nieuwe winny only kuur

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Vandaag borst/bicpes getraind, heerlijke training met weer een pr op bp. Nu 4 sets 8 reps op 90kg erachteraan decline op 4x8 op 70kg. Daarna 4x8 dumbbell flyes met 18 kg en dips 4x8 bw. Nog steeds een stijgende lijn in de laatste week! Ben echt benieuwd aan het geraken of de krachtgains blijvend zijn, ga er alles aan doen.
    "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

    Comment


    • #92
      Vanochtend rug/triceps getraind, prima training. Deadlift 4x8 120kg (doe ik nog niet zo lang vanwege ooit rugklachten die hierdoor werden versterkt) Training iets aangepast, nog steeds 3-daagse split maar nu bo/tri en ru/bic ipv andersom, kan hierdoor armen met zwaardere gewichten trainen. Ben/schou blijft ongewijzigd. Nog zes dagen op de winstrol te gaan, geen sides de afgelopen dagen. Aftellen is begonnen, nog drie trainingen te gaan..on
      "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

      Comment


      • #93
        Gisteren noodgedwongen vijf dagen eerder gestopt met de winny dan gepland door (vandaag gehoord bij manueel therapeut) gekanteld en verzakt bekken. Oorzaak: schijf van 20 kg verwisselen na deadlift, schatte gewicht kennelijk te zwaar in waardoor ik me vertilde. Inschattingsfout, vergelijkbaar met trap aflopen en denken dat je nog een trede moet, terwijl je er al bent (ook weer bron: volgens manueel therapeut). Zojuist gekraakt in verschillende houdgrepen en heb nu verplicht een aantal dagen rust, KT is verboden todat alles weer is hersteld. As. donderdag weer terug en dan hoor ik meer. Omdat ik sinds zaterdag aan de diclofenac (50 mg) in combi met paracetamol en toch niet meer kan trainen ben ik gisteren gestopt met de winstrol. Mijn urine werd steeds meer fluoriserend waardoor ik geen onnodig risico wilde lopen. Al met al... vijf dagen eerder gestopt met de winstrol en even een week (denk ik) geen KT. Uitgebreide evaluatie vwb stats volgt later deze week.
        "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

        Comment


        • #94
          Originally posted by Toph View Post
          Ik wou al reageren, maar je bent me voor. De term bloedverdunner is vrij misleidend, want het aantal cellen tov plasma verandert volgens mij niet bij aspirine gebruik. Enkel de bloedplaatjes verliezen hun functie. Stel je Hb stijgt door EPO en je bloed wordt dikker, dan helpt aspirine volgens mij daar dus niet bij.
          Helemaal juist.
          Originally posted by Steff_Hens View Post
          Verwijd dat je bloedvaten niet ipv bloed verdunnen?
          Ja het zorgt voor vasodilatatie. Bloedverdunning denk ik niet, alcohol leidt tot een daling van het adh, waardoor je meer vocht uitscheidt dan je binnen krijgt. Dit zou dan logischerwijs leiden tot viskeuzer bloed, niet dunner. Anderzijds zou het wel kunnen dat alcohol nog wat doet met de bloedplaatjes, hoewel ik niet zou durven zeg of dit wat doet, laat staan via welke pathways.

          @ heman
          Klote! Beterschap!
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

          sigpic

          "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

          Comment


          • #95
            Ook alcohol zorgt ervoor dat het bloed minder klontert en het veroorzaakt verwijding van de aders. Uit studies is gebleken dat matig alcohol drinken de kans op een hartaanval die wordt veroorzaakt door verstopte aders verkleint.

            Nu is het zo dat bij dat soort uitspraken de verstokte zuipers gelijk blij worden omdat zij nu een excuus hebben voor hun slechte gewoonte. Waar zij niet bij stil staan is dat dit slechts een lapmiddel is want het probleem ligt voornamelijk bij de consumptie van veel bewerkte voedingsmiddelen waarin transvetten, chemicaliën en gifstoffen zitten.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

            Comment


            • #96
              Weer wat geleerd.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

              sigpic

              "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

              Comment


              • #97
                zo zo HE-man hoe is de kuur nu al bij al meegevallen? en wat klote dat dit net op het einde van je kuur gebeurt.Een week niet trainen net na je kuur is klote man
                Strength Within, Pride Throughout

                Comment


                • #98
                  Originally posted by futurekill View Post
                  zo zo HE-man hoe is de kuur nu al bij al meegevallen? en wat klote dat dit net op het einde van je kuur gebeurt.Een week niet trainen net na je kuur is klote man
                  Ja, idd vervelend. Heb een week rust gehouden en ben toen weer begonnen met cardio. As. maandag weer terug naar de manueel therapeut. Ik heb geen constante pijn meer en ga hoe dan ook volgende week weer trainen. Dan heb ik twee weken geen kt gedaan. Ben heel benieuwd wat dat met krachtstats heeft gedaan. Hierover volgende week meer info.
                  "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

                  Comment


                  • #99
                    Update?

                    Comment


                    • Originally posted by Mateusz View Post
                      Update?
                      Ja, weinig positief nieuws. Ik mocht toch niet beginnen met KT training omdat mijn bekken onstabiel bleef. As. dinsdag heb ik weer een afspraak bij de mt, hopelijk kan ik dan weer beginnen. Het wordt dus helaas geen uitgebreide analyse omdat ik al vier weken geen kt heb gedaan. Ik kan nooit meer volle bak starten (met vier weken geen training) dus er zal weining meer te vertellen zijn over het behouden van eventuele krachtstats na de winny only. Ben momenteel al druk genoeg mezelf te motiveren om voor een uurtje cardio steeds weer naar de sportschool te gaan.
                      "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

                      Comment


                      • pfff balen, sterkte man

                        Comment


                        • Dat is zwaar klote man... maarja beter rustig aan dan dat je eerder herstelt bent dan maar doorgaan!
                          Een dag niet getraind...

                          Comment


                          • General en Toph, bedankt voor de uitstekende uitleg.
                            Slik verdomme al meer dan 20jaar aspirine/askal bij mn kuren.. Mooi voor JL geweest dus.

                            Comment


                            • De oude aspirine/kinder aspirine van een aantal jaren terug werkte wel bloedverdunnend.

                              Blauwe druiven, tomaten sap, kiwi's hebben ook een bloedverdunnende werking.

                              knoflook, en cayennepeper zelfde verhaal.

                              @he-man vervelend om te lezen beterschap!
                              Mind is everything.

                              Comment


                              • Originally posted by Knulletje View Post
                                General en Toph, bedankt voor de uitstekende uitleg.
                                Slik verdomme al meer dan 20jaar aspirine/askal bij mn kuren.. Mooi voor JL geweest dus.
                                Graag gedaan. Maar zover zou ik niet gaan. Met een hogere stroperigheid, is het in te denken dat er een grotere kans is dat e.e.a. aan elkaar gaat klitten en een propje kan gaan vormen. In die zin zou je Ascalgebruik best kunnen verdedigen. Of de kans echter groter is, en of deze kans significant kleiner wordt door Ascalgebruik, dat moet ik je schuldig blijven.

                                Originally posted by resike View Post
                                De oude aspirine/kinder aspirine van een aantal jaren terug werkte wel bloedverdunnend.
                                Nope. Is namelijk gewoon dezelfde werkzame stof. Enige verschil is de dosis van een kinderaspirine (80mg +-) vs een gewone (500 mg).
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                                sigpic

                                "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X