Kuur GHRP-6/CJC1295/Test/Enth/Tren/Ent

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Haha had ik toch wel gelijk over jou en je gewicht en hoeveelheidjes :P
    Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by harrie1959 View Post
      Hey, welcome back Knul, we hebben je gemist. Hoe gaat het nu met je??
      Nou Harrie het is nog zwaar klote.. Ik kan n beetje staan en wat lopen, maar t doet nog verrekte veel pijn hoor. Het trekt nu ook via mn bil over de achterkant van mn been naar mn enkel.. Trainen mag ik nog niet eens aan denken. Zwaar depri word ik er van, en ik verlies nog steeds n beetje massa. Ergens wel normaal als je helemaal niets kan doen... Verder lopen dan +- n meter of 30 red ik echt niet, en dan begint mn linker poot ook nog dienst te weigeren, ik flikker er gewoon doorheen....

Comment

• Klinkt heftig zeg. Sterkte de komende tijd en probeer moed te houden, hoewel dat makkelijker gezegd is dan gedaan. Maar je lijkt me wel een taaie die zich er door heen slaat.. Rustig aan!
        "Straight outta gym"

Comment

• Ben je door je rug gegaan grote?
          "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
            Nou Harrie het is nog zwaar klote.. Ik kan n beetje staan en wat lopen, maar t doet nog verrekte veel pijn hoor. Het trekt nu ook via mn bil over de achterkant van mn been naar mn enkel.. Trainen mag ik nog niet eens aan denken. Zwaar depri word ik er van, en ik verlies nog steeds n beetje massa. Ergens wel normaal als je helemaal niets kan doen... Verder lopen dan +- n meter of 30 red ik echt niet, en dan begint mn linker poot ook nog dienst te weigeren, ik flikker er gewoon doorheen....
            Hernia? Succes met het herstel!
            Train hard or go hormone

Comment

• Originally posted by Cidious View Post
              Ben je door je rug gegaan grote?
              Och kerel hou er over op pfffft.. Heb +- 6 weken geleden 18ton betonmortel op de vloer staan mengen en uitgesmeerd. Heb daarbij mn rug stevig verziekt, had n lekkage in de rug (hersenvocht) en daarbij 3 wervels zwaar gekneusd en 1 wervel was van zn plaats geschoten, die hebben ze dezelfde dag nog op zn plaats gezet.. Ik dacht dat ik alles wel aankon, blijkt weer van niet dus.... Er zit wel enige verbetering in, maar niet zoveel dat de artsen tevreden zijn.. N hernia? Ik hoop maar van niet zeg... Ik wil hierbij de/alle personen die mij hebben aangeschreven om beterschap te wensen, hartelijk bedanken (deed me goed) Sorry voor, dat: ik niet overal op heb gereageerd, maar het was en is n lijdensweg om achter mn laptop te zitten...

Comment

• Ik hou er over op maar bedankt voor je uitleg man. Wens je enorm veel beterschap!
                "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                  Och kerel hou er over op pfffft.. Heb +- 6 weken geleden 18ton betonmortel op de vloer staan mengen en uitgesmeerd. Heb daarbij mn rug stevig verziekt, had n lekkage in de rug (hersenvocht) en daarbij 3 wervels zwaar gekneusd en 1 wervel was van zn plaats geschoten, die hebben ze dezelfde dag nog op zn plaats gezet.. Ik dacht dat ik alles wel aankon, blijkt weer van niet dus.... Er zit wel enige verbetering in, maar niet zoveel dat de artsen tevreden zijn.. N hernia? Ik hoop maar van niet zeg... Ik wil hierbij de/alle personen die mij hebben aangeschreven om beterschap te wensen, hartelijk bedanken (deed me goed) Sorry voor, dat: ik niet overal op heb gereageerd, maar het was en is n lijdensweg om achter mn laptop te zitten...
                  Nou, als ik dat zo hoor heb ik liever een hernia. Die genezen namelijk meestal vanzelf. Klinkt als een pijnlijke ervaring. Niet vergeten dat je eigenlijk al een oude baas bent hè? Ook al lijkt je lichaam nog jong.
                  Train hard or go hormone

Comment

• Zo efe een update, nu drie weken klaar met de kuur en sta nu op 250 mg Test met 400 mg Masteron pw.
                    Ik dacht dat je van Tren gaat zweten maar met de Masteron is het nog een graadje erger. Gisteren met de familie op stap geweest en halverwege vroegen ze of ik stiekum ff onder de douche had gestaan.....
                    Ik was van plan om Wintrol ject erbij te nemen, maar aangezien ik al weken een kut gevoel in mijn schouders heb wacht ik daar maar eens ff mee. Voor het Libido is Masteron een echte aanrader, ik heb na een kuur altijd een enorme dip, maar nu niet!! Sterker nog.... het lijkt wel of je op een lading test staat... Ook het trainen gaat gestaag, blijf even sterk als in de kuur. Er moeten nog wel een kilootje of 10 af, maar dat gaan we geleidelijk aan doen in de winter. Langzamerhand komt er een beetje vorm in...

We keep in touch....
                    Je bent nooooit te oud om te leren......

Comment

• Het was gister ook wel pokke warm hè! Wie zweet er dan niet.
                      Train hard or go hormone

Comment

• Precies wie liep er niet leeg gisteren hahah, goed te horen nog lekker gaat hier !
                        Een dag niet getraind...

Comment

• Ik bedoelde; met Tren moet je het slechte slapen en zweten voor lief nemen. Met Mas heb je daar 's nachts helemaal geen last van, alleen met inspanningen nog meer als met Tren. En van het slechte slapen werd ik hondsmoe, zo erg zelfs dat het trainen en normale werkzaamheden er onder gingen lijden. Af en toe ging het redelijk goed, maar door de bank genomen sliep ik net 2,5 uurtjes per nacht.

In mijn vorige post schreef ik, "net zo sterk als tijdens de andere kuur", maar dat moet ik anders zeggen. Ben nu sterker aan het worden.... en voel me héél goed omdat het slapen er op voorruit is gegaan. Ik moet er nog steeds 2 tot 3 keer per nacht uit om te wateren, maar val dan ook weer meteen in slaap. Mijn vriendin ook blij omdat ik niet meer zo erg snurk.

De bedoeling is om de Mas/Test een week of 8 te gaan gebruiken. Het voelt goed, en wat er uitkomt laat ik jullie weten.
                          Je bent nooooit te oud om te leren......

Comment

• Van mast wordt je ook goed sterk, dus dat kan wel kloppen en zeker nu eidelijk aan je nachtrust komt is echt een must! Voor de groei en kracht, dus denk beter andere soorten kuurtjes moet gaan pakken om zo ie zo goed te kunnen slapen.. Zijn genoeg andere mooie kuren te maken, tren blijft wel de bom haha
                            Een dag niet getraind...

Comment

• test mast tren.... ben wat sterker geworden maar icm de peps, voooral de tweede peps serie, igf.... toen ging kracht echt hard. freakin un believable. dus ik kuur niet meer zonder
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Oke ik merk geen kracht toename met peps, grappig hoe iedereen anders reageert
                                Een dag niet getraind...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X