Originally posted by [b
Nieuw kuurtje
Collapse
X
-
Pijn in de rug is zo goed als weg, ik ga pas volgende week weer trainen anders dan lig ik zo weer plat. De test is deze week wel behoorlijk ingeslagen, de vrouw wordt "iets" regelmatiger besprongen dan normaal al het geval was. Verder zat mijn gewicht vanochtend op 102 kg ik zal even kijken of dat morgenvroeg nog zo is, het wil nog al eens schommelen.
Verder is het wel te zien dat er ongeveer zeven kilo verschil zit tussen het begin van de kuur en nu vooral van de zijkant (borst - rug) oog ik veel massiever. En het echte feest moet nog beginnen.
Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...
Comment
-
Nou rugpijn is helemaal weg heb deze week drie keer volledig getraind, dus tot het uiterste. Begin duidelijk te merken dat de testo zijn werk doet, ik wil weer veel eikels uit hun auto trekken en ook thuis ben ik de gezelligste... Gewicht zit nu op de 104 kg gewogen op een officieel geijkte weegschaal die we nu op de sportschool hebben en ik begin duidelijk rondere vormen waar te nemen.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik niet zo'n enorme vochtkop heb. Kan dat met nolvadex? Want op mijn werk beginnen de meeste managers en directeuren toch een beetje vreemd naar mijn rode bezwete kop te kijken. En ik moet nog 7 weken.Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Mrt. 19 2005,10:47)]Vocht zou je misschien proviron voor kunnen nemen?Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
Comment
-
Clomid werkt ook, 50mg per dag zou voldoende moeten zijn.
Gaat wel iets tenkoste van je gains maar het is het één of het ander.
Voordeel is wel weer dat het de HHTA (Hypothalamus-Hypofyse-Testikel-As) crash na de kuur helpt te minimaliseren.
Greets..Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Update!
Ben gisteravond weer voor het eerst sinds drie weken gaan trainen (ivm mijn rugblessure) en heb dus sinds gisteren ook weer een injectie gezet. Valt toch tegen 4 ml in een keer spuiten zeker aangezien de deca van GS errug dik is.
Trainen ging erg lekker, heb alleen borst en shrugs gedaan, ik wilde rustig beginnen. Toch ging het bankdrukken lekker 8*110kg, hoger ben ik niet gegaan omdat ik niets wilde forceren. Schuin heb ik rustig aan gedaan omdat dit toch iets belastender kan zijn voor de onderrug, maar vond dat het met 8*80kg nog lekker ging.
Ik moet alleen gaan oppassen met eten want ik heb enorm veel honger en ik wil niet te dik worden dus ik moet gaan opletten dat ik schoon eet.
Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment