Gear Freak

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Er zit een verschil tussen 10 of 52 weken on. Beetje huilie huilie flame opmerking imo.

Comment

Bewijst maar weer eens dat aas een wondermiddeltje is
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Dexie View Post
        Er zit een verschil tussen 10 of 52 weken on. Beetje huilie huilie flame opmerking imo.
        Tegen wie heb jij het nou?
        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Mvos View Post
          Tegen wie heb jij het nou?
          Oh ja foutje sorry stond al ff open, deed snel reageren. Maar tegen jou, no hard feelings hoor vind je tof maar dit bracht je wel een beetje lullig/lomp, naar mijn mening dan he.

Comment

Haha,tactisch is inderdaad niet mijn sterkste punt.

Maar als GIP 9 pagina's vol met stront post kan hij dit toch wel hebben.
            Bedoelde het ook niet in de context van 10 of 52 weken,maar als hij op zijn 21ste (toch?) al een x aantal kuren heeft gedaan dan doe je dat toch niet omdat je kleiner wil blijven.
            Dus dan wil je toch dat het snel gaat ipv naturel nog door te gaan.
            Vandaar dat ik dacht dat hij daar wel antwoord op zou kunnen geven.
            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Dexie View Post
              Zo is er toch ook verschil tussen bber voor wedstrijden en een fotomodel?
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                Haha,tactisch is inderdaad niet mijn sterkste punt.

Maar als GIP 9 pagina's vol met stront post kan hij dit toch wel hebben.
                Bedoelde het ook niet in de context van 10 of 52 weken,maar als hij op zijn 21ste (toch?) al een x aantal kuren heeft gedaan dan doe je dat toch niet omdat je kleiner wil blijven.
                Dus dan wil je toch dat het snel gaat ipv naturel nog door te gaan.
                Vandaar dat ik dacht dat hij daar wel antwoord op zou kunnen geven.
                Zal die vast wel kunnen hebben ja haha, alleen zo verwoord je het wat lekkerder

@nocerino, true

we hebben trouwens ook een nederlandse versie hiervan, jesse(getal) van DBB ging een jaar full retard voor de flexcup XD

Comment

Wow wil je jesse hiermee vergelijken, jesse mag dromen van deze gains

Comment

Normaal zie je synthol gebruik wel, bij hem valt dat wel mee.

Kijk wat die weg zet man,

1500 mg test.
                    900 tren.

doorgaan doet gewoon pijn aan mijn ogen. Ben benieuwd hoe lang deze gast het volhoud, Hij kan amper ademhalen tijdens het praten... Maar alleszins niet offensief, veel respect!
                    Hard work, beats talent.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                      Wow wil je jesse hiermee vergelijken, jesse mag dromen van deze gains
                      Jesse is meer de gefaalde pauper versie imo, maar die zat ook year round op een gram test en elke keer wat anders erbij dacht ik lol

Comment

Zulke doseringen zijn wel oke
                        meeste mensen hier en dbb die liegen toch bijna altijd over shit die ze nemen en de hoeveelheid
                        Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Originally posted by erjede View Post
                          Normaal zie je synthol gebruik wel, bij hem valt dat wel mee.

Kijk wat die weg zet man,

1500 mg test.
                          900 tren.

doorgaan doet gewoon pijn aan mijn ogen. Ben benieuwd hoe lang deze gast het volhoud, Hij kan amper ademhalen tijdens het praten... Maar alleszins niet offensief, veel respect!
                          Dat hij dat spul gebruikt moet hij zelf weten, hij heeft die keuze gemaakt en het is zijn lichaam. Maar ik snap jou opmerking "veel respect" totaal niet.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

synthol. zo jammer

Comment

1500 mg test wtf
                              Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

Originally posted by Protasius View Post
                                synthol. zo jammer
                                Volgens mij word het wel vaker gebruikt ook op hoog niveau maar dan enkel op aandachtspunten ofzo, wel zonde maarja.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X