test e, tren e, mast e, winstrol, ghrp1295, cjc6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• je kan de plaatjes overzichten allebei openen en dan op je buroblad naast elkaar zetten. deed ik ook. dan zie je toch wel vooruitgang
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Ik zie maar 4 pagina's.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by bruce View Post
        je kan de plaatjes overzichten allebei openen en dan op je buroblad naast elkaar zetten. deed ik ook. dan zie je toch wel vooruitgang
        hallo, als jij nou eens even de moeite doet om ze netjes naast elkaar te zetten Mr Bruce dan hoef ik jou foto's niet op te slaan en naast elkaar te zetten!
        SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Gaat best goed zo...

Comment

• SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Topgozer. Ja ik bedoelde gewoon allebei openen op bnet en dan naast elkaar de vensters. Maar sit is beter. Ga Es' kjjken

Comment

• Originally posted by bruce View Post
                Topgozer. Ja ik bedoelde gewoon allebei openen op bnet en dan naast elkaar de vensters. Maar sit is beter. Ga Es' kjjken
                Dat snap ik, maar ik denk.. ik help je even!

Comment

• Flinke schouders ook. Ga zo door!
                  Train hard or go hormone

Comment

• Goed toch?! Lekker doorgaan zo!
                    Life doesn't get any easier...you just get stronger

Comment

• Jonge jonge als je me gister na training zag.... Leek wel n pro. M'n peps zet ik in vervolg intra musculair. Voel meteen veter. Nu beginnen de as natuurlijk ook hun werk te doen maar voel harde rug nu ik 2x im heb gepept. Laatste 10 dagen nu. Heb last van zere buik af en toe aan kant van lever. zal blij zijn als winstrol klaar is. heb nog noot tabletten langer dan twee eeken gedaan. kreeg altijd het zuur. en gister na borst training heel lang zere linkerborst gehad of er een naald in zat. Voor geen meter geslapen..... Dankzij kids . Vakantie en warm dus die spoken door huis en vrouw ging nog Es' laat slapen, 1 uur en kids dis drie uur janken en 5.10 uur eruit. De deca dip is weg. Gister twee uur met m'n knots gespeeld en zelfs een foto gemaakt zo mooi in vol ornaat hahahah ja hij was mooi. Wel weer verwijderd . Denk dat nu begin te knallen

Comment

• haha vage gast dat je er bent...waar prik je im?

Comment

• Gister schouder vanmorgen been

Comment

• sommige dingen kun je beter voor jezelf houden?

Comment

• Hou je dan rekening met de plek of gewoon willekeurig in je schouder? aspireer je?

Comment

• Juiste plek waar geen aders zitten niet aspireren. In been wel gedaan maar16 mm.... Wat, job? Mag ik niet vertellen dat ik pep nu im probeer?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X