Ik ben vorige week begonnen met mijn kuur. Ik gebruik 10 weken lang 400mg deca en 750mg test enanth. Eerste 4 weken 30mg dbol p dag, laatste 6 weken winstroldepot 50mg om de dag. Ik zit eigenlijk te twijvelen om het zo te doen of ipv 4 weken dbol 6 weken dbol en dan 6 weken winstrol depot dan kan ik na mijn laatste injectie winstrol direct beginnen met de nakuur, alleen duurt de kuur dan 12 weken en dat vind ik eigenlijk te lang. Wat denken jullie ? BTW dit wordt mijn 4de kuur
Kuur voor de zomer
Collapse
X
-
Ik vind het een nette kuur. 10 weken kuren betekent eigenlijk 13 weken kuren omdat je je nakuur toch 3 weken na je laatste injectie moet doen. Dus zal de winny dan ook in week 8 pakken tot en met week 13. En dan beginnen met nakuur.
I live to end the game
-
4e kuur dus je lichaam is een beetje gewent aan AS ,ik zou die dianabol iets verhogen ,winstrol meten in begin nemen ,niet wachten tot dat je vocht hebt op gebouwd in je lichaam ,je bouwt vocht en dan ga je alles omdraien om droog te worden dat is niet zon goeie combinatie want dan zie je niet veel resultaat ,en 12 weken kun je best wel aan ,dit is je 4e kuur dat moet je aan kunnen
Comment
-
Helemaal eens met Mr. Symmetry. Maak er nu een massa kuur van en neem de d-boll de eerste 6 weken. Zou er op 40-50mg per dag mee gaan zitten denk ik.
3 weken na je laatste injectie beginnen met je nakuur.
De winstrol bewaren voor een volgende kuur om wat droger te worden.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Zijn goede adviezen en ben het er dan ook helemaal mee eens.
Winstrol depot is ook belastend voor de lever en zou ik dus persoonlijk zeker niet combineren met orals.
Zou nu gewoon lekker voor de massa gaan en later pas gaan denken over droger worden. Â
Comment
-
Ik ben nu 3 weken bezig en heb me kuur iets aangepast. Aan de dbol ben ik (nog) niet begonnen (heb het niet zo op orale AS). Ik ga ipv 10 weken 8 weken kuren. De dosis heb ik verhoogd naar 1000mg test en 600mg deca per week. En het werkt goed de kilo's vliegen erbij op. Vetpercentage is wel met 1% gestegen en mijn gewicht al met 6 kilo. Dit had ik niet verwacht binnen 3 weken, komt waarschijnlijk door de hoge dosering. (BTW ik hou wel vocht vast) Na die 8 weken wil ik 3 weken rusten en wanneer ik zou moeten nakuren wil ik de winstrol depot uit de kast halen en daaraan beginnen. Ik heb ook nog clenbuterol thuis, denk dat ik daar mee start (2 weken op 2 weken af) als ik begin met de winstrol. Ga dan lager maar niet te laag in mijn koolhydraten en hoog heel hoog in mijn eiwitten.Na de winstrol begin ik gelijk met de nakuur . Ik vraag me alleen af of ik niet te snel begin met cutten en me misschien beter kan concentreren op het vasthouden van massa. Aan de andere kant denk ik doordat ik winstrol erbij gebruik, beter droge massa vasthoud.
Comment
-
Zou meteen beginnen met de winstrol en niet 3 weken wachten. Wat betreft het te snel beginnen cutten, ja denk het wel.
Je gaat heel snel kwijtraken wat je gewonnen hebt ben ik bang.
Het verstandigste zou zijn om een paar maanden te wachten met cutten. Het is of massa of droger...
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Jeroen1976 @ Jun. 03 2004,00:41)]Ik ben nu 3 weken bezig en heb me kuur iets aangepast. Aan de dbol ben ik (nog) niet begonnen (heb het niet zo op orale AS). Ik ga ipv 10 weken 8 weken kuren. De dosis heb ik verhoogd naar 1000mg test en 600mg deca per week. En het werkt goed de kilo's vliegen erbij op. Vetpercentage is wel met 1% gestegen en mijn gewicht al met 6 kilo. Dit had ik niet verwacht binnen 3 weken, komt waarschijnlijk door de hoge dosering. (BTW ik hou wel vocht vast) Na die 8 weken wil ik 3 weken rusten en wanneer ik zou moeten nakuren wil ik de winstrol depot uit de kast halen en daaraan beginnen. Ik heb ook nog clenbuterol thuis, denk dat ik daar mee start (2 weken op 2 weken af) als ik begin met de winstrol. Ga dan lager maar niet te laag in mijn koolhydraten en hoog heel hoog in mijn eiwitten.Na de winstrol begin ik gelijk met de nakuur . Ik vraag me alleen af of ik niet te snel begin met cutten en me misschien beter kan concentreren op het vasthouden van massa. Aan de andere kant denk ik doordat ik winstrol erbij gebruik, beter droge massa vasthoud.
en waarom je dosis naar 1000mg ipv 750mg?
greetz arie
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (bojo @ Jun. 04 2004,01:13)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Jeroen1976 @ Jun. 03 2004,00:41)]Ik ben nu 3 weken bezig en heb me kuur iets aangepast. Aan de dbol ben ik (nog) niet begonnen (heb het niet zo op orale AS). Ik ga ipv 10 weken 8 weken kuren. De dosis heb ik verhoogd naar 1000mg test en 600mg deca per week. En het werkt goed de kilo's vliegen erbij op. Vetpercentage is wel met 1% gestegen en mijn gewicht al met 6 kilo. Dit had ik niet verwacht binnen 3 weken, komt waarschijnlijk door de hoge dosering. (BTW ik hou wel vocht vast) Na die 8 weken wil ik 3 weken rusten en wanneer ik zou moeten nakuren wil ik de winstrol depot uit de kast halen en daaraan beginnen. Ik heb ook nog clenbuterol thuis, denk dat ik daar mee start (2 weken op 2 weken af) als ik begin met de winstrol. Ga dan lager maar niet te laag in mijn koolhydraten en hoog heel hoog in mijn eiwitten.Na de winstrol begin ik gelijk met de nakuur . Ik vraag me alleen af of ik niet te snel begin met cutten en me misschien beter kan concentreren op het vasthouden van massa. Aan de andere kant denk ik doordat ik winstrol erbij gebruik, beter droge massa vasthoud.
en waarom je dosis naar 1000mg ipv 750mg?
greetz arie
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment