Heyyy
Ben nu 4 weken bezig met kuur en er hadden hier mensen gevraagt of ik een log bij wil houden, dus vandaar
Stads 1,78m lengte
gewicht voor kuur 78 kg
Heel knap
totaal 12 jr trainen (tussen stop van een paar jaar)
ivm slijmbeursontsteking
meerdere kuren gehad met deca enthaat
Mijn kuur ziet eruit
5 weken dianabol 40mg
10 weken deca 400mg op jullie advies was 8 weken
12 weken susta 500mg
nakuren met nolvadex eventueel nog hcg
Ik ben nu 4 weken bezig en ben 6kg aangekomen, sta erzelf van te kijken, want heb zware buikgriep gehad en koorts
De kg zijn ook te danken aan mijn vraatzucht, maar hoop dat het zo blijft doorgaan.
Ik zette eerst de susta 1x per week maar verdeel dit nu tot om de 4 dagen , ook op jullie advies. Jullie zijn echt wijs lollllll
Ik hou jullie op de hoogte, want ik blijf geloven in susta, dat was vroeger een basis kuur, 12 jr terug kuurde ik daar ook
mee en altijd goede stats
groetjes patrick
Ben nu 4 weken bezig met kuur en er hadden hier mensen gevraagt of ik een log bij wil houden, dus vandaar
Stads 1,78m lengte
gewicht voor kuur 78 kg
Heel knap
totaal 12 jr trainen (tussen stop van een paar jaar)
ivm slijmbeursontsteking
meerdere kuren gehad met deca enthaat
Mijn kuur ziet eruit
5 weken dianabol 40mg
10 weken deca 400mg op jullie advies was 8 weken
12 weken susta 500mg
nakuren met nolvadex eventueel nog hcg
Ik ben nu 4 weken bezig en ben 6kg aangekomen, sta erzelf van te kijken, want heb zware buikgriep gehad en koorts
De kg zijn ook te danken aan mijn vraatzucht, maar hoop dat het zo blijft doorgaan.
Ik zette eerst de susta 1x per week maar verdeel dit nu tot om de 4 dagen , ook op jullie advies. Jullie zijn echt wijs lollllll
Ik hou jullie op de hoogte, want ik blijf geloven in susta, dat was vroeger een basis kuur, 12 jr terug kuurde ik daar ook
mee en altijd goede stats
groetjes patrick
Comment