Niet bang zijn de Proviron is geen 17alfa gealkyleerde.
Nieuwe kuur in de planning
Collapse
X
-
Met zo'n hoge doseringen zou ik het gewoon vanaf het begin doen aangezien het onderdrukt als een malle. Balkrimp is een slechte indicator van het atrofiëren van Leydig-cellen. Vanaf het moment dat je LG/FSH-output daalt vanuit de hypothalamus begint de aftakeling van die cellen al. En voor de "synergie" tussen de progestagene werking van de tren en de oestrogenen zou ik eerder een echte AI nemen zoals exemestane of anastrozol of gewoon diehard letro. Of gewoon de dosis lager, want 600mg tren is me wel echt effe een shitload ey, damn.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Ik vond 400mg goed te doen... wil eigenlijk eind april beginnen ergens. Maar de vrouw zit een beetje te zeuren, want die is zwanger en heeft ook wat korter lontje en ik dan aan de kuur... Maar goed na dat die kleine er is en dan nog kuren ook niet echt straks plan
Dus we moeten nog even om de tafel
Dus prov kan je dus samen met een kickstart nemen evt.
Gr
Oja ga ook weer logje bijhouden net als die ander kuur met foto'sEen dag niet getraind...
Comment
-
Hey,
Zit een beetje te bedenken of deze kuur niet iets te veel is voor mij doel... dat is toch 95 kilo op 10%... Ik ben nu 93 a 94 kilo op 13 a 14%... Probeer deze maand nog 2% te zakken. Aangezien ik ook wel chagie van tren werd en de vrouw nu ook vol hormonen zit misschien een andere kuur beter?
Lees veel goeie reactie's over Primo mild en kwaliteits massa, maar wordt je daar ook sterker van of is het echt alleen een eiwitspaarder?
1-12 Test e 600mg
1-10 Primo 600mg
1-12 Provirion ?
Knulletje of iemand nog wat optie voor erbij wat goed werkt met primo?
GrEen dag niet getraind...
Comment
-
Dat je van de tren sjaggi wordt, de combi die ik nu heb, nergens last van... alleen het libido is een beetje hoog, hahahaha....
Ik kan je nu uit eigen ervaring zeggen dat de combi Test/Ten super werkt, (zoals Knulletje voorspeld had). De eerste paar weken voel je jezelf ff een beetje vaag, maar dat is nu voor 95% weg.Je bent nooooit te oud om te leren......
Comment
-
Originally posted by frankey View PostHey,
Zit een beetje te bedenken of deze kuur niet iets te veel is voor mij doel... dat is toch 95 kilo op 10%... Ik ben nu 93 a 94 kilo op 13 a 14%... Probeer deze maand nog 2% te zakken. Aangezien ik ook wel chagie van tren werd en de vrouw nu ook vol hormonen zit misschien een andere kuur beter?
Lees veel goeie reactie's over Primo mild en kwaliteits massa, maar wordt je daar ook sterker van of is het echt alleen een eiwitspaarder?
1-12 Test e 600mg
1-10 Primo 600mg
1-12 Provirion ?
Knulletje of iemand nog wat optie voor erbij wat goed werkt met primo?
GrEen dag niet getraind...
Comment
-
Ja ik heb het wel gebruikt, maar alleen in stack met Bold op 16 weken. Ik zette ze dan beide even hoog (400/400).
Ik heb met Primo/Test zelf geen ervaringen , vandaar dat ik er ook niet op reageerde..
Primo only is traag, Bold only ook maar samen werken ze prima.
Comment
-
Oeps, en dan wil Frankey natuurlijk wel weten waarom ik de Primo stackt met Bold?.
Primo= Metenolon en is een DHT gebaseerde steroide wat eigenlijk een DHB is (Dihydroboldenon) oftewel de 5 alfa gereduceerde vorm van Boldenon.
Aangezien de Boldenon een heel lage affiniteit heeft voor 5 alfa reductie werken ze synergetisch goed samen.
Je kunt het zien als een versterking van elkaar, en ik vind ook dat je het merkt in gains. Het werkt wat sneller en beter.
Maar of je het waard vind om ze te stacken moet je zelf ondervinden, daar het allebij wel n middel is wat iets prijziger ligt dan de andere middelen, en je de stack Primo/Bold in werking kunt vergelijken met n Nandrolon Deca, met als enig voordeel dat je de sides van de Nandrolon niet hebt..
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: