Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
en wat voor supplement zou k t beste er tussenin kunnen gebruiken om een beetje gemotiveerd te blijven, creatine ofzo of prohormonen ( bv dymabol van dymatize).
nou mensen me kuur zit erop, gaat toch wel snel die 10 weken, maarjah het waren wel 10 leuke weken, volop lopen knallen. toen ik met deze kuur begon woog ik 82 kg ( bij 1,95m), nu weeg ik 94 kg, dus een winst van 12kg, nu nog kijken wat we er van overhouden, over 2 weken begin ik met me nakuur nolvadex.heb ook vandaag nog paar foto's gemaakt zal die binnenkort posten. ik ga nu eerst ff maandje of 3 ( miss 4 ) naturel door en dan in maart/ april beginnen met me volgende kuur.
me hoofd is volgens mensen die me kennen nog wel aan de dikke kant maar merk daar zelf niks, zie het ook niet zelf, maar verder denk ik wel dat het solide massa is.
Citaat[/b] (joeyp @ Nov. 19 2004,12:23)]en wat voor supplement zou k t beste er tussenin kunnen gebruiken om een beetje gemotiveerd te blijven, creatine ofzo of prohormonen ( bv dymabol van dymatize).
grtzz.
?? word je alleen gemotiveerd door spullen dan?
das slechte zaak jonge.
het in stand houden wat je bereikt hebt. dat is je motivatie, want anders wordt het zeker weer minder. dussss... wat je zelf wilt
Citaat[/b] (joeyp @ Nov. 19 2004,12:23)]en wat voor supplement zou k t beste er tussenin kunnen gebruiken om een beetje gemotiveerd te blijven, creatine ofzo of prohormonen ( bv dymabol van dymatize).
grtzz.
Ik zou niks van prohormonen nemen, heb ook invloed op je hormonen.
Een die moeten nu even bijkomen na de kuur..
En na de kuur met creatine te beginnen kan geen kwaad..
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
XML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
Comment