Originally posted by Snuff-Sann
View Post
Stanozolol - Genesis, Log
Collapse
X
-
220lbs BP , 309lbs SQ , 286lbs DL
" If brute force doesn't solve your problems then you aren't using enough "
-
Originally posted by JayAthletics View PostWinstrol levert weinig massa, maar wel een grote krachttoename. Het aromatiseert zelf niet, dus problemen met vocht komen niet voor. Om deze redenen is winstrol vooral geschikt om te cutten. Vaak wordt het aan het einde van de cutkuur gebruikt om kracht te herstellen en de spieren een nog wat drogere look te geven.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostMaarre, 17 jaar, aan de roids en dan je ervaringen willen delen hier is eigenlijk een NO GO en zou gewoon tegengegaan moeten worden.220lbs BP , 309lbs SQ , 286lbs DL
Comment
-
Originally posted by JayAthletics View PostWinstrol levert weinig massa, maar wel een grote krachttoename. Het aromatiseert zelf niet, dus problemen met vocht komen niet voor. Om deze redenen is winstrol vooral geschikt om te cutten. Vaak wordt het aan het einde van de cutkuur gebruikt om kracht te herstellen en de spieren een nog wat drogere/harde look te geven.
dit pas bij een laag vet%... en dan is het ook hoe je voeding eruit ziet.
wat doet 't met je gewrichten? welk stof/middel is het nor19/DHT etc...? en wat doet die stof in je lichaam kwa sides? is het een 17AA? en wat doet een 17AA in het lichaam?
voor welk doeleinde doelt dit medicijn oorspronkelijk?
gebeurt er iets met het cholesterol? welke invloed heeft dit middel op je cholesterol waardes? HDL/LDL? wat doet 't met je bloeddruk?Last edited by gain is pain; 27-08-2012, 21:21.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostMaarre, 17 jaar, aan de roids en dan je ervaringen willen delen hier is eigenlijk een NO GO en zou gewoon tegengegaan moeten worden.
Jij wilt dat hij geen advies krijgt?
Beschrijving graag in eigen woorden, wat je schreef is copy paste van een hier niet te noemen site.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Open na overleg.
Niet omdat ik het aanmoedig wat hij doet maar ik liever heb dat hij wat input krijgt ipv zelf maar wat doet!In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Mja, zou Arnold net zoveel hebben bereikt als hij tot zijn 25 natural zou zijn gebleven? Ik juig het niet toe, ik keur het niet af. Het is sowieso verboden voor iedereen, dus een leeftijdsgrens vind ik redelijk arbitrair. Kan je nou echt beter nadenken als je 18 bent? Ik ga ervan uit dat iedereen die dit doet zich goed voorbereid en inleest, ongeacht de leeftijd. Zo niet, dan komen ze er wel achter.Train hard or go hormone
Comment
-
dag 1 zit erop, Tijdens de eerste dag van mijn kuur zat ik op 4,176 kcal , 249,4g eiwitten , 437,6 koolhy en zal dit de gedurende 6 tot 8 weken zo behouden. tijdens mijn eerste training heb ik niks gemerkt maar dat is vanzelfsprekend. de dag verder goed verlopen, alleen de eerste nacht zeer onrustig geslapen. af en toe lichte warmte en wat benauwdheid. verder had ik de gehele dag door wel een wat drogere keel dan normaal, verder nergens last van gehad. al om al succesvolle eerste dag.
28 Augustus 2012
4/168 Tabs220lbs BP , 309lbs SQ , 286lbs DL
Comment
-
Originally posted by gain is pain View Posttrain je wel eens bij kneets?220lbs BP , 309lbs SQ , 286lbs DL
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment