Minimaal kuurtje voor korte periode...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91


    Yep laat maar horen bro

    Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

    Pain is temporary...pride is forever...

    Comment


    • #92
      heb de afgelopen weken niet echt goed kunnen trainen door allerlei blessures dus is weinig veranderd.
      hoor wel van mensen om me heen dat ik wat groter lijk maar dat kan helemaal niet omdat ik 8 kilo afgevallen ben.

      misschien wat meer definitie dat het daarom wat groter porumt ofzo.....

      kracht gaat wel weer wat omhoog.

      kon deze week voor het eerst sinds mn borstblessure weer setjes dumbellpress doen met 46 kilo p kant dus was daar wel tevreden over eigenlijk.

      bf zal zo rond de 21% liggen want doordat ik wat vaker thuis heb gezeten is mn dieet er een btje bij ingeschoten.


      greetzz

      Comment


      • #93
        Nou, bedankt Arie! Lekker vrolijke update is dat!   Al die zooi in je lijf en dan thuis zitten met een kast vol gevulde speculaas! Hopen op betere tijden dan maar.  



        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

        Comment


        • #94
          Is inderdaad een verre van vrolijke update.  
          Schiet niet heel erg op zo, en dat tijdens zo'n mega-kuur...
          Ga er wel van uit dat de volgende update een stuk positiever is hè, gáán met die banaan joh!    

          Comment


          • #95
            idd geen toffe update, komaan he arie waar is die spirit , zo ken ik u niet ze kerel

            Grtz
            stil growing

            Comment


            • #96
              een wat mindere up-date arie..Maar je ziet er wel droger uit en je kracht is ook nog toegenomen..
              hopen dat sie blessures snel over zijn..

              Grtz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

              Comment


              • #97
                komt denk door de leeftijd of niet arie??


                nee hoor
                verman is een beetje joh
                je gaat toch niet bij de pakken neer zitten ?
                of moet ik ff langs komen om je even wakker te schudden
                Who's the Chef

                Comment


                • #98
                  Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (ariekanarie @ Nov. 19 2004,17:43)]heb de afgelopen weken niet echt goed kunnen trainen door allerlei blessures dus is weinig veranderd.
                  hoor wel van mensen om me heen dat ik wat groter lijk maar dat kan helemaal niet omdat ik 8 kilo afgevallen ben.

                  misschien wat meer definitie dat het daarom wat groter porumt ofzo.....

                  kracht gaat wel weer wat omhoog.

                  kon deze week voor het eerst sinds mn borstblessure weer setjes dumbellpress doen met 46 kilo p kant dus was daar wel tevreden over eigenlijk.

                  bf zal zo rond de 21% liggen want doordat ik wat vaker thuis heb gezeten is mn dieet er een btje bij ingeschoten.


                  greetzz
                  Positief blijven he !

                  Het is een lange kuur dus heb je nog veel tijd om de geleden schade in te halen he !!    

                  Het idd. moeilijker om je aan je dieet te houden als je thuis zit.

                  Grtz 100%



                  Alias Homer Simpson ...

                  Comment


                  • #99
                    46 kilo per kant dumbell drukken tot zover gaan onze dumbells geen eens...ik doe 32 kilo per kant .

                    Greetz

                    Comment


                    • die 50'ers pak ik eerdaags ook wel weer,dat zijn de zwaarste bij ons.

                      heb gister schouders getraint(altijd lekker&#33en heb weer wat vooruitgang geboekt want kon toch meer pressen dan ik ooit gedaan heb dus uiteindelijk doet al die shit in mn lichaam wel wat.

                      moet je nagaan als ik zo weer alles goed kan doen....

                      komt allemaal wel goed met mij en natuurlijk blijf ik positief!

                      bedankt voor jullie medeleven,vrolijkt een mens weer op


                      greetzz

                      Comment


                      • Je hebt nog ff te gaan dus dat gaat helemaal goedkomen..
                        Of je ook ooit echt goed gaat porumme betwijfel ik een beetje maar ken jou het schele..

                        Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

                        Pain is temporary...pride is forever...

                        Comment


                        • hahahaha....

                          zo lang ik nog een mooie vrouw aan de haak kan slaan doe ik het niet slecht.....porum of geen porum

                          en vd rest kan ik alleen maar mn best doen en dat komt ook wel weer goed.

                          deze week is ook lekker begonnen,vandaag borst getraint en weer alles lekker kunnen doen met wat xtra reps en iets meer gewicht dus dat geeft me wel weer motivatie.


                          greetzz

                          Comment


                          • das nou goed nieuws
                            Who's the Chef

                            Comment


                            • Een goed begin is alvast het halve werk, ff doorbijten komt het inderdaad vast wel weer goed.

                              Comment


                              • dat gaat zeker goedkomen arie, succes
                                kAMPIOEN FRIKANDELLEN ETEN

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X