Ultra Drive Ervaringen ?
Collapse
X
-
Originally posted by danny74 View PostWaarom gokken voor dat 1e potje he !!!
Voorkomen beter dan genezen he !!!
M.V.G Danny
Je gaat dus provi nemen om eventuele kans op gyno tegen te gaan, want ja VOORKOMEN is beter dan genezen.
Echter in de tussentijd ga je dus iets gebruiken dat het VOORKOMEN juist teniet gaat doen.
En als er nu eens een hele goede reden aan vast zat waarom je het middel gaat gebruiken maar die reden is er niet. Het lijkt jou wel interessant om een keertje in een kuur toe te voegen.
DUS WAAROM GOKKEN HE!!!
Waarom dan niet gewoon boldenone zonder methandriol.
Lees dit eventjes eigenwijs mannetje:
Methandriol is very prone to aromatization (like androdiol) and it has been suggested that it can bind directly to the estrogen receptor without the need for aromatization. When used with other aromatizing steroids, methandriol most likely occupies aromatase to the point that the other steroid is unable to be aromatized allowing it to stay free and active. While this sounds like a good idea at first, the excess estrogen that is produced by adding methandriol could lead to gynecomastia quickly.
Veel plezier gozer met je ondoordachte handelingen en keuzes.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostDan heb ik ook een hele mooie voor jou want je bent een heel klein beetje hardleers en eigenwijs.
Je gaat dus provi nemen om eventuele kans op gyno tegen te gaan, want ja VOORKOMEN is beter dan genezen.
Echter in de tussentijd ga je dus iets gebruiken dat het VOORKOMEN juist teniet gaat doen.
En als er nu eens een hele goede reden aan vast zat waarom je het middel gaat gebruiken maar die reden is er niet. Het lijkt jou wel interessant om een keertje in een kuur toe te voegen.
DUS WAAROM GOKKEN HE!!!
Waarom dan niet gewoon boldenone zonder methandriol.
Lees dit eventjes eigenwijs mannetje:
Methandriol is very prone to aromatization (like androdiol) and it has been suggested that it can bind directly to the estrogen receptor without the need for aromatization. When used with other aromatizing steroids, methandriol most likely occupies aromatase to the point that the other steroid is unable to be aromatized allowing it to stay free and active. While this sounds like a good idea at first, the excess estrogen that is produced by adding methandriol could lead to gynecomastia quickly.
Veel plezier gozer met je ondoordachte handelingen en keuzes.
En weet er iets meer van dan jij denkt.
Denk ik !!!
En ik ken mijn lichaam heel goed !!!
Jij neemt het toch ook met grote hoeveelheden aas.
En wat kan 25 mg pd verkeerd doen ?
Start na kickstart Winny 4 wkn 50mg pd.
Als jij mij nou is zou vertellen en onderbouwen Waarom het niet te doen ?
Neem ik dit meteen van je aan.
En zal het dan zeker laten.
M.V.G Danny
Comment
-
Originally posted by danny74 View PostNee vaker gebruikt met goeje ervaringen !!!
En weet er iets meer van dan jij denkt.
Denk ik !!!
En ik ken mijn lichaam heel goed !!!
Jij neemt het toch ook met grote hoeveelheden aas.
En wat kan 25 mg pd verkeerd doen ?
Start na kickstart Winny 4 wkn 50mg pd.
Als jij mij nou is zou vertellen en onderbouwen Waarom het niet te doen ?
Neem ik dit meteen van je aan.
En zal het dan zeker laten.
M.V.G Danny
Even een paar uitspraken afkomstig van jezelf:
- Maar mijn vraag is Wie is er bekent met Ultra Drive ?
- En probeer graag iets nieuws vandaar Ultra Drive.
- En probeer gewoon lekker is UltraDrive goeje dingen over gehoort.
- Maar hoor en lees dat er veel meerwaarde aanzit.
En dan ga jij beweren het vaker gebruikt te hebben???
Of je loopt ons in de maling te nemen of je bent gewoon een leugenaar.
Dit topic gaat om jou en je kuurplannetje, dus laten we hat daarbij proberen te houden.
Maar om je toch nog even antwoord te geven op hetgeen je van mij gelezen hebt.
Ja, ik heb met hoge hoeveelheden gekuurt, puur om te zien of het meerwaarde had, en het antwoord is NEE.
Maar als je wat beter kijkt zul je merken dat ik met niet aromatiserende middelen werk. Testosteron is de basisstof in een kuur en daarom zeer belangrijk. Jammer genoeg aromatiseert testosteron wel. Dat is de reden dat ik proviron in die bewuste kuur had toegevoegt.
Er was voor mij geen andere keus. Testosteron is meestal een vast onderdeel binnen een kuur.
Maar jij daarentegen hebt wel een keus. Jij MOET namelijk geen ultra-drive gebruiken, jij WIL het.
Dus ga mijn kuur-aanpak nou niet met die van jou vergelijken want het hele grote verschil tussen jou en mij is dat ik veel research verricht en lang nadenk eer ik een besluit maak wat te gaan nemen.
Comment
-
Ik wilde net een Topis gaan openen wie er ervaring heeft met Ultra-Drive.
Ik heb een kuur besproken met een wedstrijd jonge en die rade mij tren af maar op Ultra-Drive en test te gaan nl.
