Kuurtje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Merken toch wel vanaf de 2e week.
    Kijk wel uit met injecteren in je schouder hoor, als je been al pijn doet gaat je schouder niet minder zijn ben ik bang. Heb er zelf geen prettige ervaring mee...

    Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

    Pain is temporary...pride is forever...

    Comment


    • #17
      Waar kan je dan het best die prop injecteren, ik heb wel pijn aan mijn been maar kan er nog gerust op lopen ofzo

      grtz
      stil growing

      Comment


      • #18
        Gewoon om en om in een been. Als het nu meevalt geeft dat geen problemen. Wordt alleen maar minder normaal gesproken.

        Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

        Pain is temporary...pride is forever...

        Comment


        • #19
          Ik ben ook bezig snipke, maar ik moet zeggen dat ik het prikken niet zo erg vind.Ik vind het erg meevallen.
          De pijn van de prop is ook een stuk minder geworden ik voel bijna niks meer.
          Ik doe het ook in mijn benen, ik heb het ook een 1 keer in mijn kuiten gedaan ging ook goed.
          Maar zolang mijn benen geen problemen geven blijf ik in mijn benen prikken.
          Waarom de prop niet gewoon 6 weken of langer?
          Ik snap dat je hem als frontload wilt gebruiken, maar 6 weken prop geeft misschien beter resultaat.

          Succes




          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

          Comment


          • #20
            4 weken eod vindt ik al zeer lang, ik ben al heel mijn leven bang geweest voor prikken, de eerste keren dat ik moet prikken voor een kuur val ik meestal bijna flauw na verloop van tijd betert dit wel , kan zijn dat ik na 4weken het zo gewoon ben dat ik verder doe maar dat weet ik nog niet, ik ga nu een plaats zoeken die het minst pijnlijkst is

            grtz
            stil growing

            Comment


            • #21
              knallen en missch. niet meer kuren. ik zeg niks.

              weet je snip, ik moet wel zeggen dat toen ik elke dag injecteerde, ik er minder tegenop zag elke dag, dan toen ik eens per week deed. dus hoe vaker, hoe normaler eigenlijk.
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

              Comment


              • #22
                Kijk ff op ergogenics.com, Snipke. Daar staat de laatste paar dagen veel (nieuwe) info over Boldenone. Ik moet zeggen dat ik er zelf een beetje van geschrokken ben, omdat het middel toch bekend staat als redelijk mild. Gezien het feit dat jij er nu mee kuurt, misschien goed om even te lezen.
                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Jun. 27 2004,23:22)]Kijk ff op ergogenics.com, Snipke.
                  Correctie: moet natuurlijk zijn ergogenics.ORG.
                  We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

                  Comment


                  • #24
                    had beter die studie niet gelezen Mr symmetry , maar ja ben nu bezig en ga er niet mee stoppen, denk trouwens dat bij elke as wel iets is, tenslotte staat bij deze ook dat het een vergeten onderzoek was, wie weet hoeveel vergeten onderzoeken er nog zijn. Heb jij tijdens uw kuur iets gemerkt qua geilheid of minder geilheid

                    Grtz
                    stil growing

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (snipke @ Jun. 27 2004,23:43)]Heb jij tijdens uw kuur iets gemerkt qua geilheid of minder geilheid
                      Yep, nu je het er over hebt: De equipoise verminderde mijn libido. Pas toen ik de winstrol toevoegde kreeg ik weer zin!
                      Zul jij geen last van hebben, omdat je test hebt toegevoegd. Goede keuze, als je het mij vraagt!
                      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

                      Comment


                      • #26
                        zover had ik er nog niet bij stilgestaan Mr Symmetry , maar nu jij het zegt, yep goede keuze van mij

                        grtz
                        stil growing

                        Comment


                        • #27
                          Heb vandaag mijn tweede keer prop gezet en ging al veel beter , wel in de bil gezet deze keer, ben van plan om alle plaatsen voor te prikken eens uit te proberen, normaal prik ik met 0.6x30 maar om in de kuiten en schouders en borst te prikken zou ik graag een kleinere maat gebruiken , heb daarjuist even de zoekfunctie gebruikt en dit is eruit gekomen, 0,6x25 - 0,5x16 - 0,4x25 welke zou ik gebruiken om prop te zetten in kuiten,borst en schouders

                          grtz
                          stil growing

                          Comment


                          • #28
                            zou sowieso de 0,4 proberen. dat zou in principe moeten lukken. maar ik ken de prop van gs niet zo goed, dus of de olie net zo dun is als viromone....
                            je borst?
                            keep us posted zou ik zeggen.
                            mijn ervaringmet in borst is gwoon drek.
                            doet pijn en voelt erna ook niet lekker.
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

                            Comment


                            • #29
                              Zou zeker geen prop van GS in mijn borst zetten hoor! Ga je niet lekker vinden, weet het niet uit ervaring maar heb heel sterk dat idee...

                              Prop van GS is dikker als virormone overigens.


                              Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

                              Pain is temporary...pride is forever...

                              Comment


                              • #30
                                de prop die ik heb is niet van gs maar van een russis merk, zijn kleine flesjes van 2ml

                                grtz
                                stil growing

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X