Originally posted by rainman4
View Post
Anavar only
Collapse
X
-
Originally posted by rainman4 View PostIk heb juist met winstrol gehad dat ik de eerste 2/3 weken duizelig was en vaag in mijn hoofd.
Ondanks genoeg (4/5 liter)water drinken per dag.
Laatste paar weken was het pas echt weg."Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"
Comment
-
-
Originally posted by He-Man View Postdus qua stabiliteit kan ik beter 1 dosis per dag nemen?
Ik had het over de inname, van de ene dag 50 en de trainingsdagen 60mg..
Je gebruikt een tab only, dat kun je beter in 1 keer innemen daar dan je piekwaarde hoger ligt. Gebruik je het in een stack, dan kun je het weer beter verdelen. Je hebt dan immers meerdere middelen in gebruik, waarvan de anderen weer een langere waarde hebben. Daar word je dus beter door ondersteund..
Comment
-
Inmiddels ben ik erachter waar de klachten vandaan komen en ben ik gestopt met het kuurtje anavar. Ik had twee potjes en gebruikte eerst de ene en af en toe uit de ander. Nu het eerste potje leeg is ben ik sinds vijf dagen met het tweede potje bezig waarmee de klachten: duizeligheid, vaag gevoel, onrustig, flauwtes en hoge bloeddruk (inmiddels laten meten) steeds erger worden. Zonder enige twijfel ben ik meteen gestopt en heb ik de klachten voorgelegd aan mijn leverancier een bekende goede internetsite, ben benieuwd naar de afhandeling. Ik heb het idee dat er in het 2e potje heel iets anders zit dan anavar. Meer mensen ervaring met deze klachten in combi met EP var?"Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"
Comment
-
Dit was dus mijn tweede minder succesvolle oral only kuurtje, en tevens de laatste. Ik heb het probleem met het 2e potje var voorgelegd aan mijn leverancier en deze wordt volledig vergoed, nette oplossing dus. Ik ga de nieuwe anavar (ander merk) gebruiken als kickstart voor de eerste vier weken in een test e kuurtje (12 weken 500mg), waar ik eind september mee begin. Nu maar gewoon goed doen!! Eerst op vakantie (Spanje) en drie weken werken in Afrika, tussendoor braaf blijven trainen. Deze log kan op slot."Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 125kg 0x
- box goblet squat BW + 6kg 60x
Safety bar back extension:
- 45kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
2 dagen geleden -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
5 dagen geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
5 dagen geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
1 week geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
1 week geleden -