Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (harold @ Okt. 06 2004,17:02)]Vooral leuk als je net je armen hebt getraint, en je gaat met iemand praten...Ze praten niet meer tegen jou maar tegen je armen
Citaat[/b] (harold @ Okt. 09 2004,07:31)]De eerste paar weken van je kuur kom je het meeste aan, maar het lijkt mij wel te kunnen..
Kan niet wachten om zelf te beginnen als ik dit zo lees ..
grtz..
Dat had ik ook
Vandaar dat ik ook 2 weken eerder ben begonnen dan dat de bedoeling was
Het trieste is alleen dat ik nu alweer aan een volgende kuur denk !
Citaat[/b] (harold @ Okt. 09 2004,07:31)]De eerste paar weken van je kuur kom je het meeste aan, maar het lijkt mij wel te kunnen..
Kan niet wachten om zelf te beginnen als ik dit zo lees ..
grtz..
Dat had ik ook
Vandaar dat ik ook 2 weken eerder ben begonnen dan dat de bedoeling was
Het trieste is alleen dat ik nu alweer aan een volgende kuur denk !
Grtz 100%
Ik ken ook niet veel mensen waar het bij 1 kuurtje is gebleven..
GRtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Belooft veel goeds, 100%! 110 moet in mijn optiek wel lukken, zeker als je wekelijks je calorieen iets opschroeft. Als je die laatste 5,5 kilo niet kan pakken met test en deca, dan weet ik het niet meer hoor!
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Je bent 5cm groter als ik maar jij zit al wel boven je 100kilo , dus met die deca en test moet je zeker die 110 halen want je bent al genetisch bevoorrecht, als je ze niet haalt kom ik je een trap tegen je achterwerk geven
Citaat[/b] (snipke @ Okt. 10 2004,01:11)]Je bent 5cm groter als ik maar jij zit al wel boven je 100kilo , dus met die deca en test moet je zeker die 110 halen want je bent al genetisch bevoorrecht, als je ze niet haalt kom ik je een trap tegen je achterwerk geven
Grtz
Kunnen we misschien een meeting van maken? Kunnen we 100% allemaal een schop geven, opdat 'ie gaat groeien als kool...
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Citaat[/b] (snipke @ Okt. 10 2004,01:11)]Je bent 5cm groter als ik maar jij zit al wel boven je 100kilo , dus met die deca en test moet je zeker die 110 halen want je bent al genetisch bevoorrecht, als je ze niet haalt kom ik je een trap tegen je achterwerk geven
Grtz
Kunnen we misschien een meeting van maken? Kunnen we 100% allemaal een schop geven, opdat 'ie gaat groeien als kool...
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment