1e kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ben ook benieuwd of je inderdaad ,zoals gezegd wordt van winstrol. niet heel veel wint, maar tenminste wel bijna alles vasthoudt. Ik zou ook wel willen weten hoeveel meer je bankdrukt na een paar weken kuur over een tijdje ?

Groeten

Comment

Moet eerlijk zeggen dat ik niet goed kan zeggen wat ik heb vastgehouden. Ik ben helemaal teruggegaan naar een vetpercentage van 5.8 %. Zonder die kuur had ik dat niet gehaald mentaal omdat ik wel eerder pogingen in andere zomers had ondernomen maar dan mezelf te klein vond worden bij de 8% en heel slap. Ik ben na de kuur doorgegaan met afvallen en toen gingen de kilo's er toch wel hard af.

Als je puur kijkt naar de kg's en de gewichten die ik nu pak tov verleden jaar voor de kuur zou ik zeggen dat het uiteindelijk niet veel heeft uitgemaakt en alleen tijdens en kort na de kuur was ik groter sterker maar als ik in de spiegel kijk ben ik er 100% van onvertuigd dat ik er nu harder en gespierder uitzie als daarvoor....alleen is dat niet meetbaar...en of dat aantoonbaar door die kuur komt tja.....

Raar maar waar...

ik zou achteraf toch wel nakuren.....maar overtuigd ben ik niet...
      Loesje:"Sex is goed voor je buikspieren en leuker dan fitness"

Comment

Inderdaad gewoon even een pakje nolvadex halen. Kost toch geen reet en gewoon een nakuur doen.

Grtz.
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

is goed ga ik dan wel ff bestellen

Comment

Grtz.
            .
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Verstandig

Comment

lijkt me ook veel verstandiger om toch nolva of clomid bij de hand te houden, tenslotte reageer jij waarschijnlijk anders op de winstrol dan iemand anders.

Grtz
                stil growing

Comment

Ik vind het ook verstandig...
                  We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Had niet anders verwacht van je,bro!

Comment

Ken iemand die kreeg van winstrol al knobbels onder zijn tepels dus.....

Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

....... .........

They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
                        Don't stimulate....Annihilate!!!
                        Ronnie is STIL the King!!!

Comment

oke eerste update punani:
                          maandag begonnen met de inname. Best vreemd om tijdens een college de les uit tegaan en op het wc 10mg winny naar binnen te brengen
                          alles verliep prima had nergens last van tot ik ging trainen. tot mijn verbazing was ik wat slapper als normaal en de oorzaak was dat ik verkouden was. zwaar k*t maar is niet anders. dinsdag warm aankleden voor als je buiten komt. mede studetnen verbazen zich elke x weer wat ik allemaal tijdens de colleges naar binnen werk . maar de training borst triceps verliep weer iets minder. bankdrukken haalde ik maar 5x de 90 terwijl ik normaal een set maak. vervolgens schuin ook minder en flyes was helemaal crisis kwa gewichten. maar ik voelde wel in borst triceps omm soort van pomp die harder was als normaal vooral met tricpes training maar almet al niet een geweldige training.
                          die avond moest punani werken en wat gebeurd er hij mist de laaste bus waardoor die ook nog een uur in de kou naar huis moest lopen. einde van me kuur spookte al door me hoofd
                          woensdag benen,buik. heel heel heel erg overdreven warm gekleed. niet naar colleges gegaan(je moet je prioriteiten stellen) neusdruppels gehaalt en spuiten maar in het neusje. toen de training hij was zwaar zwaar lekker!!! al me record gebroken. leg pres 15kg zwaarder hamstring 15kg zwaarder squat 20kg zwaarder het kon niet op. voel me super en me verkoudhijd lijkt al weg tegaan. morgen rust dag en dan vrijdag knallen met schouders. zondag past ik hoe de rest is verlopen.. maar mijn dag kan al niet meer stuk grts punani

Comment

Mijn eerste kuur was oon winstrol.(GS)
                            30mg/dag 4 weken en ben 3 kilo bijgekomen en gewoon blijven ndoorgroeien erna.

grtz
                            Elk pondje komt door het mondje !!!
                            Denk je sterk.

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (wimmeke26 @ Feb. 09 2005,16:37)]Mijn eerste kuur was oon winstrol.(GS)
                              30mg/dag 4 weken en ben 3 kilo bijgekomen en gewoon blijven ndoorgroeien erna.

grtz
                              ! 4 weken klinkt kort maar nette results hoe ging het met je kracht omhoog?En wat aan kracht bleef over?
                              Cool om te lezen dat het zo goed gaat Punani.
                              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                              Squat 230 kilo
                              Bankdrukken 137.5 kilo
                              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

@Rik ik noem geen namen!!
                                Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X