Logboek kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Logboek kuurtje

Dit is mijn kuur voor de komende 12 weken. Kijken als we nog wat extra gains kunnen gaan pakken. Ik zal jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden. Ik weeg nu 85 kg en bf zit rond de 15%. Het doel is om ongeveer 10 kilo te pakken..

week 1 t/m 6 d"boll 50 mg
    week 1 t/m 12 deca 600mg
    week 1 t/m 12 sus 750 mg
    week 13 t/m 14 nolvadex 40mg
    week 15 t/m 16 nolvadex 20 mg

Verder als nakuur creatine,tribulus.

greetz

Zoooooo, stevig kuurtje! Als 10 kilo niet lukt eet ik m'n pc op... In je nakuur zou ik nog clomid stoppen. Gewoon 50 mg. per dag voor 3 weken naast de nolva. De combi clomid/nolva blijkt toch vaak het beste de boel op gang te helpen. Gebruik je nog HCG? Je doses zijn tenslotte redelijk hoog. Misschien nog wat mariadistel na je kuur om de lever een beetje te helpen.

Anyway, succes!
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Mijn waarde vriend Symmetry was vanavond niet zo scherp meer zie ik want anders had ie wel melding gemaakt van het feit dat je nakuur te vroeg begint.En dat terwijl Sym de expert van de nakuur is....

De deca werkt ong 3 weken na je laatste prik dus nakuur begint pas in week 16,bro.

De rest ziet er super uit dus dat moet helemaal goedkomen.

Comment

@t Mr. Symmetry..Nou zal er voor zorgen dat ut lukt:P denk dat pc beetjuh erguh zwaar op de maag ligt. over de clomid kan ik nog nadenken nog genoeg tijd voorMariadistel was ik vergeten maar die heb ik ook in huis..

@t Testo.. Erguh scherp gezien maar je hebt helemaal gelijk drie weken na de laaste injectie beginnen met de nakuur

Verder gaat die goed komen..!

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Testo @ Apr. 12 2005,03:57)]Mijn waarde vriend Symmetry was vanavond niet zo scherp meer zie ik want anders had ie wel melding gemaakt van het feit dat je nakuur te vroeg begint.En dat terwijl Sym de expert van de nakuur is....
          Klopt inderdaad, Vlaamse Reus! Klote rode wijn ook...
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

hehehe als die maar lekker smaakte toch:P

Comment

suc6

Comment

thanx Xeno

Comment

tis je gegunt kerel

Comment

Vanaf week 5 kan je om de drie/vier dagen +/- 500iu hcg injecteren tijdens de kuur. Lijkt me gezien de dosering van de deca/sust niet onverstandig. Voordeel is ook dat je na je kuur sneller hersteld.

Succes met je kuur!

Greets...

Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

@t Curiosio misschien slim plan!!

Nou maandag de 18 van april begonnen met de kuur. Eerste prik gezet en gaf geen problemen. D-boll ook mee begonnen maandag en gaat ook goed merk nu al het verschil. Heb me maandag ochtend gewogen 85 kg. Zal me aankomende maandag weer wegen. Keep you post it!

greetz

Comment

Goed om te horen dat ie er weer makkelijk ingleed,bro.

Ik hou je log in de gaten.

Comment

succes met de kuur man en zeker n stevige ook
                          zeker de 10 kilo halen

anders is testo de lul hahahaahh

is oook leuk om te zien maar gun jou de 10 kilo of meer natuurlijk.

knallen met die hap!!!!!!!!!&# 33;!!!!!!!

Comment

Je weegt 85 kilo en je gaat zo zwaar kuren? Heb je al een lang kuur verleden of ben je maar klein?

Ik weeg 105 en ik ga als een speer op 400 mg deca per week en 500 mg test enanthate per week. Dat scheelt geld en je moet iedere kuur zwaarder, dus dan zit jij al op 1 gram test per week in je volgende kuur.

Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

@t jtb.

Ik heb al eerder gekuurd. en had een mooi gewicht van 100 kilo bereikt.Na mijn kuur bleef ik op zo'n 95 kg.Maar door een ongelukkige blessure aan mijn schouder (2 spierscheuringen)mocht ik niet trainen sinds vorig jaar tot begin februari..vandaar

greetz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X