3e kuur tren e + test e

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 3e kuur tren e + test e

    Goeiedag beste bn'ers.

    Ik ben een hele tijd offline geweest van het forum en ook met de sport vanwege familie omstandigheden, een maand of 4 niet kunnen trainen.
    Ben nu weer z'n maand of 2/3 lekker aan het trainen en me voeding netjes op een rijtje.
    Hoog in de eiwitten/vetten en wat lager in de kh'en.

    Ik zie ook dat het forum een nieuwe look heeft gekregen , ziet er erg netjes uit zo!

    Heb ongeveer één jaar geleden een test-e + winny kuur gedaan en hier op bodynet geprobeerd een kuurlog bij te houden , heb deze toen niet helemaal afgemaakt en wil dat deze keer wel doen.
    De test e kuur is me goed bevallen , de winny heb ik niet afgemaakt, kreeg hier enorme krampen van waardoor ik de oefeningen niet af kon maken.
    Daarvoor een keertje anavar only geprobeerd, hier echter niets van gemerkt.

    Zit alleen met een paar vragen voor mijn 3rde kuur.
    Ik was van plan om dit te doen:
    Week 1 t/m 12 (test-e) 500
    Week 1 t/m 12 (tren-e) 400

    Nu ben ik alleen aan het twijfelen of ik de tren op 10 weken zal doen vanwege beter herstel?
    Na veel lezen op buitenlandse forums zag ik dat de meningen erg verdeeld zijn over deze kuur doseringen, veel zweren bij een hoger tren dosering en lager test.

    Wat raadde jullie mij aan voor derde kuur?
    Dit is mijn eerste keer tren bij een kuur.

    Alvast bedankt

  • #2
    Hey,

    Zelf half 3 maanden geleden zelfde kuur ong gedaan.. raad je deze aan omdat mijn balletjes toch wel kleiner werden!

    Week 1 t/m 12 (test-e) 500
    Week 1 t/m 10 (tren-e) 400
    Week 1-12 provirion ( verterkt elkaar positief test/tren)

    Nolva 14-16 20mg pd
    hcg 4-12 2x250 iu pw (voor de balletjes goed te houden)

    succes
    Een dag niet getraind...

    Comment


    • #3
      Ik weeg trouwens 89 kilo en mijn vet percentage zit op +/- 15%

      Comment


      • #4
        en hoe groot als je 165 ben mega stats ben je 198 minder
        Een dag niet getraind...

        Comment


        • #5
          Hey frankey bedankt voor je reply, kuur goed bevallen? Nog last van andere side's gehad?
          Hoeveel heb je gegained?

          Comment


          • #6
            Ben 186

            Comment


            • #7
              http://forum.bodynet.nl/trainingslog...ml#post1082832

              Hier staat een hoop en foto's van die kuur.. had iets van 8 kilo gepakt en 3% vet weg.
              Een dag niet getraind...

              Comment


              • #8
                Ik zal hem morgen even op mijn gemakkie doornemen

                Comment


                • #9
                  heb geen verstand van test tren combi, maar weet wel dat hcg aanbevolen word tegen atrofie van de testikels. =)

                  zou tof zijn als je een logje bijhoud

                  Comment


                  • #10
                    Persoonlijk zeg ik gewoon 12 wk test e op 500 mg en de tren e op 10 wk op 400 mg, dat high tren low test verhaal word veel over geschreven maar heb er nog nooit iemand over gehoord in levende lijve zeg maar !

                    Wel ff zoals posseltje al zegt hcg erbij gaan gebruiken

                    Comment


                    • #11
                      succes
                      ben benieuwd
                      Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

                      Comment


                      • #12
                        Hey BN'ers vandaag mijn vials binnengekregen test/tren, heb mijn supplier vandaag gevraagd over HCG, heb in mijn vorige kuur geen HCG gebruikt (test+winny was dat) en wil dat nu wel gaan doen aangezien iedereen toch wel zegt dat het een MUST is overal waar ik lees. Ik denk dat de dealer waar ik het vandaan haal van de oude stempel is aangezien hij mij vertelde dat het totaal geen meerwaarde toevoegd in deze kuur maar goed heb hem toch gevraagd even te informeren voor mij over HCG.

                        Comment


                        • #13
                          Heb mezelf nog niet heel erg verdiept in de HCG trouwens, ga dit natuurlijk nog wel even doen. Heb wat filmpjes bekeken over hoe en wat precies maar weet er nog niet heel veel vanaf. Als ik de HCG meng met steriel water klopt het dat ik het dan 30 dagen in de koelkast kan bewaren als het gemixed is? En kunnen jullie mij misschien vertellen om wat voor spuit/naald ik moet vragen bij de apotheker? Alvast bedankt!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Posseltje View Post
                            HCG
                            info over HCG

                            1. bij apotheek dat bacterieel water halen.
                            2. Zuig hier 2 ml uit en gooi de rest weg
                            3. 1ml mengen in vial van tabletje
                            4. goedje opzuigen in de grotere vial laten lopen ( langzaam spuiten)
                            5. nu heb je dus 5000iu op 2ml = 0.1ml zetten per x voor 250iu (20 injects)
                            *250 iu 2xpw om beschadiging van de leydig cellen te voorkomen*
                            6. Eenmaal alles klaar kan je het in de diepvries bewaren, dag van te voren in de koelkast leggen
                            7. kan subcutaan in de buik gezet worden
                            8.

                            Feitjes,
                            - HCG breek in normaal water binnen 24 uur af
                            - In bac water overleefd het 3 weken in de koelkast
                            - Bij invriezen hoef je het maar 1x klaar te maken en blijft het lang genoeg goed in de diepvries. De structuur blijft met hcg wel bewaard in tegenstelling tot HGH
                            ^^ zie hier uit de stickys :P

                            Comment


                            • #15
                              hey Dexie, ja zat ff te google net kwam hem tegen, hehe was het al aan het bekijken, dat Bacteriostatisch water dat is dus iets anders dan steriel water? ik kan Bacteriostatisch water niet vinden bij de apotheker online?

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X