Hier is ie dan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Comment

• Originally posted by [b
      Citaat[/b] (squatzilla @ Feb. 28 2005,21:16)]Ik heb nu ongeveer een 12 à 13 jaar ervaring met gebruik van hormonen en anabole steroiden en ik ga jullie trachten wat goede raad mee te geven, maar ik weet dat bepaalde mensen het niet met me eens zullen zijn.
      Eerst en vooral, Snipke vind ik het resultaat van je (toch vrij bescheiden) kuur best ok. Het is niet misschien wat je ervan verwacht maar Rome is ook niet in 1 dag gebouwd.
      Mijn (goede) raad: fixeer je aub niet op je lichaamsgewicht noch op je vetpercentage. Het is soms wel eens interessant dit te weten maar maak er geen obsessie van. Ik ben pas de beste resultaten beginnen te boeken op het moment dat ik die obsessie heb opgegeven.
      Observeer je lichaam in de spiegel. Probeer je training en dieet op een instinctieve manier te benaderen. Kijk wat de kuur, training een dieet met de vorm van je lichaam doen. Veel mensen denken dat bodybuilding enkel mogelijk is met dopinggebruik. Slechts deels waar!!!
      Het moderne bodybuilding kan inderdaad niet meer zonder. Maar een kuur werkt pas optimaal als het volledige plaatje klopt. Gezonde uitgebalanceerde voeding, harde training, supplementen ondersteunen de kuur, maar het belangrijkste is het mentale aspect in onze sport. Als je tijdens de kuur constant je lichaamsgewicht en vetpercentage in het oog houdt, ga je naar verloop van tijd hier obsessief mee bezig zijn en ga je je vooruitgang psychologisch tegenwerken.
      Geloof me, ik heb het zelf meegemaakt. Er is zelfs een periode in mijn leven geweest dat ik 3 jaar onafgebroken gekuurd heb en hier heb ik ongelofelijk veel spijt van want op den duur werkte geen enkel middel meer en bleef ik er altijd maar meer geld in steken. Ik heb na deze 3 jaar ongeveer 1.5 jaar niet meer gekuurd. Vervolgens ben ik terug licht begonnen op een niet- obsessieve manier met bevredigende resultaten tot gevolg. Ik kuur nu 6 weken, gevolgd door 8 weken (als mijn bloedtesten tegenvallen gebeurt het soms dat het nog langer is) "rust". In die 8 weken probeer ik wel zoveel mogelijk van mijn vooruitgang te behouden door wat meer supplementen te gebruiken. (creatine, ribose, tribulus, vanadyl, GABA, ...) Maar alles behouden, vergeet het, lukt je niet.
      Staar je aub ook niet blind op verhalen van profs of collega's die op enkele maanden tijd of 1 kuur 20 kg spiermassa winnen.
      Ik heb vroeger contacten gehad met een aantal profs, waarvan de kost van één maand kuren overeenkwam met 2 van mijn maandweddes (en ik heb een normaal inkomen). En deze mannen waren nog geen toppers hé, integendeel. Van hun sponsorcontract alleen konden ze echt niet overleven.
      idd goede post , maar ik ben helemaal niet geobsedeerd bezig met mijn gewicht en bf, maar je moet eerlijk zijn als je aan een kuur begint heb je daar toch een bepaalde visie op, wil maar zeggen dat je toch iets verwacht dan. Meestal als ik aan een kuur begin neem ik al mijn maten en gewichten, en in het midden van een kuur meet ik nog eens alles en dan kan ik zien of er progressie is. Tenslotte doe je het toch daarvoor dacht ik .

Voeding en sups en dergelijke heb ik toch enig verstand van denk ik, ik voel me wel goed in mijn vel zitten, en trainen gaat super, maar enkel de kilo's slagen tegen vind ik

Grtz
      stil growing

Comment

• Heb eindelijk je ampul binnen dus zal het morgen meegeven en dan hopen dat we na het weekend meer weten over die sus.
        In dit geval zou je bijna hopen dat het fake is omdat het dan voor jou positief uitpakt zodat niet al je hoop weg is doordat het niet goed genoeg met deze kuur gaat,bro.

Even geduld dus nog...

Comment

• oke bedankt arie, geduld heb ik nog met hopen , als het geen fake is zoveel te beter maar dan scheelt er iets met mij

GRtz
          stil growing

Comment

• Ik heb dezelfde kuur als jou gedaan en met de zelfde resultaten alleen ik denk dat dit voor iemand die vaker test heeft gebruikt toch niet verkeerd is. 5 kilo daar doet een natural toch gauw 2 jaar over (als hij het redt).

Ik ben het voor een gedeelte wel eens met squatzilla.
            Ik vind alleen wel de weegschaal een erg mooi instrument om je gains op te zien. Ik heb vaak zat dat ik in de spiegel kijk en denk dat ik net zo groot was als voor de kuur.
            Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

• Ik heb toch dezelfde kuur als snipke alleen wat meer dboll, maar ik ga er erg goed op. Terwijl dit mijn 4e kuur is met test erin..Voor snipke is dit pas de 2e toch??

Grtz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

• Dit is mijn 3e kuur harold (effe naar titel kijken) , 1ste kuur heb ik test genomen 250 om de drie dagen (voor de muggenzifters) 2de kuur test prop 100mg eod ,en nu sus 250 per drie dagen

Grtz
                stil growing

Comment

• o ja de titel zegt al veel Mij lijkt het sterk dat je er nu al niet meer op zou reageren, denk eerder dat het een fake is..

Grtz..
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

• hoest met de krachttoename snipje ?? nog steeds oplopend ??

Comment

Citaat[/b] (snipke @ Mrt. 03 2005,16:54)]Dit is mijn 3e kuur harold (effe naar titel kijken) , 1ste kuur heb ik test genomen 250 om de drie dagen (voor de muggenzifters)
                      Klopt niet... was eens in de 5 dagen...
                      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

• shit ja nu zet ik het nog verkeerd , thnx mr symmetry hahahahaaa

Grtz
                        stil growing

Comment

• Ongelofelijk zeg.....

Comment

Citaat[/b] ]2de kuur test prop 100mg eod
                            Hoe is deze kuur bevallen Snipke?? Hoeveel kwam je aan, hoe zat het met krachtstoename??

Welke prop had je (gs)??
                            They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
                            Don't stimulate....Annihilate!!!
                            Ronnie is STIL the King!!!

Comment

• Heb eindelijk die ampul van je gehad,Snip en moet zeggen dat ik hem er al erg amateuristisch uit vind zien,ben benieuwd wat het is.

Ampul van Banaan zag er helemaal origineel uit dus je zou denken dat het goed moet zijn.

Even afwachten en in de loop vd week weten we het.

Comment

Citaat[/b] (rik @ Mrt. 05 2005,09:13)]
                                Originally posted by [b
                                Citaat[/b] ]2de kuur test prop 100mg eod
                                Hoe is deze kuur bevallen Snipke?? Hoeveel kwam je aan, hoe zat het met krachtstoename??

Welke prop had je (gs)??
                                dat was een cutkuur, ben er 10% bf mee kwijtgespeeld en maar 2 kg gewichtsverlies. Krachttoename kan ik niet spreken omdat ik dan onder mijn kcal behoefte zat en niet trainde op kracht of massa

Grtz
                                stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X