenshu, alleen al omwille van je gezondheid zou ik niet aan die dianabol beginnen, ook al is het maar voor 2 weken. Je lever heeft het al zwaar met winstrol inject, dus als je daar nog eens dianabol overheen jaagt, wordt 'ie niet blij.
                  Komt nog bij dat dianabol en winstrol een totaal tegengesteld doel dienen. Combineren is dus echt niet logisch.
                  We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

eerst beginnen met kuren en dan vragen ofdat iemand al ervaring heeft met 50mg om de dag?vraagt da toch op voorrand!!!en dan de 2 laatse weken d-boll?ik denk het best da ge stopt en binne een maand terug begint met wat meer kennis!(as is geen speelgoed e) menselief...

Comment

He Jesse dat wordt flink knallen dan!!! Wanneer begin je ermee? Hou ons op de hoogte bro!!!
                      Mr. HOLLAND 2006 NAC
                      Mr. HOLLAND 2007 NAC
                      3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

@Kenshu, niet doen gewoon je kuur houden zoals hij is.

@Jesse, jij hebt toch niet in je eerste kuur 1000mg test gebruikt?
                        Vind de kuur die je nu beschrijft zeker niet verkeerd hoor.

Greets...

Comment

@ curioso: ik blijf gewoon die kuur volgen, ik merk al wat resultaat overigens. Dan laat ik de d-boll gewoon liggen voor een volgende keer.

greetz

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Kenshu_Etsukau @ Mei. 07 2004,18:10)]@ curioso: ik blijf gewoon die kuur volgen, ik merk al wat resultaat overigens. Dan laat ik de d-boll gewoon liggen voor een volgende keer.

greetz

Greets...

Comment

@Bigbardie: Ik heb eigenlijk besloten die kuur te doen naar aanleiding van jouw topic en al de positieve replies..
                              Ik ben nu aan het afbouwen met mijn eerste kuur, moet nog gaan nakuren enz. dus waarschijnlijk wordt het pas november dat ik aan die kuur begin, maar tezijnertijd zal ik jullie zeker op de hoogte houden. Ik hoop dat ik netzoveel resultaat behaal als jij

@Curiosio: Nee om precies te zijn 750 mg testo (maar in de eerste weken wel 1000 mg) en ook nog 300 primo maar dat is idd geen testo

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (Jesse @ Mei. 07 2004,09:43)]
                                Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 06 2004,21:41)]Ben het met je eens. Uiteraard is het net wat iemand wil maar als je in je eerste kuur al 1000mg test per week pakt wil ik de 2e kuur en de eventuele kuren daarna niet weten...

Greets...
                                Ook al wil je het niet weten, mijn volgende kuur wordt ongeveer dezelfde als die van bigbardie!

week 1tm10 500mg sust
                                week 1tm10 400 mg deca
                                week 1tm6   60mg dboll

en ja ik zit ook altijd zwaar te genieten als ik aan het injecteren ben
                                waarom neem je zoveel dbol als dit pas je eerste kuur is?

ook al word het je 2e kuur vind ik 60mg dbol erg veel,kerel!

greetz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X