Deca susta dianabol kuurtje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    1 gram is gewoon nodig [sustanon] anders weinig resultaat maar triker jij hebt gelijk veel super mensen hier op de site

    Comment


    • #47
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] (stucadoor @ Feb. 02 2005,22:13)]1 gram is gewoon nodig [sustanon] anders weinig resultaat maar triker jij hebt gelijk veel super mensen hier op de site
      Wat is dat nou weer voor bullshit... de 1 heeft meer nodig als de ander, ik kom persoonlijk heel snel aan alleen zal ik nooit echt droog worden en de ander is gortdroog en die komt geen kilo aan... ligt echt aan je bouw en je kuurverleden en je genetische aanleg.
      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

      Comment


      • #48
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] ]1 gram is gewoon nodig [sustanon] anders weinig resultaat maar triker jij hebt gelijk veel super mensen hier op de site
        Ligt idd o.a. aan je kuurverleden/ je aanleg/...enz.

        Ik ben zit nu zelf op 500mg sust in de week en ben al ruim 7 kilo aangekomen ( is wel mijn eerste test-kuur)...en geloof jij me niet, zal dat lekker mij me reet roesten!!!  

        Ik denk dat jullie misschien eens eerder moeten kijken naar je voedings/trainings schema. Of dat wel optimaal is....misschien dat je daar nog het een en ander kunt verbeteren. Want als je op 1 gram sust niet groeit (kuurverleden???) is er toch echt iets mis (fake??)

        mvgr Rik
        They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
        Don't stimulate....Annihilate!!!
        Ronnie is STIL the King!!!

        Comment


        • #49
          Originally posted by [b
          Citaat[/b] ]...en geloof jij me niet, zal dat lekker mij me reet roesten!!!
          @Rik last van roid rage??

          Je kunt erin stampen wat je wilt zonder goede voeding kom je nergens. En dat je een gram test nodig hebt om te groeien? Ik denk dat er hier genoeg mensen zijn die op 250mg in de week goede resultaten boeken in combinatie met goede voeding en training.
          Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

          Comment


          • #50
            mijn eerste kuurtje was 250 test per week en ben er 10 kilo van aangekomen en heb er 7-8 van vastgehouden , dus dat je een gram nodig hebt vindt ik ook dikke zever

            Grtz
            stil growing

            Comment


            • #51
              250mg per week,Snipke?

              Weet je het zeker?

              Comment


              • #52
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] (ariekanarie @ Feb. 03 2005,10:10)]250mg per week,Snipke?

                Weet je het zeker?
                Hier moet ik Snipke toch ff corrigeren... het was 250 mg. per 5 dagen wat neerkomt op 350 mg. per week. Ik weet het zeker.
                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

                Comment


                • #53
                  hahahahaahahaha , ik wist het

                  Grtz
                  stil growing

                  Comment


                  • #54
                    Banaan zei:
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] ]@Rik last van roid rage??
                     

                       ................
                    They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
                    Don't stimulate....Annihilate!!!
                    Ronnie is STIL the King!!!

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (snipke @ Feb. 03 2005,16:43)]hahahahaahahaha , ik wist het    

                      Grtz
                      Had je kunnen weten van ons,bro!

                      Comment


                      • #56
                        heyyyyy

                        De sustanon is echt, heb het gelezen op ergogenic's
                        Mijn training is ook goed, het kan zijn dat ik te weinig whei eiwitten heb gehad. Pakte elke dag 3 shake's van Mammoth 2500. Volgende keer weer whei eiwitten.
                        Verder was voeding oke' Volgende kuur wordt een mengelmoes van veel soorten. Kan mijn lichaam niet meer wennen en verzadigen.
                        Kg zijn niet het belangrijkste ik vind in het algemeen dat ik goed gescoord heb, behalve met kg.

                        groetjes patrick

                        patrick

                        Comment


                        • #57
                          250mg per week

                          Comment


                          • #58
                            Triker het lijkt me verstandig om je voedingsschema eens te posten er zijn hier zat gasten die hier een hele goede kijk op hebben. Je wordt er alleen maar wijzer van. (en als het goed is groter).

                            Je kunt volgende kuur wel 6 verschillende as soorten gaan gebruiken maar als je er niet goed bij eet kom je daar ook niet veel van aan.

                            Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (stucadoor @ Feb. 08 2005,18:04)]250mg per week  



                              Helemaal mee eens,bro!

                              Comment


                              • #60
                                250mg

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X