Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik ben het daar gewoon niet zo mee eens, voeding trekt vocht icm aas nog meer, ik weet niet hoe je eet maar als je schoon eet valt het vocht allesinds mee.
Blijf ik bij dat er voor cut betere middelen zijn, echte anavar zou het mooiste zijn maar ja dat vind je niet zo snel ben ik bang.
Je kan ook test-e doen en starten met test-p, imo nog een betere optie.
Na me nog even te hebben verdiept in die Tboll heb ik (voorlopig) besloten volgende kuur te gaan doen:
(kuurervaring: 1x"sust+deca+nolva" 3x"var only")
(stats 86kg 13%vp)
doel: vetvrije massa winnen/cutten graag minstens rond de 86kg @ 9-10% eindigen
Ik vind je kcal al vrij laag als dit je normale voedingsschema is. je geeft aan 86kg te zijn maar hoe lang ben je?
Carb-cycle zou ik niet doen tijdens kuur, gewoon iets onder je onderhoud gaan zitten en eventueel extra cardio.
Resultaat mag je wel iets meer verwachten als je T-boll en Test gaat combineren.
Je vetten zijn te laag in je voedingsschema, probeer op 80-90gr vetten te gaan zitten, ten koste van je koolhydraten, eiwitten is goed zo.
moet er nog bij zeggen vetten zitten wel wat hoger want ik eets dagelijks nog een 50-100 gram notenmix maar weeg deze niet af mss is met beginnen (en dit is cutschema he met normaal bedoelde ik dat het geen cycle schema is)
een update op dit schema volgt nog
ja ik hoop op meer maar dat is het minimum
btw ben 177 en heb een zittend beroep
training is HIT (dorian yates style) 6dagen cyclus
d1=schouders+triceps+buik
d2=Rug
d3=rust
d4=chest+biceps+buik
d5=benen
d6=rust
moet er nog bij zeggen vetten zitten wel wat hoger want ik eets dagelijks nog een 50-100 gram notenmix maar weeg deze niet af mss is met beginnen (en dit is cutschema he met normaal bedoelde ik dat het geen cycle schema is)
een update op dit schema volgt nog
ja ik hoop op meer maar dat is het minimum
btw ben 177 en heb een zittend beroep
training is HIT (dorian yates style) 6dagen cyclus
d1=schouders+triceps+buik
d2=Rug
d3=rust
d4=chest+biceps+buik
d5=benen
d6=rust
ga soms (zou meer moeten) ook wat extra cardio op rustdagen
nogal tegenstrijdige comment over tboll in de cut he
Die tegestrijdige berichten krijg je doordat je met T-Boll zowel kunt cutten als bulken.
Het is niet zozeer een gerichte steroide.
Het mooie van deze is dat het niet kan aromatiseren, en toch goede kracht gains en vetvrije massa kan brengen.
Natuurlijk heeft het ook weer nadelen, het is 17 alpha gealkyleerd en dus schadelijk voor de lever, en het verminderd de stolling van het bloed. En het kan natuurlijk je eigen aanmaak van testosteron stoppen..
Die tegestrijdige berichten krijg je doordat je met T-Boll zowel kunt cutten als bulken.
Het is niet zozeer een gerichte steroide.
Het mooie van deze is dat het niet kan aromatiseren, en toch goede kracht gains en vetvrije massa kan brengen.
Natuurlijk heeft het ook weer nadelen, het is 17 alpha gealkyleerd en dus schadelijk voor de lever, en het verminderd de stolling van het bloed. En het kan natuurlijk je eigen aanmaak van testosteron stoppen..
Dank je voor die inbreng, maar zijn niet (bijna) alle orals 17-alpha gealkyleerd?
en het stoppen van aanmaak testo is dat bij tboll meer dan bij bv winstrol ofzo?
lijkt voor de rest de geplande kuur je goed voor een semi-ass-beginner?
Ik ben wel bang dat het je wat tegen zal vallen eerlijk gezegd, je vorige kuur was test deca, die deca vervang je nu door tboll,
weet niet waarneer je vorige kuur was? maar waarom dan niet test e met een cut-as erbij/ primo/tren?
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Comment