1e kuur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1e kuur

    he mede bbers morgen ga ik voor het eerst aan de as.
    me kuur bevat 6weken winstrol 35mg. ik verwacht geen wonderen van deze kuur maar ik hoop toch rond de 3a5kg te pakken. ik ben inmiddels 20jaar en train vanaf me 17e. me gewicht staat op de 90kg en me bf is 13-14%. het lijkt me lijk om een logje bij te houden kan ik ook zelf terug lezen hoe ik het op dat moment ervaarde. supplementen die ik naast winny neem zijn: multivitame,whey eiwitshake en carbo plex. carbo plex meng je met water/juice voor tijdens de trainging en na je trainen lichaam te voorzien met snelle koolhydraten. nou morgen ga ik beginnen heb er heel veel zin in .
    grts punani

  • #2
    Beetje jong nog maar ok... Veel succes!
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

    Comment


    • #3
      veel succes , maar waarom nu een cut kuurtje en niet in de zomer en nu een massa kuur

      Grtz
      stil growing

      Comment


      • #4
        na lang twijfelen heb ik voor winny gekozen. het is me 1e kuur dus wou een mild goed nemen en wou bij de 1e kuur oraal nemen. eerst wou ik dbol only nemen daar ben ik van af gestapt. vervolgens d8 ik aan test only maar besloot winny tenemen omdat ik wou kijken of het wat voor me was. mocht het bevallen zou ik graag volgend jaar me 2e kuur nemen met test,deca en dbol met lichte dossieringen. d8 dan zelf aan 250 mg test 200mg deca en dan 30mg dbol eerste 4weken en dan nolva maar zover zijn we nog niet. ik gebruik trouwens winstrol van IP. ga proberen 2x per week te posten. grts punani

        Comment


        • #5
          Succes kerel! Mijn 1e kuurtje was ook winny (5/6 weken) en daar heb ik toen zo'n 3 a 4 kilo mee gewonnen. Werd er lekker sterk van. Lees de laatste tijd steeds meer, dat gebruik van winstrol tot ijzertekort leidt, dus ik zou dat er extra bij nemen. Gewoon te koop bij Kruidvat. Dit zou in verband kunnen staan met de verharding van de gewrichten, waardoor winstrol nog wel 's tot blessures leidt. Waar bijv. deca juist voor 'gesmeerde' gewrichten zorgt, leidt winstrol dus tot het omgekeerde daarvan.
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

          Comment


          • #6
            Vind je idd nogal jong. Maar is jouw tuulk dus succes.

            Comment


            • #7
              Succes en inderdaad wat extra ijzer nemen.

              Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

              Pain is temporary...pride is forever...

              Comment


              • #8
                Succes

                grtz..
                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

                Comment


                • #9
                  good luck

                  Who's the Chef

                  Comment


                  • #10
                    thx ik ga vandaag halen bij de kruidvat



                    Comment


                    • #11
                      punani,

                      ik heb deze kuur ook als 1e gedaan zelfde merk en hoeveelheid ook 6 weken.

                      Ik ben toen vet gaan cutten. Dus wel massa verloren uiteraard maar er veel beter uitgaan zien en ondanks massa verlies veel sterker geworden.....Heg geen nakuur gedaan.

                      mijn log staat hier nog wel ergens als je interesse hebt in de details!!
                      Loesje:"Sex is goed voor je buikspieren en leuker dan fitness"

                      Comment


                      • #12
                        Ik zou wel gewoon een nakuur nemen, is toch beter voor je gewonnen massa en je herstel

                        grtz
                        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

                        Comment


                        • #13
                          marc: oke ga straks ff je logje lezen vind ik inderdaad wel interesant. ik ga niet op cutten zetten om me bf% op dit moment goed is. heb niet de dikke sixpack zitten op dit moment maar ik ben wel aardig droog dus daar ligt op dit moment niet de prioriteit. doel ik gekomen aantal kg winnen.
                          harold: ik doe ook geen nakuur. ik ga na de kuur tribules gebruiken en creatine om de gewonnen massa te behouden. vandaag voor het eerst getraint. merk nog niks kwa kracht maar wat verw8 je dag 1. ik voelde wel dat me armen strak en hard aanvoelde tijdens trainen. dus af wachten wat ik ga gaine grts

                          marc heb je log gelezen was goed gegaan. ik heb inderdaad last van een droge mond heb dorst de hele dag waardoor ik vandaag ruim over de 3liter hebt gedronken. vraagje over nakuur heb jij kg kunne behouden ondanks dat je geen nakuur hebt gedaan of ozu je het als je over kon doen een nakuur nemen. ik denk namelijk zelf dan tribuls genoeg moet zijn. grts



                          Comment


                          • #14
                            Waarom geen nakuur?
                            Clomid en nolvadex hebben een andere werking dan tribules.
                            Zou gewoon een nakuur doen in combinatie met tribules.

                            Grtz..
                            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

                            Comment


                            • #15
                              Inderdaad nakuur kan nooit kwaad zou alleen geen tribulus nemen heb hier al veel over gelezen op internet en lees hier en daar dat de werking nihil is (kwa test booster dan had wel wat andere voordelen).

                              Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X