De 1 prefereert dit de ander dat, de 1 gaat goed goed op drive bij de ander doet het geen reet dus ik denk dan het beste kuurtje niet bestaat en ook dit persoonslijk is. Of niet?
Ik heb een keer ergens gelezen dat een goede verhouding van:androgeen, oestrogeen en dht het beste zou kunnen zijn overigens.
Maar dat ging over hvtFace your demons...........
Comment
-
Originally posted by Kevin72 View PostIk wilde net een Topis gaan openen wie er ervaring heeft met Ultra-Drive.
Ik heb een kuur besproken met een wedstrijd jonge en die rade mij tren af maar op Ultra-Drive en test te gaan nl.
De 1 prefereert dit de ander dat, de 1 gaat goed goed op drive bij de ander doet het geen reet dus ik denk dan het beste kuurtje niet bestaat en ook dit persoonslijk is. Of niet?
Ik heb een keer ergens gelezen dat een goede verhouding van:androgeen, oestrogeen en dht het beste zou kunnen zijn overigens.
Maar dat ging over hvt
Nou, hoe zot klinkt dat?
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostHet gaat erom dat meneer TS door het nemen van ultra-drive zijn oestrogeen sky-high zal laten stijgen ivm met de methandriol. Maar in de tussentijd neemt hij proviron om de oestrogeen te onderdrukken want meneer is zeer gyno-gevoelig en wil koste wat het kost geen risico nemen.
Nou, hoe zot klinkt dat?
Niet meer Gyno gevoelig NIET !!!(Operatief alle vrouwlijke klieren weggehaald).
Daarna 2 kuurtjes Winny, Tren e Sust250, Proviron gebruikt en nergens last van alleen vocht/zweten.
Komt van de Tren e 400mg pw mocht je het niet weten ?
Nooit Ultra maar Proviron gebruikt.
Weet wel wat ik doe en om er 1x Methandriol bij te nemen mijn zaak.
En Proviron helpt tegen Gyno, Vocht(Bloat),geen oestrogeen klachten !!! en vermidert vet.(e.d)meerwaarde Versterkt alles wat meer vrije Test in lichaam.
Gebruik het dus voor meerdere doelen.
En heb wel 500 mg pw Test e in m,n kuur zitten.
Proviron dus zeker aanrader.
En als je geen risico wil nemen moet je op voetbal gaan.
En geen aas gebruiken.
En idd iedereen reageert anders.
Gelukkig denken er nog mensen zoals ik
pfffffff wat n gelijkhebbertje lijkt wel,n kind.
Dus lekker Clean Bulken op
Winny kickstart 50 mg pd 4 wkn
500mg Test e pw
640mg UltraDrive pw
400mg Primo
50 mg Proviron pd. Na de Winny.
En nakuur voordat je weer begint te zeuren haha. (Nolva/Clomid) HCG ?
Comment
-
Het zal me vanaf nu allemaal worst wezen.
Veel plezier met je kuur.
En alsof Kevin72 mij zal gaan steunen.
Die heb ik laatst ook nog even flink op z'n huid gezeten.
@ Elpadrone.
Hey kerel, leuk dat je toch nog de moeite doet om zo af en toe even je gezicht te tonen.
Denk dat ik mijn vriend Leroyw maar eens ga opzoeken.
Comment
-
Ben niet met snuff vwb de provi. Wel delen wij denk ik de vraag waarom je om advies vraagt als je toch je zin doordrukt? Ultradrive kost geen kut joh, lekker wegkeilen. Vrees dat je argument namelijk is dat je het toch al hebt staan. Gear is te goedkoop om het zonde te vinden om weg te mieteren als het rotzooi is."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostBen niet met snuff vwb de provi. Wel delen wij denk ik de vraag waarom je om advies vraagt als je toch je zin doordrukt? Ultradrive kost geen kut joh, lekker wegkeilen. Vrees dat je argument namelijk is dat je het toch al hebt staan. Gear is te goedkoop om het zonde te vinden om weg te mieteren als het rotzooi is.
Ultra Drive is zelfs iets duurder dan Bold.
Niet dat mij de koste intereseert haha !!!!!!!!!!!!!!!
Of de Methandriol iets zal toevoegen zullen we zien ?
Want daar gaat het hele gezijk over pfffffff
Terwijl ik alleen wat ervaringen wou horen.
Maar waarom (Bold) wegkeilen ?
Vind je Methandriol zo,n zooi dan ?
Is feitenlijk de 1e verboden Pro Hormoon.
Meerdere hebben met deze kuur tussen de 10 en 17 kilo gewonnen !!!
Verder is het dus een Super Lean Gain kuurtje.
Met als 1e Voeding in orde natuurlijk !!!
En heb alles al ja.( GG is Super met EPL ).
Koop altijd bij dezelfde (noem geen namen Reus)
Maar zijn de Beste, Eerlijkste. En geven altijd goeje eerlijke advies.
En smeren nooit iets aan.
Zeggen juist te veel aas niet goed !!!
Licht het MEESTE aan je VOEDING !!!!
Maar weet zeker dat het een goeje kuur is !!!
Jammer dat niemand hier ervaring heeft ermee.
Jullie horen het nog !!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
13 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
3 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment