Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
heb de afgelopen weken niet echt goed kunnen trainen door allerlei blessures dus is weinig veranderd.
hoor wel van mensen om me heen dat ik wat groter lijk maar dat kan helemaal niet omdat ik 8 kilo afgevallen ben.
misschien wat meer definitie dat het daarom wat groter porumt ofzo.....
kracht gaat wel weer wat omhoog.
kon deze week voor het eerst sinds mn borstblessure weer setjes dumbellpress doen met 46 kilo p kant dus was daar wel tevreden over eigenlijk.
bf zal zo rond de 21% liggen want doordat ik wat vaker thuis heb gezeten is mn dieet er een btje bij ingeschoten.
Nou, bedankt Arie! Lekker vrolijke update is dat! Â Al die zooi in je lijf en dan thuis zitten met een kast vol gevulde speculaas! Hopen op betere tijden dan maar. Â
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Is inderdaad een verre van vrolijke update. Â
Schiet niet heel erg op zo, en dat tijdens zo'n mega-kuur...
Ga er wel van uit dat de volgende update een stuk positiever is hè, gáán met die banaan joh!  Â
Citaat[/b] (ariekanarie @ Nov. 19 2004,17:43)]heb de afgelopen weken niet echt goed kunnen trainen door allerlei blessures dus is weinig veranderd.
hoor wel van mensen om me heen dat ik wat groter lijk maar dat kan helemaal niet omdat ik 8 kilo afgevallen ben.
misschien wat meer definitie dat het daarom wat groter porumt ofzo.....
kracht gaat wel weer wat omhoog.
kon deze week voor het eerst sinds mn borstblessure weer setjes dumbellpress doen met 46 kilo p kant dus was daar wel tevreden over eigenlijk.
bf zal zo rond de 21% liggen want doordat ik wat vaker thuis heb gezeten is mn dieet er een btje bij ingeschoten.
greetzz
Positief blijven he !
Het is een lange kuur dus heb je nog veel tijd om de geleden schade in te halen he !! Â Â
Het idd. moeilijker om je aan je dieet te houden als je thuis zit.
die 50'ers pak ik eerdaags ook wel weer,dat zijn de zwaarste bij ons.
heb gister schouders getraint(altijd lekker!en heb weer wat vooruitgang geboekt want kon toch meer pressen dan ik ooit gedaan heb dus uiteindelijk doet al die shit in mn lichaam wel wat.
moet je nagaan als ik zo weer alles goed kan doen....
komt allemaal wel goed met mij en natuurlijk blijf ik positief!
bedankt voor jullie medeleven,vrolijkt een mens weer op
zo lang ik nog een mooie vrouw aan de haak kan slaan doe ik het niet slecht.....porum of geen porum
en vd rest kan ik alleen maar mn best doen en dat komt ook wel weer goed.
deze week is ook lekker begonnen,vandaag borst getraint en weer alles lekker kunnen doen met wat xtra reps en iets meer gewicht dus dat geeft me wel weer motivatie.
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
XML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
Comment