Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (wimmeke26 @ Feb. 09 2005,16:37)]Mijn eerste kuur was oon winstrol.(GS)
30mg/dag 4 weken en ben 3 kilo bijgekomen en gewoon blijven ndoorgroeien erna.
grtz
! 4 weken klinkt kort maar nette results hoe ging het met je kracht omhoog?En wat aan kracht bleef over?
Cool om te lezen dat het zo goed gaat Punani.
Heb totaal geen terugslag gehad..ook in kracht niet echt merkbaar.
grtz
Elk pondje komt door het mondje !!!
Denk je sterk.
En over je vraag, niets wat met kuren of nakuren te maken heeft is gewoon vrij te koop dus ook dit niet.
Edit: zie dat je echt vrienden probeert te maken hè, beetje gaan zitten zeiken over de spelling van iemand.
Er is een onderdeel om je voor te stellen, ga dat eerst eens ff ontdekken.
Citaat[/b] (Shannasse @ Feb. 26 2005,21:08)]Edit: zie dat je echt vrienden probeert te maken hè, beetje gaan zitten zeiken over de spelling van iemand. Â
was niet mijn bedoeling om te zeiken hoor
ik ben anders ook meteen al in de maling genomen met die drogist
he bro's het is weer zondag ochtend weegdag...
deze week niet special getraint grote kracht toenamen is wel redelijk stabiel nu. merk nog weinig van bijwerkingen dus alles verloopt super. 3e week: 92,7 dus weer 0,9 kg aangekomen. dus in 3weken 2,7 kg aangekomen. zit op de helft en vind als ik nog 1,3kg aankom het goed hebt gedaan. tuurlijk streef ik naar meer maar j emoet ook reeel blijven. over een paar weekjes weer fotos maken ben erg benieuwd hoe ik op het einde ga staan. hou jullie op de hoogte grts
oke paar voorbeelden: bankdrukken van 7x90 top naar 6x100
militaire press(schouders) met dumbels van 22 naar 30kg x8
roeien van 90kgx8 naar 100x8
flat dumbels press 30x8 34x8
squat van 100x8 naar 135x8
leg press: 150x8 naar 165x8
eigelijk is elke oefening wel iets sterker geworden alleen dit zijn de uitschieters wat ik nu ff kan bedenken grts
ps x8 is reps niet sets
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment