Test E Aburaihan @ 500mg/w

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by shakazoeloe View Post
    Zoals ik in men andere log (winny kuurtje) heb aangegeven zal ik ipv winny aan de Test E gaan zoals 1st gepland was!
    Dit doe ik omdat ik van mijn vriend die zeer ervaren is op gebied van bb en aas te horen kreeg dat ik me geen zorgen moet maken om vetpercentage wanneer ik met de Test aan het kuren ga!
    Ik sta "droog genoeg" om test te mogen gebruiken en was sowieso van plan om 3x per week cardio te doen op nuchtere maag voor vetverbranding, massa die ik met de Test E ga kunnen pakken zal nooit lukken met de winny-tabs!
    Ook ivm de schade aan lever verkoos hij de test E boven de winny's

Vanaf nu zondag zal ik dus beginnen met de kuur (elke week 500mg test Aburaihan) en dit voorlopig voor 12 weken, na de 12 weken ga ik kijken hoe ik me voel en ofwel doorgaan met een bridge ofwel nakuren. ben ik nog niet uit!

Stats momenteel:

1m79
    81kg
    vp 12%
    5 jaar training

Trainingsschema:

maandag: benen kuiten
    dinsdag: schouders traps
    woensdag bij ontwaken: 45min cardio
    donderdag: borst triceps
    vrijdag: rug biceps
    zaterdag bij ontwaken: 45min cardio
    zondag bij ontwaken: 45min cardio

Voedingsschema:

250gr eiwit
    85gr vet
    500gr koolhydraten

wat ik concreet eet en wanneer heb ik sowieso op orde, is niet men eerste voedingsschema dat ik maak, heb al meerdere malen gekuurd!

Trainingsstats zonder roids:

Bench: 110kg x 6
    Pull ups: 9x eigen gewicht
    Leg extension: 65kg x 6
    Shoulder press: 34kg x 6
    Squats: 100kg x 10
    Deadlift: 80kg x 10

Squats en deadlift train ik niet op kracht, omdat ik dan teveel last krijg in me onderrug maar ik doe ze wel telkens met 10 reps!

Ik zal hier ook af en toe posten wat de vooruitgang is!
    ook met test e maak je schade aan de lever.

Comment

Je hebt meerdere malen gekuurd. Je krachtstats zijn ruk eveneens je training en je gewicht voor al dat goede voeding en meerdere malen dat je hebt gekuurd. Idioten als jij geven dit sport een slecht naam.

Vanaf volgend week ga je deadlift en bor erin gooien? Je zorgt er eerst voor dat alles in orde is wanneer je aan een kuur begint. En niet.. even rustig aan beginnen zoals je zelf aangeeft. Wat een knakbal ben je ook. In een kuur hoor je keihard te knallen.

ff brEedT voor de zomer.

Ik wens je ondanks alles toch veel succes.

Comment

fuck dit, met zo'n comments heb je ook niet veel zin meer om nog te posten op bodynet!

Comment

Originally posted by shakazoeloe View Post
          doel is cleanbulk....
          Dan geen cardio. Zou ik niet doen in ieder geval.

Verder denk ik ook niet dat je al toe was aan kuren, maar dat betekent niet dat je je daar wat van aan moet trekken.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

nex moet je met een korrel zout nemen. die is of positief, of flink negatief. ghehe. je gaat van hem houden als je goed oplet.

qua bench met stang ben je bijna net zo sterk als ik, maar met de rest loop je ver achter. dit betekent dat jij achter loopt op de rest, of ik op mn bench. nu weet ik dat mijn bench echt ruk is, maar toch is rest van jou achter. goed dat je gaat DL en en dag mag je gerust opbouwe. zorg dat je techniek goed is. dat scheelt met onderrug. ik deed gister nog 240kg, terwijl mn bench echt maar beetje hoger is als van jou. dat bedoel ik.
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

gisteren benen getraind en vandaag de rug.... met de riem aan getraind voor onderrug en ging goed!

squats: 10x100 8x120 7x130 6x135
              bor: 10x60 8x70 8x70 8x70
              deadlift: 10x90 8x110 8x110 6x120

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X