Hier is ie dan
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (squatzilla @ Feb. 28 2005,21:16)]Ik heb nu ongeveer een 12 à 13 jaar ervaring met gebruik van hormonen en anabole steroiden en ik ga jullie trachten wat goede raad mee te geven, maar ik weet dat bepaalde mensen het niet met me eens zullen zijn.
Eerst en vooral, Snipke vind ik het resultaat van je (toch vrij bescheiden) kuur best ok. Het is niet misschien wat je ervan verwacht maar Rome is ook niet in 1 dag gebouwd.
Mijn (goede) raad: fixeer je aub niet op je lichaamsgewicht noch op je vetpercentage. Het is soms wel eens interessant dit te weten maar maak er geen obsessie van. Ik ben pas de beste resultaten beginnen te boeken op het moment dat ik die obsessie heb opgegeven.
Observeer je lichaam in de spiegel. Probeer je training en dieet op een instinctieve manier te benaderen. Kijk wat de kuur, training een dieet met de vorm van je lichaam doen. Veel mensen denken dat bodybuilding enkel mogelijk is met dopinggebruik. Slechts deels waar!!!
Het moderne bodybuilding kan inderdaad niet meer zonder. Maar een kuur werkt pas optimaal als het volledige plaatje klopt. Gezonde uitgebalanceerde voeding, harde training, supplementen ondersteunen de kuur, maar het belangrijkste is het mentale aspect in onze sport. Als je tijdens de kuur constant je lichaamsgewicht en vetpercentage in het oog houdt, ga je naar verloop van tijd hier obsessief mee bezig zijn en ga je je vooruitgang psychologisch tegenwerken.
Geloof me, ik heb het zelf meegemaakt. Er is zelfs een periode in mijn leven geweest dat ik 3 jaar onafgebroken gekuurd heb en hier heb ik ongelofelijk veel spijt van want op den duur werkte geen enkel middel meer en bleef ik er altijd maar meer geld in steken. Ik heb na deze 3 jaar ongeveer 1.5 jaar niet meer gekuurd. Vervolgens ben ik terug licht begonnen op een niet- obsessieve manier met bevredigende resultaten tot gevolg. Ik kuur nu 6 weken, gevolgd door 8 weken (als mijn bloedtesten tegenvallen gebeurt het soms dat het nog langer is) "rust". In die 8 weken probeer ik wel zoveel mogelijk van mijn vooruitgang te behouden door wat meer supplementen te gebruiken. (creatine, ribose, tribulus, vanadyl, GABA, ...) Maar alles behouden, vergeet het, lukt je niet.
Staar je aub ook niet blind op verhalen van profs of collega's die op enkele maanden tijd of 1 kuur 20 kg spiermassa winnen.
Ik heb vroeger contacten gehad met een aantal profs, waarvan de kost van één maand kuren overeenkwam met 2 van mijn maandweddes (en ik heb een normaal inkomen). En deze mannen waren nog geen toppers hé, integendeel. Van hun sponsorcontract alleen konden ze echt niet overleven.
Voeding en sups en dergelijke heb ik toch enig verstand van denk ik, ik voel me wel goed in mijn vel zitten, en trainen gaat super, maar enkel de kilo's slagen tegen vind ik
Grtzstil growing
Comment
-
Heb eindelijk je ampul binnen dus zal het morgen meegeven en dan hopen dat we na het weekend meer weten over die sus.
In dit geval zou je bijna hopen dat het fake is omdat het dan voor jou positief uitpakt zodat niet al je hoop weg is doordat het niet goed genoeg met deze kuur gaat,bro.
Even geduld dus nog...
Comment
-
Ik heb dezelfde kuur als jou gedaan en met de zelfde resultaten alleen ik denk dat dit voor iemand die vaker test heeft gebruikt toch niet verkeerd is. 5 kilo daar doet een natural toch gauw 2 jaar over (als hij het redt).
Ik ben het voor een gedeelte wel eens met squatzilla.
Ik vind alleen wel de weegschaal een erg mooi instrument om je gains op te zien. Ik heb vaak zat dat ik in de spiegel kijk en denk dat ik net zo groot was als voor de kuur.Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] ]2de kuur test prop 100mg eod
Welke prop had je (gs)??They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
Don't stimulate....Annihilate!!!
Ronnie is STIL the King!!!
Comment
-
Heb eindelijk die ampul van je gehad,Snip en moet zeggen dat ik hem er al erg amateuristisch uit vind zien,ben benieuwd wat het is.
Ampul van Banaan zag er helemaal origineel uit dus je zou denken dat het goed moet zijn.
Even afwachten en in de loop vd week weten we het.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (rik @ Mrt. 05 2005,09:13)]Originally posted by [bCitaat[/b] ]2de kuur test prop 100mg eod
Welke prop had je (gs)??
Grtzstil growing
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment