welke kuur ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• welke kuur ?

Hey ik vraag me af wat ik het beste kan kuren
    doel droger staan heb veel gehoord over stanozolol
    maar heb deze eens geprobeerd in pille ( van DNA )
    maar had beter een grote pot proteine shakes gaan halen
    dus kan iemand me tips geven aub
    Attached Files

Kerel, je bent 19 jaar oud.
    Ga eerst nog even een jaartje of twee er naturel tegenaan en kom dan nog eens terug.
    Succes.

Comment

19 jaar oud, onder de 20 posts...........
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Proteine shake vergelijken met winny
        Make it happen, shock everyone!

Comment

ja als ik jou was zou ik lekker nog 2 jaar trainen dan ben je 21 dan kun je er aan denken om AS te gebruiken.. je hebt cker aanleg nog ff 2 jaar flink trainen er valt nog heel veel te behalen zonder as!
          1.94 103KG

Comment

Zie ik nu uit je tekst dat je al gekuurd hebt?
            Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
              Zie ik nu uit je tekst dat je al gekuurd hebt?
              heb winstrol pilletjes gepakt 1ste 3 weken 40 gm laatste week 50 mg maar
              ben 1.5 killo aangekomen en droger sta ik ook niet bepaald

Comment

Hopen dat toekomstige werkgevers niet gaan googlen op JellevanDijck...
                Ssssmoking

Comment

Originally posted by Marv View Post
                  Hopen dat toekomstige werkgevers niet gaan googlen op JellevanDijck...
                  njah msg heb je wel gelijk

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    Kerel, je bent 19 jaar oud.
                    Ga eerst nog even een jaartje of twee er naturel tegenaan en kom dan nog eens terug.
                    Succes.
                    ok dat is een feit maar train ondertussen rond de 3 jaar heb wel nooit crea proteine shakes bca etc binnengenomen
                    maar heb zo een beetje het gevoel dat ik natuurlijk niet meer al te veel kan doen. denk je als ik eerst voedingssupplementen ga nemen dat dat verbetering gaat geven?

Comment

Originally posted by jellevandijck View Post
                      njah msg heb je wel gelijk
                      Ik zou eventjes een mod vragen om je naam te veranderen, zoals marv al aangeeft kan je dat in de toekomst veel gezeik schelen.

Verder ben je imho inderdaad nogal jong. Als ik jou was, zou ik me gewoon gaan inlezen, artikelen zoeken over het endocrinologisch systeem, enz enz. Als je je daarna goed geïnformeerd hebt over de kosten en baten, dan kun je alsnog een afgewogen besluit maken en eventueel een goed kuurplan plaatsen.

Maar je TS geeft aan dat je qua steroïden nog heel wat hebt te leren. Het is immers geen speelgoed, zeker als je hormoonsysteem vermoedelijk nog niet uitontwikkeld is, gezien je leeftijd.

Edit: Als je creatine met steroïden gaat vergelijken, gok ik dat je nog wel wat verbeterpuntjes kunt vinden in je huidige routine, als je je maar genoeg erin verdiept.
                      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Neem aan dat je een goed voedingsschema hebt?
                        "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Originally posted by BuffAlo View Post
                          Neem aan dat je een goed voedingsschema hebt?
                          probeer ik wel goed op letten jah

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                            Ik zou eventjes een mod vragen om je naam te veranderen, zoals marv al aangeeft kan je dat in de toekomst veel gezeik schelen.

Verder ben je imho inderdaad nogal jong. Als ik jou was, zou ik me gewoon gaan inlezen, artikelen zoeken over het endocrinologisch systeem, enz enz. Als je je daarna goed geïnformeerd hebt over de kosten en baten, dan kun je alsnog een afgewogen besluit maken en eventueel een goed kuurplan plaatsen.

Maar je TS geeft aan dat je qua steroïden nog heel wat hebt te leren. Het is immers geen speelgoed, zeker als je hormoonsysteem vermoedelijk nog niet uitontwikkeld is, gezien je leeftijd.

Edit: Als je creatine met steroïden gaat vergelijken, gok ik dat je nog wel wat verbeterpuntjes kunt vinden in je huidige routine, als je je maar genoeg erin verdiept.
                            ok zal ik zkr doen
                            en ik vergelijk ze niet

Comment

zolang het je werk niet beinvloed

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X