Terug invliegen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

tis deze week zomaar weer eens een drama idd!

komt ook omdat ik elke x vroeg mn nest uit moet en als ik dat weet slaap ik beroerd.

ga morgen een gat in de dag slapen en als het meezit word ik vrijdag pas weer wakker

greetzzz

Comment

Als je weet dat je vroeg op moet slaap je slecht..
      Raar volk hoor daar in die regio..

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

heb je ook geen klokje nodig, je bent toch op tijd wakker...

grtzz
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Zeer rustige week gehad (alleen maandag getraind en woensdag buik) om pols beetje te sparen want heb nog goed 4 weken te gaan.
          Ben er toch in geslaagd om 1 kg ongeveer bij te komen.
          Gewicht 75kg met dus nog 4 weken te gaan...IK GA MIJN DOEL HALEN, was eerst 76 maar misschien kan ik er een VETTE 78 uit halen.
          Dat is dan 6 kilo met kuurtje en sinds eind augustus 10 kg erbij dan (eind november), een grote 3 maand dus.

grtz bijna WIM
          Elk pondje komt door het mondje !!!
          Denk je sterk.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (wimmeke26 @ Nov. 12 2004,12:10)]Zeer rustige week gehad (alleen maandag getraind en woensdag buik) om pols beetje te sparen want heb nog goed 4 weken te gaan.
            Ben er toch in geslaagd om 1 kg ongeveer bij te komen.
            Gewicht 75kg met dus nog 4 weken te gaan...IK GA MIJN DOEL HALEN, was eerst 76 maar misschien kan ik er een VETTE 78 uit halen.
            Dat is dan 6 kilo met kuurtje en sinds eind augustus 10 kg erbij dan (eind november), een grote 3 maand dus.

grtz bijna WIM
            FOTOSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!&#33 ;!! :P

Comment

Greets...

Comment

Comment

Ja waar blijven de foto's?

GRtz..
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (harold @ Nov. 13 2004,06:32)]Ja waar blijven de foto's?

GRtz..

We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Als ik tevreden ben over resultaat zal ik eens foto's zetten, ben niet echt huge maar hoop toch om tegen deze zomer schoon te staan.
                      En ja, mijne kop zal er dan wel niet opstaan hé, anders ben ik nog het reclame uithangbord van primo !!!

Had in het begin toch mijn twijfels over kwaliteit van GS (primo niet volledig opgelost en in potje van 100 tabs anavar 10 mg zitten er 200), zeker omdat hun gerief en pilletjes er echt wel amateuristisch uitzien, hopelijk zijn dat daar geen badkuiptoestanden....

Maar over het resultaat ben ik wel tevreden.
                      Spijtig dat het zo amateuristisch gemaakt is want ik denk dat er wel rap fake's zullen opduiken.

grtz wim(meke)
                      Denk je sterk.

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (wimmeke26 @ Nov. 13 2004,12:10)]Als ik tevreden ben over resultaat zal ik eens foto's zetten, ben niet echt huge maar hoop toch om tegen deze zomer schoon te staan.
                        En ja, mijne kop zal er dan wel niet opstaan hé, anders ben ik nog het reclame uithangbord van primo !!!

Had in het begin toch mijn twijfels over kwaliteit van GS (primo niet volledig opgelost en in potje van 100 tabs anavar 10 mg zitten er 200), zeker omdat hun gerief en pilletjes er echt wel amateuristisch uitzien, hopelijk zijn dat daar geen badkuiptoestanden....

Maar over het resultaat ben ik wel tevreden.
                        Spijtig dat het zo amateuristisch gemaakt is want ik denk dat er wel rap fake's zullen opduiken.

grtz wim(meke)
                        Bovenzeg je als ik tevreden ben over het resultaat en onderin zet je dat je tevreden bent met resultaat dus posten die zooi !

Comment

[/quote]
                          Bovenzeg je als ik tevreden ben over het resultaat en onderin zet je dat je tevreden bent met resultaat dus posten die zooi !  [/quote]

Ja, nu ik mijne uitleg terug lees van hierboven spreek ik mezelf gelijk wat tegen.

Ben een beetje bang dat ik wel tevreden ga zijn over resultaat maar anderen dan niet....

Ik post ze als mijn kuur erop zit (nog 3 a 4 weken) maar zit wel nog met redelijk hoog vet% (14).

En ik ben idd tevreden met mijn resultaat maar ik ben geen pro bb. ofzo zodus voor sommige anderen zal dat dan wel niet veel zijn.

Maar ik train voor mezelf en niet om groter te worden dan iemand anders.
                          vb Ik ben mijne maat zijn motivatie om te trainen want hij wil niet dat ik groter wordt dan hem maar hij komt beetje te laat want is met zelfde lengte blijven steken op 62 kg en dan zegt hij nog dat hij groter is dan mij....inschattingsvermogen ZERO dus...zielig ventje, maar heb hier al eens mijn beklag gedaan over mijne ALI G maat, kan het niet laten want hij werkt op mijn testikels      

Zodus...foto's komen op einde kuur en hopelijk met een gewicht van 78 kg, eerst nog weekje of 2 zonnebanken.

grtz wim(meke)

Denk je sterk.

Comment

Gewicht 76 kg.
                            Maandag laatste spuit moeten zetten (400mg) want heb toch besloten om in plaaster te gaan voor week, ook de anavar naar omlaag gedaan want het eten ging niet meer (ga het gebruiken om te cutten voor de zomer, voor te bulken vind ik het niet echt nuttig aangezien ik niet meer eet.)
                            Deze week dus benen,borst,buik, flie doen voor de rest niks (wel linkerarm want loopt wat achter).
                            Alles tesamen niet echt een grote ramp, hopelijk kan ik terug beginnen met pols als ik uit plaaster ben (kalmpjes aan dus).
                            Zal wel niks verliezen, misschien nog wat bijkomen deze week, ik hoop 77 kg toch te halen.
                            Volngende week woensdag bbegin ik maar met clomid.
                            Ben tevreden over kuurtje maar niet dat ik niet volluit ben kunnen gaan, anders had ik nog wel meer gepakt...maar ja, hopelijk klopt mijn beredenering en ga ik rap naturel terug bijkomen.

grtz wim(meke)
                            Denk je sterk.

Comment

ben benieuwd

warom neem je clomid ipv nova.??
                              Who's the Chef

Comment

Wat is plaaster??

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X