Voeding tijdens cut-kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voeding tijdens cut-kuur

BBer's,

Vandaag gestart met kuren. Heb gekozen om er een cut kuur van te maken. echter ben ik nog niet helemaal zeker betreft mijn voeding schema. De kuur ziet er als volgt uit:

1 tm 12 Test E 500mg pw
    1 tm 10 Tren E 300mg pw
    4 tm 12 Aromasin 20 mg EOD
    6 tm 14 Clenbuterol 50 mcg 2 dagen on/off
    Nakuur Nolvadex

Stats:

170 CM
    77 KG
    15%

Hoofddoel is vet% naar 10% en op gewicht blijven, eventueele meegenomen KG's zijn mooi. Benieuwd of jullie denken dat dat gaat lukken met onderstaand voedingschema. Heb op onderhoud ingezet, met hoge EW. Na elke KT is het de bedoeling om nog 20min te cardioen op 60-65%.

Kcal inname kan ik nog naar beneden bijstellen als ik merk dat er na verloop van tijd weinig veranderd.

Bij voorbaat dank voor de hulp.

Groet Prazoc
    Attached Files

whey shake voor het ontbijt en voor training,

waarom alleen banaan als pre- maaltijd??
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Omdat ik al vrij snel na avondmaal ga trainen heb ik genoeg in m'n maag ( EW en KH ), de banaan is voor insuline piek tijdens KT.

Whey voordat ik vis eet, en daarna kwark? is dat niet overbodig?

Comment

Originally posted by Prazoc View Post
        Omdat ik al vrij snel na avondmaal ga trainen heb ik genoeg in m'n maag ( EW en KH ), de banaan is voor insuline piek tijdens KT.

Whey voordat ik vis eet, en daarna kwark? is dat niet overbodig?
        een banaan geeft geen insulinepiek,
        daarvoor heeft het een te lage GI.

de whey shake voor het ontbijt is om je lichaam zo snel mogelijk van eiwitten te voorzien omdat het een hele nacht zonder heeft moeten doen. vis ook gewoon nemen maar als je alleen vis neemt duurt het te lang voordat je lichaam weer eiwitten tot zijn beschikking heeft omdat het wel zon 8 uur duurt voordat de eiwitten uit de vis beschikbaar zijn, de whey is al veel sneller beschikbaar.

ik vindt trouwens dat je je wel erg weinig verdiept hebt in deze zaak om aan steroiden te beginnen
        Last edited by maar7en8; 13-05-2011, 21:09.
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Dat mag jij vinden

Die Whey voor ontbijt ga ik erin stoppen. al is het natuurlijk niet zo dat ik de hele nacht zonder EW zit aangezien ik ook nog 500gr kwark nuttig voor het slapen gaan.

Comment

Nog meer mensen met tips of opmerkingen?

Comment

Ja, je mag je dag gerust met een wat hoger GI beginnen. Je bent smorgens zo katabool als de nete. Eer het voedsel wat jij smorgens eet is verteert en opgenomen ben je alweer uren verder.
              Zelfs met roids kan er spierafbraak plaatsvinden.

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                een banaan geeft geen insulinepiek,
                daarvoor heeft het een te lage GI.
                Dan nog wil je tijdens je training absoluut geen insulinepiek.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                  Dan nog wil je tijdens je training absoluut geen insulinepiek.

Je wil sowieso geen pieken, alleen eventueel een verhoging. Gewoon lekker stabiel houden voor het beste resultaat en beste opname van voedingstoffen.

TS,
                  je hebt geen Clenbuterol nodig, je kan ook test prop nemen met de tren.
                  Als verder je voeding goed is en de training/cardio goed heb jij verder weinig nodig.
                  Weet niet wat je doelen zijn verder? Maar om een kuur te pakken op jouw gewicht om van 15% naar 10% te komen....dat is ook zonder kuur goed te doen.

Je voedingschema moet je beter verdelen, meer maaltijden. bakje kwark is geen maaltijd en walnoten is geen maaltijd.
                  Kwark voor het slapen gaan halveren, whey en amino's er bij doen.
                  Post workout wil je ook complexe carbs hebben, dus bijvoorbeeld WMS pakken of maltodextrine. Palatinose is in opkomst trouwens, opitmaal spul. Perfect voor postworkout, lage GI en de verhoging loop gelijk met whey, dus optimale opname van je eiwitten en glucose.

En idd amino's of wat whey voor de training pakken. 20/25gram whey is zat.
                  En voordat je gaat ontbijten whey nemen met water.
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Thnx voor de reactie ga het verwerken in m'n schema !

Comment

Clen op 2 op 2 af is minder goed dan twee weken op /twee af. Clen heeft een halfwaardetijd van +-36 uur, dus netto blijf je opbouwen in dosis, zelfs op jouw schema. Op het 2w op/2w af bouw je de eerste twee weken dus wel op, maar erna ben je weer op het 0-punt.

Snap sowieso de voorkeur voor clen niet echt, maar dat daargelaten.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X