Wat vinden jullie hier van

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat vinden jullie hier van

hoi hoi allemaal ik zou graag jullie mening willen weten over de kuur waar ik nu net aan begonnen ben ,heb hem zoals zovelen ook van een bodybuilder van de sportschool
    ik heb verteld dat ik graag een kuur wilde pakken en hij raade mij dit aan
    oja ik train  totaal ongeveer 3,5 jaar nu 2 jaar acgter elkaar weeg rond de 98 vet percentage 17%  

week 1 t/m 4    1 deca en 1 sustanon in de week

week 4 t/m 8     2 deca en 2 sustanon in de week

week 8 t/tm 12   1 deca en 1 sustanon in de week

ik zou graag jullie reactie s hier over horen .

gr tony

ik zou de deca niet op-af bouwen heeft geen zin.en gewoon met 2 per week beginnen.
    De sustanon is iets wat je eod moet zetten i.v.b.m. de prop die erin zit.
    Ik zou als ik jou was gewoon test enthat pakken 500mg per week
    eventueel zou je de eerste 4 weken dboll kunnen gebruiken als kickstart. Dit omdat deca en test pas rond week 4/5 gaan werken.

Grtz..

Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Heeft hij ook het woord nakuur gebruikt?
      Als ik de indeling van de kuur zie ben ik bang van niet..

Het kan op deze manier en je gaat er met goede voeding en training zeker geod op groeien maar op en afbouwen is lang achterhaald.
      Gewoon 10-12 weken 400mg deca en 500mg sust per week.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik zou de sustanon wel 2 keer per week zetten.
        Persoonlijk zou ik voor de test gaan, ook minder last van acne.

Grtz..

Comment

alvast bedankt voor jullie reactie's

hoe ziet zo'n na kuur er uit volgens jullie dan is dat om mijn hormoon spiegel weer op pijl te brengen of tegen het behoud van de massa die je gewonnen hebt.
          en wat betreft dat ik met zo weinig begin en geen test pak is omdat ik heel erg gevoelig ben voor bijwerkingen en er tegen mij is verteld dat deca en sus de minste bijwerkingen heeft.

Comment

Een goede nakuur is belangerijk voor behoud van massa en het op gang brengen van je eigen test. productie.
            Een goede nakuur is met nolvadex of clomid.
            Je begint met je nakuur als het langst werkende a.s. uitgewerkt is.  bij deze kuur is dat deca.
            Je begint dan 4 weken na je laatste prik met 40mg nolvadex dit een week lang.De 2 weken daarna 20mg per dag

Sustanon zijn 4 soorten test bij elkaar, ik denk dat de bijwerkingen van sustanon vervelender zijn dan die van test enth.
            Bij sustanon heb je al meer last van acne en vocht.

Heb je nolvadex bij de hand?
            Als je erg gevoelig bent voor bijwerkingen is het wel verstandig omdat bij de hand te hebben.

Grtz..

Comment

nolvaldex ken ik meteen ophalen als het moet dus zodra ik ergens last van krijg moet ik dat pakken dus,doet nolvaldex trouwens afbreuk aan je kuur want waarom pak je dat er niet meteen bij dan en wat doet het dan precies ik dacht dat het iets met vrouwlijk hormoon te maken had

Comment

Als ik van tony was zou ik me eerst eens verdiepen in as , en niet zomaar een kuur overnemen van een oud bodybuilder. Begin met op het net alles eens te lezen en zijn genoeg sites die inlichtingen geven over as en het gerbuik ervan.

grtz
                stil growing

Comment

hoi snipke  ik heb me wel degelijk verdiepd in a.s. alleen vind ik dat de meningen hier over verdeeld zijn, vind het vreemd om te lezen dat de ene bodybuilder mij deca voorschrijft de ander mij test weer een ander winstrol met iets en anavar heb ik ook al gehoord krijg overal andere adviezen en andere meningen over een beginners kuurtje met weinig bijwerkingen en over deca en sus heb ik op verschillende site's gelezeb dat het "relatief"milde middelen zijn en vandaar dat ik ook jullie ervaring hier over vraag en jullie mening en als jullie zeggen je moet nakuren dan ga ik daar meer info over zoeken en meningen vragen en kijk ik wat het beste op mij slaat .

maar in iedergeval bedankt voor je mening
                  gr tony

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (tony1974 @ Jul. 03 2004,10:34)]nolvaldex ken ik meteen ophalen als het moet dus zodra ik  ergens  last van krijg moet ik dat pakken dus,doet nolvaldex trouwens afbreuk aan je kuur want waarom pak je dat er niet meteen bij dan en wat doet het dan precies ik dacht dat het iets met vrouwlijk hormoon te maken had
                    het beinvloed je kuur nadelig als je het tijdens de kuur gebruikt. Gebruik het daarom alleen als het nodig is.
                    Test kan omgezet worden naar oestrogeen dat is een vrouwelijk hormoon. dit kan gyno en vocht vasthouden veroorzaken.
                    Nolvadex zorgt ervooor dat het omgezette oestrogeen zijn werk niet kan doen. Dus geen gyno en minder vocht.

kijk eens op deze sites www.finalflex.com , www.bodypage.nl
                    sommige info is wat achterhaald maar het zijn geen slechte sites om wat basis kennis op te doen.

succes.

Grtz..

Comment

Op advies gebied kun je 1000verschillende adviezen krijgen. Omdat iedereen zijn eigen interpretatie er aan geeft. Wat voor de 1 werkt hoeft niet voor de ander te werken. Daarom is het beter om te weten wat je doel is.
                      Daar de bijbehorende spullen te zoeken.
                      En als laatste te kijken voor zover je het weet waar je gevoelig voor bent zodat je kunt weg strepen.
                      Dan heb je de middelen.
                      Als je nog niet weet hoeveel je moet nemen dan kun j edat hier wel vragen als je de motivatie er ook bij zet.

Succes er mee!

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (tony1974 @ Jul. 03 2004,12:17)]hoi snipke ik heb me wel degelijk verdiepd in a.s. alleen vind ik dat de meningen hier over verdeeld zijn, vind het vreemd om te lezen dat de ene bodybuilder mij deca voorschrijft de ander mij test weer een ander winstrol met iets en anavar heb ik ook al gehoord krijg overal andere adviezen en andere meningen over een beginners kuurtje met weinig bijwerkingen en over deca en sus heb ik op verschillende site's gelezeb dat het "relatief"milde middelen zijn en vandaar dat ik ook jullie ervaring hier over vraag en jullie mening en als jullie zeggen je moet nakuren dan ga ik daar meer info over zoeken en meningen vragen en kijk ik wat het beste op mij slaat .

maar in iedergeval bedankt voor je mening
                        gr tony
                        No offence tonny, maar als je je degelijk hebt verdiept in as dan kan je makkelijk zelf een kuur samenstellen en moet je niet het advies overnemen van een oud bb'er , en dan had je ook al wel gelezen dat het op en afbouwen achterhaald is. Je wist nog niet eens hoe een nakuur eruit ziet, dan heb je volgens mij nergens in verdiept.
                        Natuurlijk is dit forum bedoelt om vragen te stellen en mensen om advies te vragen.

grtz
                        stil growing

Comment

bedankt harrold voor de site's de ene had ik al in mijn favorieten de andere niet heb er vandaag en gister veel op gelezen staat inderdaad een hoop info op
                          thnx

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X