Dit topic heeft als titel een vraag: "Goeie of slechte kuur?" Nou, als ik nu mag kiezen: ik wil zelf een goeie, maar dit vind ik een slechte...
Goeie kuur of slechte kuur?
Collapse
X
-
Nou wat is volgens jullie dan wel een goeie kuur?
Jullie zeiken alleen maar mensen af die iets proberen te vragen en geven alleen maar raad. Maar jullie spreken elkaar alleen maar tegen.
De ene zegt dat stano en dianabol samen gaan en de andere niet.
De ene zegt dat je eerst kan kuren en daarna kan afvallen en de ene zegt dat dat weer niet kan.
Ik durf haast niets meerte vragen hiero.
Ik ga een andere site zoeken waar ze elkaar niet tegen spreken.
Laterzzz Suc6 met het verder afkraken van mensen.Badboy for life...
Comment
-
Ik snap eerlijk gezegd niet wat je loopt te zeiken, misschien nog ff alles een keer goed doorlezen ofzo.
Winstrol en dbol gaan niet samen al was het maar omdat ze allebei levertoxisch zijn, kan me dus ook niet voorstellen dat wie dan ook dat hier beweert heeft. Maar quote die bewering gerust ff als die wel ergens staat.
Verder krijg je hier gewoon allerlei meningen van verschillende mensen en ja, niet iedereen heeft altijd dezelfde mening.. Lastig hoor.
Enne succes met het zoeken van een andere site. Je zult niet snel beter advies vinden maar wat jij wilt.
Comment
-
ik denk dat alle commentaar die hier gegeven wordt nog steeds met respect gegeven wordt , het kan misschien soms overkomen als " het afkraken van mensen " maar is zeker de bedoeling niet.
Je moet jezelf eerst eens bezig horen, in een ander topic zeg je dat je al met dbol bezig was , dan open je dit topic met de vraag of dit een goede of slechte kuur is, ik persoonlijk reageer daarop dat het een goede kuur is maar ... en breng ook een paar zaken aan die je desnoods kan veranderen.Jij reageerd daarop dat je weet wat je doet en de dbol gaat veranderen in winstrol want deze gaan goed samen , en dan eindig je "maar bedankt voor de zorgen hahahahaa "
Volgens mij heb jij geen benul met wat je bezig bent , en doe je gewoon wat ze in de sportschool of ik weet niet waar je verteld hebben.
Grtzstil growing
Comment
-
Ik was nog niet eens begonnen en hij is al weer weg....jammer
Effe zonder gekheid.....ik heb niks gezien waardoor je in tranen uit moet barsten hoor,Badboy!
Chill even en lees alles nog eens goed en begin overnieuw met redeneren want wat we zeggen is juist om je te helpen.
Niet meteen als een klein kind naar mama rennen of andere site zoeken want dat is nergens voor nodig,kerel.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Feb. 03 2005,05:23)]Ik was nog niet eens begonnen en hij is al weer weg....jammer
Effe zonder gekheid.....ik heb niks gezien waardoor je in tranen uit moet barsten hoor,Badboy!
Chill even en lees alles nog eens goed en begin overnieuw met redeneren want wat we zeggen is juist om je te helpen.
Niet meteen als een klein kind naar mama rennen of andere site zoeken want dat is nergens voor nodig,kerel.Who's the Chef
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment