op 16 to en met 18 jarig weinig verschil merken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• op 16 to en met 18 jarig weinig verschil merken?

Nou ik was vandaag op de sport school en een man zei tegen mij van dat ik nog te jong ben om een perfect fysiek op te bouwen,Zoals je ziet op mijn profile foto. en dat mijn groei wat langer kan duren. hij zei dat de leeftijd minimaal 25 moet zijn om zo'n lichaam te kunnen bereiken :
    En ja, dit is mijn droom fysiek!;D

[IMG]file:///C:/Users/GOKSAL%7E1/AppData/Local/Temp/moz-screenshot.png[/IMG]
    Last edited by beat-boxer; 17-02-2011, 15:52.
    Never send a boy to do a mans job!

Heb je toch al.

Comment

Niet helemaal, mijn borst is nog te dun. en mijn armen die verkrimpen gewoon na elke training. xD

Comment

die man lult onzin. Maar het kost tijd om ergens te komen. zeggen dat je het pas op je 25e kan bereiken slaat nergens op.

Comment

Wat doet die gozer achter hem met die stok man??

Comment

jullie hebben allebij een onduidelijke foto, maar als jij 16 bent en je blijft zo doorgaan ben je op je 25e 10 x zo groot als dat plaatje

Comment

nou ik vind dat het helemaal aanjezelf ligt, tis maar net wat je doelstellingen zijn.

Comment

Ok, thanks zal me best doenm

Comment

die gast op de foto heeft bitch tits met een maat van kleine cup b. Op dat punt hoop ik dat die man gelijk heeft dat je dat nooit gaat halen, althans ik mag het hopen voor je

aan de andere kant zal die wel doelen op het feit dat je test het hoogste in je teenies is maar tja denk niet dat het je gains daadwerkelijk gaat beinvloeden. Dont worry be happy

Comment

Joh, hij doelde helemaal niet op de spiermassa. Hij doelde op de veroudering!

Comment

Mijn droomfysiek is jouw fysiek... Laat je niet vertellen door iemand wat je NIET kan, enkel jij weet wat je kan enige wat je moet doen is nog ietsje meer je best doen!
                      Mijn log: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58954-road-to-be-tha-pussymagnet.html

Comment

Lol thanks mensen had nog een vraagje. hebben jullie ook soms van die dagen dat je niet lekker trained of gewoon geen zin hebt?

Comment

Tuurlijk, iedereen heeft van die dagen.
                          maar dan moet je gewoon doorzetten=D

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                            Lol thanks mensen had nog een vraagje. hebben jullie ook soms van die dagen dat je niet lekker trained of gewoon geen zin hebt?
                            soms zit je er ffies doorheen omdat je niet meer gewicht of niet je pr kan pakken.
                            of andere redenen niet lekker gegeten of geslapen.
                            nog meer redenen muziek is kut die aanstaat of gezeik op school of ouders die zeiken enz
                            kunnen allemaal redenen zijn waarom ik soms niet lekker train.

Dan vraag je je af of ik wel eens lekker train ja dat doe ik wel eens

Over die man die dat gezegd heeft moet maar eens stukje tienerbodybuilding lezen wat hier op het forum staat
                            Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                              Tuurlijke jonge dat heb iedereen is heel normaal bij mij is de motivatie ook soms ver te zoeke dan haal ik meestal zo bodybuilding tijdschrift of ik kijk een film van de pro bodybuilders dat geeft mij weer de kracht om naar de sportschool te gaan door weer en wind op de fiets haahah

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X