Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
bedankt alle voor de steun word er helemaal verlegen van!?!..
je merkt wel dat je weerstand nu lager is dan normaal. want ik ben ik jaren niet ziek geweest en op het moment dat ik de tab nam werd ik gelijk grieperig duurder gelukkig maar 2dagen en nu die### keelpijn. Gister met trainen ging gewoon lekker alleen waterdrinken doet echt zo zeer.Maar gewoon me
"normale" gewichten gebruikt. moet wel zeggen dat ik die avond om 8uur al uitgeteld was. Iedereen hier heeft wel een beetje last met ziek worden tijdens kuur het zit ons niet mee vandaag toch maar borst trainen triceps dan woensdag niet trainen en dan hopen donderdag met benen helemaal 100% ben. grts
ik had ook fucking last van keelpijn vorige week, water drinken lukte niet. Wat me wel lukte is lauw (tegen warm aan) water drinken, niet echt lekker (helemaal niet zelfs), maar wel een oplossing.
yo bro ff update sta op dit moment op 94kg. ben heel tevreden met me resultaten ben 4kg aangekomen denk niet dat het er meer gaan worden. ik ben iets droger geworden doordat ik de laaste weken 2x uur cardio doe naast kracht training. ik stond op 14,5% ik post over 2weken ongeveer me fotos en dan ben benieuwd hoeveel % jullie denken dat ik op dit moment sta grts
loo denk dat niet heel veel invloed heeft gehad. daarnaast vind ik bf en spiegel belangrijker dan de weegschaal en ik wil bf niet te hoog in bulk. moet namelijk alleen maal weeer super droog zijn gtrs
hoe oud ben je eigenlijk bro en ik zag aan je benchpress stats dat we ongeveer gelijk zaten....ben je nu voor mietje pompen man. .. vraga me al tijden af hoe jouw bodyt er nu uitziet dus ben benieuwd en ook sinds dat winny kuurtje van me doet me aan het denken...
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment