Vandaag borst/bicpes getraind, heerlijke training met weer een pr op bp. Nu 4 sets 8 reps op 90kg erachteraan decline op 4x8 op 70kg. Daarna 4x8 dumbbell flyes met 18 kg en dips 4x8 bw. Nog steeds een stijgende lijn in de laatste week! Ben echt benieuwd aan het geraken of de krachtgains blijvend zijn, ga er alles aan doen.
nieuwe winny only kuur
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vanochtend rug/triceps getraind, prima training. Deadlift 4x8 120kg (doe ik nog niet zo lang vanwege ooit rugklachten die hierdoor werden versterkt) Training iets aangepast, nog steeds 3-daagse split maar nu bo/tri en ru/bic ipv andersom, kan hierdoor armen met zwaardere gewichten trainen. Ben/schou blijft ongewijzigd. Nog zes dagen op de winstrol te gaan, geen sides de afgelopen dagen. Aftellen is begonnen, nog drie trainingen te gaan..on"Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"
Comment
-
Gisteren noodgedwongen vijf dagen eerder gestopt met de winny dan gepland door (vandaag gehoord bij manueel therapeut) gekanteld en verzakt bekken. Oorzaak: schijf van 20 kg verwisselen na deadlift, schatte gewicht kennelijk te zwaar in waardoor ik me vertilde. Inschattingsfout, vergelijkbaar met trap aflopen en denken dat je nog een trede moet, terwijl je er al bent (ook weer bron: volgens manueel therapeut). Zojuist gekraakt in verschillende houdgrepen en heb nu verplicht een aantal dagen rust, KT is verboden todat alles weer is hersteld. As. donderdag weer terug en dan hoor ik meer. Omdat ik sinds zaterdag aan de diclofenac (50 mg) in combi met paracetamol en toch niet meer kan trainen ben ik gisteren gestopt met de winstrol. Mijn urine werd steeds meer fluoriserend waardoor ik geen onnodig risico wilde lopen. Al met al... vijf dagen eerder gestopt met de winstrol en even een week (denk ik) geen KT. Uitgebreide evaluatie vwb stats volgt later deze week."Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"
Comment
-
Originally posted by Toph View PostIk wou al reageren, maar je bent me voor. De term bloedverdunner is vrij misleidend, want het aantal cellen tov plasma verandert volgens mij niet bij aspirine gebruik. Enkel de bloedplaatjes verliezen hun functie. Stel je Hb stijgt door EPO en je bloed wordt dikker, dan helpt aspirine volgens mij daar dus niet bij.
Originally posted by Steff_Hens View PostVerwijd dat je bloedvaten niet ipv bloed verdunnen?
@ heman
Klote! Beterschap!"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Ook alcohol zorgt ervoor dat het bloed minder klontert en het veroorzaakt verwijding van de aders. Uit studies is gebleken dat matig alcohol drinken de kans op een hartaanval die wordt veroorzaakt door verstopte aders verkleint.
Nu is het zo dat bij dat soort uitspraken de verstokte zuipers gelijk blij worden omdat zij nu een excuus hebben voor hun slechte gewoonte. Waar zij niet bij stil staan is dat dit slechts een lapmiddel is want het probleem ligt voornamelijk bij de consumptie van veel bewerkte voedingsmiddelen waarin transvetten, chemicaliën en gifstoffen zitten.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by futurekill View Postzo zo HE-man hoe is de kuur nu al bij al meegevallen? en wat klote dat dit net op het einde van je kuur gebeurt.Een week niet trainen net na je kuur is klote man"Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"
Comment
-
Originally posted by Mateusz View PostUpdate?"Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"
Comment
-
De oude aspirine/kinder aspirine van een aantal jaren terug werkte wel bloedverdunnend.
Blauwe druiven, tomaten sap, kiwi's hebben ook een bloedverdunnende werking.
knoflook, en cayennepeper zelfde verhaal.
@he-man vervelend om te lezen beterschap!Mind is everything.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostGeneral en Toph, bedankt voor de uitstekende uitleg.
Slik verdomme al meer dan 20jaar aspirine/askal bij mn kuren.. Mooi voor JL geweest dus.
Originally posted by resike View PostDe oude aspirine/kinder aspirine van een aantal jaren terug werkte wel bloedverdunnend."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
18 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment