Die krachttoename is niet mis zeg! Denk je dat dat echt alleen door de winstrol komt of ook omdat je nu veel meer gemotiveerd bent?
1e kuur
Collapse
X
-
ik weet t niet. ik ben namelijk altijd 100% gemotiveerd alleen zat op een dood punt leek wel. de gewichten schoten bij mij altijd omhoog alleen heb hiervoor zeker 2maanden met dezelfdde gewichten getraint ging niet omhoog. en toen ik begon met winny leek wel of er over heen kwam. maar het is natuurlijk ook in me hoofd zovan je kan dit dus nu kan ik dat. maar tot nu toe werkt t prima grts
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (been @ Mrt. 01 2005,09:03)]meer kilo aan de halters betekent niet meer spier massaWe blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
ik weet dat sommige het niet eens hiermee zijn maar ik heb het neitzo op onder de 8reps trainen. Ik ga altijd ervan uit dat ik de 8haal en ga niet opeens zoveel gewicht doen dat ik met moeite 6haal. dit doe ik alleen met bankdrukken voor de rest is in mijn training de 8herhalingen heilig. Ik zie zat gasten omdat ze dan zo zwaar bv halteren dat ze met moeite er 4reps uithalen ik vind persoonlijk dat je altijd de 8 moet kunne halen grts
Comment
-
update: van 92,7-->93,3. In week 4 geen grote gewicht toename. Heeft er ook mee te maken dat ik nu in het weekend naast 4x kracht training 2x een uur cardio doe. Was wel weer ff wennen trouwens om een half uur te steppen en een half uur te fietsen zoals jullie weten is me bf 14,5% en dat kan echt niet langer zo. Me voeding blijft hetzelfde wil hem iets laten zakken doormiddel van 2x in de week cardio tedoen. is toch 700kalorieen wat ik verbrand per x in het weekend. IK ben helaas nu wel ziek geworden keel pijn als #######. blijf vandaag lekker thuis geen school/werk en ga mis eind van de middag wel naar de gym. en anders begin ik de week morgen grts
Comment
-
is ook beetje me eigen schuld dat ik ziek ben geworden. zaaterdag avond had ik een verplicht verjaardag feestje. trouwens leuk hoor als iedereen aan je kop gaat zeiken waarom ga je niet drinken waarom ga je zo vroeg weg blabla. Je weerstand ik een kuur is lager dan normaal waardoor ik altijd dikke kleren draag. alleen ik had zaterdag avond gewoon een shirt met lange mouwen aan geen trui met een jas zonder sjaal ofzo. gelijk op me keel geslagen. echt ###. Maar goed ik eet gewoon me dingen alleen ik kan niet door slikken waardoor ik aan de brinta zit en eiwitshake vandaag. kwark moet ook wel lukken voor straks. Maar ik ga gewoon trainen hoor niet zeiken gewoon knallen. grts
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
1 hour ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
19 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
22 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment