test e, tren e, mast e, winstrol, ghrp1295, cjc6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by bruce View Post
    Weet ik pik. Maar als jij bijvoorbeeld meldt van iets wat funest is dan laat ik het snappie. Maar je heb zeker gelijk dat m'n behoefte door die extra aanmaak veel hoger is. Dat voel ik ook. Daarom ga ik volg. Zaterdag m'n behoefte weer opnieuw berekenen en kijk hoe die is veranderd
    Daarom zeg ik dat pik. Behoefte berekenen heeft vrij weinig zin aangezien de peps je hele stofwisseling veranderen. Ik denk dat je in deze beter naar knul kunt luisteren, hij heeft wat meer ervaring met peps dus ik vermoed ook de combinatie met voeding en peps en wat het beste werkt. En tja, wat is funest. Alcohol zou ik zowiezo laten.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Ik ben het eens met Quibus en Kevster, daar ook ik vind dat je niet teveel naar de weegschaal moet kijken.
      Gebruik beter de spiegel als voorbeeld wat er met je gebeurt. Zoals is gezegd door deze 2 heren, gaat je bf met rasse schreden naar beneden. Gaat dit met een te hoog tempo, betekend dit dat je meer moet eten.
      Je zal ook zelf wel gemerkt hebben dat je honger naar voer veel groter is geworden sinds de peps?
      Het zuiver berekenen heeft eigenlijk geen enkele zin, daar het bij de een weer anders werkt dan bij een ander, daarbij komt ook nog: hoe zuiver zijn je peps. Hoe zuiverder het materiaal hoe beter het werkt.
      Na zoveel jaren ervaring in training en voeding mag ik aannemen dat jij zelf wel voelt en weet wat en hoeveel je eten moet en dat je niet meer met n weegschaaltje aan tafel zit.
      Je lichaam geeft ook aan dat je meer moet eten als je constand loopt te geeuwen van de honger is dat niet goed natuurlijk, en dat betekend dat er meer voer in moet.. Simpel toch?
      Het beste is natuurlijk zo schoon mogelijk eten, wat niet wil zeggen dat jij jezelf niet af en toe mag belonen met iets wat je lekker vind (nee Bruce niet je buurvrouw)..
      Tijdens het gebruik van de peps is het allemaal heel vreemd, je kunt in princiepe vreten wat je wilt maar vet aankomen doe je niet.. Wel n beetje fout, omdat je na gebruik het 2x zo hard op je bord terug krijgt.
      Dus hoe schoner hoe beter, maar dat is eigenlijk altijd al zo, ook zonder peps.

Dus zie je dat het vet er wel erg snel afvliegt, eet je wat meer. Dat komt dan weer ten goede van de spiermassa die je opbouwd. Maar zoals al gezegd is, kijk niet teveel op de weegschaal. En bereken niet echt alles wat je eet.
      Zorg voor voldoende eiwitten en vetten, dat is de basis voor de spiergroei, de Kh kun je mee vogelen, je merkt zelf als je te weinig energie krijgt. Straks als je gear inkickt gaat het nog n stapje sneller, en pas je het weer aan.
      Honger hebben de ganse dag, betekend echt dat je gewoon nog te weinig binnen krijgt en je lichaam vraagt om meer.. Luister naar je eigen lichaam...

Comment

• Fok. Tik ik hele tekst is ie ineens weg. Vernieuwing bodynet is geennverbetering imo.
        Affiijn nu dan in t kort. Weegschaal heb ik nog niet op gestaan. Ik kijk in spiegel en mn hoofd is wat minder bol en buik minder. Ik kijk helaas wel te vaak in soiegel misschien moet ik dat ook gewoon 1x per week doen. Moet lukken
        eten zal ik mn schema als basis houden en dan bij eten waar nodig. Heb smiddags vaakntrek idd.
        Vandaag en gister rustdag. Pomp rug is weg, morgen armen dusnzal wel als wilde gaan
        vanavond de tweede 5ml tjomp
        keep u posted
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• bah. kostte me 4 gaten die tweede prik. ik denk laat ik nu linker been nemen. in verleden altijd gemeden daar ik bijna altijd een zenuw raak/ benader en hele been begint te trekken daar.
          eerste prik: komt mn dochter erin. ik gauw naald eruit, want als ze begint te spelen (4 jaar) gaat ie alle kanten op.
          voeld ook al alsof ik er een paar ml koud in had gedaan dus zou niet top worden.
          toen bovenop. bijna helemaal erin en been jawel. schokken. getver. eruit.
          nr. drie, linkerbeen weer iets naar onder. half erin. pijn...
          nr 4 (damn zijn er 5) rechter been steek er helemaal in, doe aspireren, bloed. voor de fok.
          eruit weer. bloed eruit gedrukt, 1 druppel dwarelde door olie naar boven dus die heb ik in gat 5 erbij in gedrukt om bloedverlies te drukken hahah. eindelijk ging hij er goed in. weer net als vorige keer. totaal niks gevoeld van naald of product, ook geen bal of wat ook. maar: wel ongeveer op dezelfde plek als de vorige. (en 1200 andere).
          maar affijn... hij zit erin en ik voel niks. nu gaaap. dus erop

Comment

• Wat een gedoe, waarom niet in de bil... Gaat altijd soepel nooit bloed gehad.
            Een dag niet getraind...

Comment

• Lastig bij jezelf. Aspireren lukt niet maar doe altijd al in been. Is eerste keer bloed bij mezelf. 1x bij n ander. Ook totaal voel ik niks nu. Tospul. Zal if merk niet noemen om discussies te vermijden maar imo de beste.
              ga volg wel in m'n ass proberen

Comment

• ass is nice
                pm mij dat merk eens bruce..

Comment

• image.jpg

Comment

• nice back babe
                    Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Nog even over de honger van de Peps. Schijnbaar is dat bij iedereen heel verschillend, ik heb er totaal geen last van gehad, en nu nog niet. Wel de groeipijntjes, die heb ik wel gevoeld en kunnen soms erg vervelend zijn, zeker als ze in de schouders optreden. Ik zat vanmiddag nog te denken om maar weer naar de Gym te gaan, maar das voor mij een probleem. Ik zweet als de bekende otter tijdens het trainen, en met de prothese aan wordt de huid van de stomp zo week dat ik binnen 5 minuten de boel naar de verdommenis loop, dus maar snel weer uit mijn hoofd gezet. Vroeger had ik een paar training maatjes en daarmee wordt je toch automatisch wel naar een hoger level getilt, (als je de goede hebt). Maar goed, we gaan gewoon door, dan de muziek maar op 10 en blik op oneindig......
                      Bruce, mooi ruggetje man.....
                      Je bent nooooit te oud om te leren......

Comment

• ja das naadje. kan je dr geen handdoek tussen doen ofzo? of zittie zo strak?
                        ik train ook alleen, zou anders denk ook groter zijn geweest. niet nu van deze week maar overall.
                        ja ik heb niet elke dag honger ervan harry. ook het warm krijgen is de ene keer wel en andere keer niet. apart.
                        heb in eerste week paar keer wakker geworden met stramme vingers maar nu ook niet meer. missch. dat mn peps als ze week in koelboxje afwisselend met koelkast missch. toch te warm worden als ik ff prik en weer terug stop....
                        ja rug gaat goed he. van voren zag er ook uit alsof ik al weken kuur. maar ik kon maar geen goeie foto maken en vrouw maakte van heuphoogte dus kijkt omhoog. krijg je een raar model van. je zou bijna denken dat spiegel liegt zon kutfotos maakt ze. maar affijn... tweede ml volgetrokken dus weer verse peps haha.
                        en vandaag de armen getraind. ben benieuwd als ik mn rug weer moet hoe die er dan bij staat.
                        trouwens de pomp in mn rugspieren is er ook uit. dat je zeg maar je hele rugspier voelt zitten.
                        het is op en neer lijkt het wel. of het went. iig groei ik meteen. zal ook met winny te maken hebben natuurlijk maar het is veel voor 1 week. als dat 12 zo erg wordt, of nog meer, want werkende stof zit nog wel ff in je body... ha, dan kom ik op de bodynet meet. lol

Comment

• Goede rug, man.
                          Life doesn't get any easier...you just get stronger

Comment

• Dikke rug man
                            Ernstig noh!

Comment

• Nee handdoek ertussen gaat niet, dat ding zit als een derde huid om de stomp. Het zijn de drukplekken waarvan ik last krijg, ik sta tenslotte met ruim 130 kg op een paar kleine plekkies. Als ik nu train doe ik de trainingbroek in de prothese koker en kan die dan tussendoor bij bepaalde oefeningen uit doen en even laten luchten. Maar je hebt met zo'n kutding altijd al bekijks, en dan zeker als je hem afdoet. Als ik ga zwemmen wordt ik daar helemaal simpel van... Maar als ik straks klaar ben zien ze die stomp niet meer alleen maar een grote kerel met gedifinieerde spieren, hahahahaha.

Bruce, hoe zet je de Peps dan, net onder de huid? nou ik niet, ik vind het gepruts en krijg er alleen maar blauwe plekken van. Ik doe nu afwisselend in de biceps en borst, en gewoon rechtop erin, geen last van niks. Ik weet niet of de temp invloed heeft, maar het lijkt me sterk.
                              Je bent nooooit te oud om te leren......

Comment

• Jawel Harrie, het moet gekoeld blijven, anders degradeert het wel heel snel...
                                Het mag eigenlijk niet boven de 8 graden komen.... Bij kamer temperatuur is het met enkele uren kapot..
                                Eenmaal gereconstrueerd is het erg breekbaar, je mag het ook nooit schudden. Zit het eenmaal in de slin zonder luchtbellen, is het niet meer zo breekbaar omdat het dan niet kan bewegen en tegen randen aanslaan. het zit dan opgesloten. Maar het moet wel gekoeld blijven....
                                On-gereconstrueerd Nog als liphofaas is het minder vatbaar voor temperatuur en kan het evt wel n aantal dagen buiten de koelkast, maar echt goed is het nooit..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X