Goeie kuur of slechte kuur?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Dit topic heeft als titel een vraag: "Goeie of slechte kuur?" Nou, als ik nu mag kiezen: ik wil zelf een goeie, maar dit vind ik een slechte...
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

    Comment


    • #17
      Nou wat is volgens jullie dan wel een goeie kuur?

      Jullie zeiken alleen maar mensen af die iets proberen te vragen en geven alleen maar raad. Maar jullie spreken elkaar alleen maar tegen.

      De ene zegt dat stano en dianabol samen gaan en de andere niet.

      De ene zegt dat je eerst kan kuren en daarna kan afvallen en de ene zegt dat dat weer niet kan.

      Ik durf haast niets meerte vragen hiero.

      Ik ga een andere site zoeken waar ze elkaar niet tegen spreken.

      Laterzzz Suc6 met het verder afkraken van mensen.
      Badboy for life...

      Comment


      • #18
        Ik snap eerlijk gezegd niet wat je loopt te zeiken, misschien nog ff alles een keer goed doorlezen ofzo.
        Winstrol en dbol gaan niet samen al was het maar omdat ze allebei levertoxisch zijn, kan me dus ook niet voorstellen dat wie dan ook dat hier beweert heeft. Maar quote die bewering gerust ff als die wel ergens staat.
        Verder krijg je hier gewoon allerlei meningen van verschillende mensen en ja, niet iedereen heeft altijd dezelfde mening.. Lastig hoor.

        Enne succes met het zoeken van een andere site. Je zult niet snel beter advies vinden maar wat jij wilt.

        Comment


        • #19
          ik denk dat alle commentaar die hier gegeven wordt nog steeds met respect gegeven wordt , het kan misschien soms overkomen als " het afkraken van mensen " maar is zeker de bedoeling niet.

          Je moet jezelf eerst eens bezig horen, in een ander topic zeg je dat je al met dbol bezig was , dan open je dit topic met de vraag of dit een goede of slechte kuur is, ik persoonlijk reageer daarop dat het een goede kuur is maar ... en breng ook een paar zaken aan die je desnoods kan veranderen.Jij reageerd daarop dat je weet wat je doet en de dbol gaat veranderen in winstrol want deze gaan goed samen , en dan eindig je "maar bedankt voor de zorgen hahahahaa "

          Volgens mij heb jij geen benul met wat je bezig bent , en doe je gewoon wat ze in de sportschool of ik weet niet waar je verteld hebben.

          Grtz
          stil growing

          Comment


          • #20
            Ik was nog niet eens begonnen en hij is al weer weg....jammer

            Effe zonder gekheid.....ik heb niks gezien waardoor je in tranen uit moet barsten hoor,Badboy!

            Chill even en lees alles nog eens goed en begin overnieuw met redeneren want wat we zeggen is juist om je te helpen.
            Niet meteen als een klein kind naar mama rennen of andere site zoeken want dat is nergens voor nodig,kerel.

            Comment


            • #21
              Het komt misschien allemaal als gezeik over. Maar ja soms zeuren ze hier ook wel hoor als je even doorleest.

              Ik ga gewoon verder en suc6 verder..

              !Use my shit and feel the power!

              Comment


              • #22
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] (ariekanarie @ Feb. 03 2005,05:23)]Ik was nog niet eens begonnen en hij is al weer weg....jammer  

                Effe zonder gekheid.....ik heb niks gezien waardoor je in tranen uit moet barsten hoor,Badboy!

                Chill even en lees alles nog eens goed en begin overnieuw met redeneren want wat we zeggen is juist om je te helpen.
                Niet meteen als een klein kind naar mama rennen of andere site zoeken want dat is nergens voor nodig,kerel.
                Who's the Chef

                Comment


                • #23
                  Probeer het b&f forum anders eens...

                  Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

                  Pain is temporary...pride is forever...

                  Comment


                  • #24
                    Kom ik hem daar wéér tegen,bro...

                    Comment

                    Sidebar top desktop

                    Collapse

                    Actieve discussies

                    Collapse

                    Working...
                    X