Nieuw kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

4 kilo van alleen test en deca in een week

Ik weet niet hoe je het doet maar het gaat in ieder geval goed vooruit. Succes en op naar de volgende 4 kilo.
    Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Die 4 kilo zullen niet alleen door de a.s. komen, als JTB de laatste tijd zijn training wat verslapt heeft en nu weer lekker gaat trainen dit in combinatie met a.s. zal het ook wel iets anders uitpakken..

Grtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

ik denk ook dat mijn groei nu iets rustiger zal zijn
        Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

De groei door de AS moet nog beginnen dus het zal nu alleen maar harder gaan als het goed is. Op naar de 15 kg
          Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Rammen en stampen dus!

Comment

Nou, dit was effe een klote week, ben weer 2 kilo teruggevallen dus zit nu op een 98 kilo, da's op zich niet zo erg, want het ging ook een beetje te hard, maar ik ben afgelopen zaterdag op het werk door mijn rug gegaan, ik hoop dat ik morgen weer kan trainen want het het gaat niet echt lekker. Opstaan uit een stoel is al erg problematisch. Verder ging het trainen wel lekker afgelopen week, ik slaap alleen voor de klote niet ben iedere dag om zes uur wakker, ben zo geil als een konijn en zo geirriteerd als maar zijn kan. Kortom ik ben aan het kuren!
              Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

Comment

Ik zou als ik jou was even paar dagen plaat gaan,ouwe.

Ik weet als geen ander wat het is om door je rug te gaan want het gebeurt mij 5x per jaar ofzo en dat is echt klote!

Beterschap,bro!

Comment

even rusten

slaappillen aanschaffen

en spieren trainen waarbij je rug ondersteunt is duur een bankje

Comment

Zou idd een paar dagen veel rust nemen, je kunt wel gaan trainen met pijn in je rug maar dan doe je misschien meer kwaad dan goed.

Sterkte in ieder geval
                    They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
                    Don't stimulate....Annihilate!!!
                    Ronnie is STIL the King!!!

Comment

Rust nemen en sterkte uiteraard!

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik had sinds vorige week last van mijn schouder, schoot in mijn schouder toen ik met biceps curl bezig was. Dit was gelijk bij de eerste hh.
                        Ik had zo'n last van mijn schouder dat ik er 's nachts niet op kon liggen.
                        Vanaf zaterdag smeer ik hem in met spiroflor sinds ik dat ben gaan smeren is het merkbaar vooruit gegaan.
                        Morgen weer eens borst proberen eens kijken hoe dat gaat.

gRtz..
                        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ik ga op zijn vroegst donderdag weer trainen, heb geen zin om straks echt weken plat te liggen omdat ik te vroeg weer ben gaan trainen. Hoop wel dat het snel over gaat.

Comment

Verstandig...
                            Hoop uiteraard ook voor je dat het snel over is maar forceren kan je duur komen te staan. Succes!

Comment

goed idee lekker even goed herstellen

bij alle oefeningen die je met veel kracht uitvoerd gebruik je je rug om alles stabiel te houden dus kan je toch niet trainen.

suc6
                              hoop dat je snel weer wat kan doen gozer
                              Who's the Chef

Comment

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X