Nadenken over kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Knulletje View Post
    En toch kan het!
    Waarom zou je op 20mg helemaal niet reageren? Het is en blijft altijd nog een toevoeging.
    Dan snap ik jouw grapje hierboven waarschijnlijk niet.
    Ik zal je vertellen dat ik zelf heb geprobeert om de D-bol op 10mg/pd te proberen. En ja hoor het deed welliswaar wat minder snel, maar het werkte wel.

Wie zegt dat je Anavar hoog moet doseren? Je leverancier?
    Je moet natuurlijk niet iets hoog gaan zetten om n reden die niet past. De reden dat ze het hoger zetten dan de andere middelen is dat het minder schadelijk is. Niet omdat het minder werkt.
    Primobolan in tabletvorm zetten ze ook zo achterlijk hoog, terwijl je beter de mg wat lager kunt houden en het product wat langer doorslikken.
    Iets wat je in 2-3 weken aankomt is er ook zo weer af. Doe er eens n paar maanden over en het gewonnen lichaamsgewicht is al redelijk vast.
    Ik ben zo blij dat je weer flink aan het posten bent Knul, echt, eindelijk iemand met gezond verstand.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Wat zou jij adviseren Knulletje (als wandelende enceclopedie).

Eerst 375 mg pw test e only, of eerst kickstart om iig snel resultaat te hebben?
      Denk zelf aan test only om te kijken hoe ik erop reageer, maar een kickstart is wel zo prettig om direct effect te hebben......
      Bulking

Comment

Iets wat je in 2-3 weken aankomt is er ook zo weer af. Doe er eens n paar maanden over en het gewonnen lichaamsgewicht is al redelijk vast.
        Psies
        Mij verklaarden de zgn kenners me voor gek als ik minder maar langer op primoject doorging(200-300mg) volgens de kenners nu moet je primo op 1000mg zetten of zelfs meer?
        Ik ben in die tijd dat ik kuurde nooit teruggevallen, ik nam er niet eens test bij, iets wat volgens velen niet kan tegenwoordig.

Er is vooral de laatste jaren een trend op fora waar er word gepatst wie wat en hoeveel neemt, was het vroeger roken wat stoer was is het nu anabolen gebruik.
        Zou je het er nog aan afzien?Meeste zijn blij met 80 kilo en 12% na hun gec(k)ut.
        "You are what you eat..."
        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Mark007 View Post
          Wat zou jij adviseren Knulletje (als wandelende enceclopedie).

Eerst 375 mg pw test e only, of eerst kickstart om iig snel resultaat te hebben?
          Denk zelf aan test only om te kijken hoe ik erop reageer, maar een kickstart is wel zo prettig om direct effect te hebben......
          Hoi Mark,
          Ik heb even terug gezocht naar wat je ermee wilt bereiken.
          Je wilt gewoon zien wat de Test E voor jou kan doen zeg je.

Je weet nu al n poosje wat Anavar voor jou doet en wat je er aan hebt.
          Dus om zeker te zijn dat je weet wat de Test doet, zou ik deze dus ook als kickstart gebruiken.
          Het nadeel van een Test E is dat je al 4 weken aan het prikken bent eer je er iets van gaat merken, vandaar je kickstart Anavar.

Laat je niet misleiden door het idee dat Anavar vaak gebruikt word om te cutten. Je kunt er ook mee bulken hoor, kwestie van voeding.
          Natuurlijk is D-Bol veel sneller dan Anavar, maar het trekt ook veel vocht wat je erna zo weer kwijt bent.
          Je gaint met Anavar wat trager en minder, maar het is wel vast. Het is niet zoals met D-Bol dat je erna weer leegloopt als n palingvel. Waarschijnlijk hou je van beide hetzelfde over aan gewonnen spiermassa.

Dan zou ik net als vorige keer de Anavar op 40mg/pd zetten en de Test E op 375mg/pw
          Zou de var voor de eerste 5 weken doen en de Test op 8 weken, even aanzien hoe het gaat en desnoods de Test 2 weken verlengen.

Comment

anavar zelfde winst als dbol? geeft de dbol niet veel meer kracht wat lijdt tot extra spiergroei dan knulletje of is dit echt zo nihil?
            “For me, life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer.”

Comment

Yvar: ik heb het over schone winst. Niet over wat je gaint tijdens de kuur.
              De Anavar, mits goed gekuurt/gegeten en getraint zal veel beter blijven hangen dan de gain van de D-bol..
              D-bol mag dan wat extra kracht geven, maar wie zegt dat je in de periode van 4-5 weken ook werkelijk meer spiergroei hebt gehad? Je hebt wat voordeel gehad van de vochtretentie, die je gewrichten heeft beschermt.

Als je het n cijfer moest geven voor gain en behouden, zou je het zo kunnen zien.
              D-Bol Gain- 8 , behouden 6
              Anavar Gain- 7 Behouden 8
              Dus als je dan de som optelt, krijg je n uitslag die toch wel wat voordeel laat zien op de Anavar.
              Je hebt bv n Anadrol die laat n Gain zien van 9 en het behouden is dan n 4...

