1e kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Beterschap,kerel!

Comment

Weer een ziek tijdens kuur... . Beterschap en rust is groeien he.
      Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

bedankt alle voor de steun word er helemaal verlegen van!?!..
        je merkt wel dat je weerstand nu lager is dan normaal. want ik ben ik jaren niet ziek geweest en op het moment dat ik de tab nam werd ik gelijk grieperig duurder gelukkig maar 2dagen en nu die### keelpijn. Gister met trainen ging gewoon lekker alleen waterdrinken doet echt zo zeer.Maar gewoon me
        "normale" gewichten gebruikt. moet wel zeggen dat ik die avond om 8uur al uitgeteld was. Iedereen hier heeft wel een beetje last met ziek worden tijdens kuur het zit ons niet mee vandaag toch maar borst trainen triceps dan woensdag niet trainen en dan hopen donderdag met benen helemaal 100% ben. grts

Comment

ik had ook fucking last van keelpijn vorige week, water drinken lukte niet. Wat me wel lukte is lauw (tegen warm aan) water drinken, niet echt lekker (helemaal niet zelfs), maar wel een oplossing.

(voor de "die hards" onder ons)

Comment

ik drink thee moet wel een btje weg te krijgen zijn natuurlijk

Comment

yo bro ff update sta op dit moment op 94kg. ben heel tevreden met me resultaten ben 4kg aangekomen denk niet dat het er meer gaan worden. ik ben iets droger geworden doordat ik de laaste weken 2x uur cardio doe naast kracht training. ik stond op 14,5% ik post over 2weken ongeveer me fotos en dan ben benieuwd hoeveel % jullie denken dat ik op dit moment sta grts

Comment

klinkt goed!

denk je dat er iets meer in had gezeten als je niet ziek was geworden (hoeveel inpact had dat?) en als je minder op de loopband had gestaan?

Succes

Comment

loo denk dat niet heel veel invloed heeft gehad. daarnaast vind ik bf en spiegel belangrijker dan de weegschaal en ik wil bf niet te hoog in bulk. moet namelijk alleen maal weeer super droog zijn gtrs

Comment

kom op m,et die fotos homo...je zij dat je ong zelfde bouw als mij had dus ben wel benieuwd bro...POSTEN DIE ZOOI!

Comment

rustig aan he pik ze moeten nog worden gemaakt. en ik ben wel wat minder vettig en jij bent voller grts

en ik moet je teleurstellen val op meisjes sorry maar je ziet er wel goed uit hoor

Comment

Ben benieuwd!

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

klinkt alemaal helemaal goed gozer

hoelang moet je nog en wat is je nakuur of heb je die niet nodig??
                          Who's the Chef

Comment

volgende week begin daar mee 2weken nolva 40mg 1e week 2e 20mg grts

Comment

is dat alles wat je neemt?
                              Who's the Chef

Comment

hoe oud ben je eigenlijk bro en ik zag aan je benchpress stats dat we ongeveer gelijk zaten....ben je nu voor mietje pompen man. .. vraga me al tijden af hoe jouw bodyt er nu uitziet dus ben benieuwd en ook sinds dat winny kuurtje van me doet me aan het denken...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X