Dboll only.. Koorts!! HELP!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dboll only.. Koorts!! HELP!!

Hallo,

Ik heb jullie hulp/mening nodig maar zal eerst mijn verhaaltje doen.
    3 weken geleden op 31 januari begon ik met mijn eerste dboll only kuurtje van EPL ik ben begonnen met 10 mg de eerste dag daarna 20 mg de rest van week 1, week 2 en 3 heb ik 30 mg genomen. De eerste week nam ik om 10 uur smorgens en 4 uur smiddags in en de andere 2 weken om 9uur smorgen dan om 3 uur smiddags en 9 uur savonds.

De kuur ging perfect mn kracht toename was niet normaal voorbeeld: ik ging van setjes 80 a 90 kilo bankdrukken naar na tijdens de 3e week voor het eerst 6 keer 120 te drukken.

En toen gebeurde het... de donderdag van de 3e week begon ik keelpijn te krijgen de vrijdag ging ik nog trainen maar voelde me moe ik woog me eigen nog even en zag dat ik 5 kilo was aangekomen sinds het begin toen ik eenmaal thuis kwam voelde ik me zieker worden er veel hoesten keelpijn en koorts de zaterdag morgen nam ik mn eerste 10 mg smorgens nog in maar omdat ik smiddags niks meer binnen kon houden besloot ik om de pilltjes maar even te laten liggen. Ik kon niets eten en zelfs het drinken ging moeilijk. Op maandag voelde ik me iets beter en heb ik gelijk zo veel mogelijk gedronken om me een beetje te spoelen. nu is het dinsdag ik voel me redelijk/goed alleen zit met 1 probleempje die 5 kilo die ik aan was gekomen is nergens meer te bekennen ik heb me nog niet gewogen maar denk dat ik zelfs misschien wel meer kwijt ben..

Nu is mijn vraag wat zou ik doen.. gewoon weer beginnen en de laatste 3 weken afmaken of er niet meer aan beginnen. ik hoor graag wat jullie ervan denken en waarom jullie er zo over denken.

Alvast bedankt voor de hulp!

3 weken heeft niet zo heel veel nut. Je kan het wel doen hoor, maar ik zou wel eerst een maandje weer goed terug komen en dan pas weer beginnen. Eventueel pak je er dan nog een potje extra bij.
    Of pak die 3 weken diana en daarna gelijk een potje winstrol om harder te worden.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ja dat lijkt me wel het beste even gewoon goed fit worden en dan gewoon een volle 6 weken doen..

Moet ik nu nog gaan nakuren met nolva voor deze 3 weken??
      ik ga morgen ook even mariadistel halen..

Bedankt voor je reactie

Comment

Die maria distel is zat. Je ballen zijn nog wel optimaal en ook optimaal werkend hoor na 3 weekjes diana.
        Verder gewoon goed eten, hoog in eiwitten en de juiste vetten en je aanmaak van test is top.
        Denk ook aan je vitamines en mineralen zoals calcium, magnesium enz.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ok. nogmaals bedankt altijd fijn als iemand je even helpt.

Comment

Nou ik zal je vertellen ik had ook ik was net 3 weken klaar ofzo na 5 a 6 weken. ( 1e kuurtje)
            Ook dia's van epl. Was 8kg aan gekomen. Ik was blij! Want ik kom al zo achterlijk moeilijk aan!
            Maar goed ik kreeg buikgriep zwaaar aan de race dus 4 dagen 6kg afgevallen.
            Het is nu denk ik kleine 5maandjes geleden heb het er pas weer zo goed als op!
            A man who stands for nothing, Will fall for anything.

Comment

Plus van de kgs die je hebt gepakt is het ook voornamelijk vocht.
              Dus dat verlies je ook snel als je alles uitspuugt en je kapot zweet doorhoge koorts..
              A man who stands for nothing, Will fall for anything.

Comment

Originally posted by Barbapappe View Post
                Plus van de kgs die je hebt gepakt is het ook voornamelijk vocht.
                Dus dat verlies je ook snel als je alles uitspuugt en je kapot zweet doorhoge koorts..
                Heb jij met dat fysiek gekuurd?
                sowieso vind ik het achterlijk als je gaat kuren voordat je naturel bent uitgegroeid, gewoon vreten voor massa is niet zo moeilijk lijkt me.
                Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.

Comment

Het 'zichzelf bestempelen als hardgainer' is voor velen een legitieme reden om maar eens een kuur te doen inderdaad!
                  'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by barbell View Post
                    Heb jij met dat fysiek gekuurd?
                    sowieso vind ik het achterlijk als je gaat kuren voordat je naturel bent uitgegroeid, gewoon vreten voor massa is niet zo moeilijk lijkt me.
                    echt eh, stuk bot

Comment

dan kom je wel snel 8 kilo aan idd

Comment

Dbol vind ik persoonlijk echt niets, krijg je acne van, een dikke vochtkop en je verliest bijna alles na de kuur omdat het 50% vocht is :-) Voor mij nooit geen dboll sinds 15 jaar al :-)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X