Allemaal weetjes om bij stil te staan tijdens de keuze van je middelen.
              Zoals met alles, soms is minder MEER!

Comment

Dianaboll geeft toch igf af dat ook weer goed is? combi met injects ?
                Een dag niet getraind...

Comment

Ja net als het gelul over n verhoogde HGH afgifte.
                  Allemaal waar hoor, kan ik niet omheen. Maar ooit gelezen over hoe lang dat gaat duren eer je er ook maar iets van merkt in de praktijk?
                  HGH moet je zoal 3x daags zetten op 2iu per keer, wil je na n periode van +- 8 maanden daar iets van merken.
                  IGF is welliswaar sneller, maar hoelang duur het pillenkuurtje? Zal dat enig voordeel met zich meebrengen?
                  De IGF kan ook nieuwe spiercellen maken, die je weer volwassen/groot kunt maken met steroiden. Maar laten we wel eerlijk blijven en zeggen dat het te kort is om voordeel te pakken in zo'n korte tijd.
                  Stel, je hebt enige nieuwe spiercellen aangemaakt. Denk je dat ze blijven leven? Nee ze sterven af, dat is bewezen, bij mij (onderzoek)
                  Dus dan krijg je een doorlopend gebruik van alle middelen die het helpen te overleven en groeien. Zal niet de bedoeling zijn van n kuurtje.

Dan kun je beter de IGF-1lr3 exogeen bijzetten, dan weet je ook hoeveel materiaal je werkelijk krijgt.
                  Het kan ook met de peps GHRP-2/6&CJC1295. Maar is dan het einde niet zoek?
                  Ik kan wel n lijs neerzetten van alle middelen die prima werken. Dat zou te verlijderlijk zijn..

Het begon hier over wat TS het beste kon gaan doen, en daar heb ik naar het beste weten op gereageerd.

Comment

Oke bedankt weer, las altijd over de igf maar hoe en wat kon ik niet precies achterhalen.. Maar goed nu eens kijken wat markt wilt gaan doen
                    Een dag niet getraind...

Comment

@ Knulletje,

Bedankt voor je bruikbare tips.

Ik ben van plan om in maart anavar only te doen en dan in de nazomer test e (meer massa). Wil nl. nog voor gezinsuitbreiding gaan binnenkorg .
                      Kan het geen kwaad om dan weer anavar te stacken? Miss te vaak t zelfde middel? Of valt dat wel mee?

Als ik nu twee of drie kuurtjes doe en wat massa heb bijgewonnen, om daarna zonder kuren verder te gaan. Hou je dan nog wel massa vast (mits goede voeding/rust/training)?

Of moet je elk jaar een kuur nemen om deze massa te behouden?
                      Bulking

Comment

Mark zit ook met dat probleem, wil over paar maanden me laatste kuur doen. Zie het niet zitten om elk jaar 2 keer te gaan kuren, is me lichaam wat te kostbaar voor. Denk dat je echt wel wat vast houdt, maar langzaam toch weer rustig terug gaat... met iets meer massa dan ervoor.. we zullen zien :P
                        Een dag niet getraind...

Comment

Ik hoor hier helemaal niet. Maar ik dacht dat zolang je niet boven je "natuurlijke grens" kwam kon je met goed trainen/eten de massa behouden. Al een aantal keer gelezen, weet het ofc niet zeker.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                            Ik hoor hier helemaal niet. Maar ik dacht dat zolang je niet boven je "natuurlijke grens" kwam kon je met goed trainen/eten de massa behouden. Al een aantal keer gelezen, weet het ofc niet zeker.
                            Veel mensen bereiken hun natuurlijke grens zonder AS niet snel denk ik, gezien er maar weinig mensen perfect trainen, eten, slapen etc. Verder duurt het lang. Als je met AS gebruik sneller richting de natuurlijke grens gaat en je stopt ermee terwijl je goed blijft eten e.d. dan moet je het toch theoretisch vast blijven houden? Als ik naar Mark kijk dan zie ik geen massamonster die ver boven zijn natuurlijke grens zit, maar dat is natuurlijk een aanname.
                            Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                              Veel mensen bereiken hun natuurlijke grens zonder AS niet snel denk ik, gezien er maar weinig mensen perfect trainen, eten, slapen etc. Verder duurt het lang. Als je met AS gebruik sneller richting de natuurlijke grens gaat en je stopt ermee terwijl je goed blijft eten e.d. dan moet je het toch theoretisch vast blijven houden? Als ik naar Mark kijk dan zie ik geen massamonster die ver boven zijn natuurlijke grens zit, maar dat is natuurlijk een aanname.
                              Dat heb je goed gezien. Ben zeker geen massa monster, maar moet goed eten ed om nog progressie te boeken.

Vandaar de natuur een handje helpen

Hopelijk blijft er dan een grotere massa over
                              Bulking

Comment

Off topic wel : heb je eigenlijk je gains van je anavar only kuur goed behouden?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X