kuurtje doen na tijdje niet trainen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • kuurtje doen na tijdje niet trainen?

    Ik wil in augustus beginnen met een winstrol only kuurtje voor 6 weken op 40mg/dag, geen nakuur (aromatiseert toch niet ). Dit doe ik omdat ik volgend jaar wel eens een test kuur wil gaan doen (in combinatie met winstrol als alles goed gaat). Uiteraard ga ik niets overhaast doen, dus eerst hier vast wat ervaring mee op doen. Ik ben me wel al volledig aant inlezen over test icm winstrol... Kwestie van goed voorbereid te zijn he ;-)


    De winstrol neem ik 's morgens bij het opstaan samen met mijn proteineshake. Het hele jaar door neem ik onmiddellijk na het opstaan een shake. Wassen, plassen, e.d. en dan ontbijten ;-)


    Ik volg een UB/LB schema met 4x in de week trainen en ga er in deze 6 weken proberen af en toe ook nog een dag bij te pakken. Ik neem een schema dat ik voordien reeds een aantal weken heb aangehouden. Geen gerotzooi met een nieuw schema.


    Stats nu:
    163cm
    80kg ('s ochtends, nuchtere maag en na boodschap)
    BF 11-12%



    Het doel is 3 a 4 kilo spieren gainen en niet te verhogen in bf (op 85kg uitkomen zou geweldig zijn, maar dat zal ik van een winny kuurtje niet moeten verwachten veronderstel ik?). Hiervoor ga ik (iets boven mijn) normaal onderhoud eten, nl.: E: 250g, Kh: 350g, V: 90g.. Dit verdeel ik uiteraard over 6 tot 8 maaltijden per dag. Kip, kalkoen, zalm, tonijn, pangasius, eieren, rijst, noedels en af en toe eens een zoete patat. Je kent het allemaal wel


    Supplementen die ik gebruik: whey, dextrose, omega 3, multivitamine, glucosamine en glutamine.

    Ik wil graag jullie mening over het volgende omdat ik er nog niet goed uit ben wat te doen... Ik ben meer dan een maand niet of minder goed kunnen gaan trainen omwille van gyno operatie. Vanaf augustus mag/kan ik terug vollebak ub/lb gaan trainen. Zou ik direct met winstrol beginnen of eerst een paar weken trainen en dan pas aan de winny gaan? Graag onderbouwen met waarom je sus of zo zou doen aub ;-)

  • #2
    Ik zou eerst je basis weer opbouwen. Tot je een plateau aantikt.. dan haal je namelijk veel meer uit je kuurtje. Je voelt de oefeningen goed aan en kan meteen op je top knallen en daarboven uit gaan. Die stappen tot aan dat plateau kan je naturel makkelijk maken in korte tijd.. zonde om daarvoor een kuur te doen. Het eindresultaat zal dan nooit op het niveau zijn als dat je eerst nog ff lekker natty knalt. Je zal na een stop toch wel goed gainen naturel.

    Dat is mijn advies.
    "The only thing worse than failing is not trying."

    Comment


    • #3
      Na tijdje niet trainen pak je naturel snel veel massa de eerste maanden. Kuurtje voegt dan veel minder toe. Sluit me aan bij cidious. Is ook gevaarlijk ivm meer kracht en daaruit voortvloeiende blessures (pezen en aanhechtingen die niet meer gewend zijn aan zwaar trainen icm grotere max kracht door as).

      wellicht nu eerst half jaartje naturel en dan meteen test kuurtje?
      Last edited by dynobet; 24-07-2013, 06:46.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

      Comment


      • #4
        Ik sluit me aan bij de 2 bovenstaande heren!

        Eerst even lekker je lichaam weer laten wennen aan het trainen en daarna beter/maximaal resultaat boeken met je kuurtje. Die tijd die je nu even doormaakt zonder hulpmiddelen kan je dan gelijk weer gebruiken om je voeding, training (beter?) op orde te krijgen, voordat je gaat kuren.
        "Straight outta gym"

        Comment


        • #5
          Ook ik ben het met de bovenstaande heren eens. Het heeft na n stop of nadat je een poosje niet hebt getraind geen enkele meerwaarde als je gaat kuren.. Je lichaam is er simpelweg gewoon niet klaar voor, en zal dus minder reageren dan wanneer je eerst n poosje clean traint.. Met het nadeel dat je lichaam niet zo snel zwaarder wil worden en daardoor gewoon terug zal gaan na de kuur naar de uitgangs positie (alles weer kwijt dus) Zoals je al is aangeraden, train je eerst weer n half jaartje voor je begint met kuren.... En dan mag je jezelf best belonen door n stack Test/Winny te nemen... Je zal zelf zien dat je lichaam de eerste maanden verschrikkelijk snel zal terug komen naar de positie waar je was gestopt.. Doordat je dat naturel doet, zal dit gewicht wat je na verloop bereikt heel makkelijk te behouden zijn.. Als je er dan n kuurtje inzet dan zal het veel meer opleveren, met het resultaat dat je erna ook veel meer massa mag behouden.. Zorg in dat halve jaar, dat: je werkelijk alles op de rit hebt zodat je het meeste profijt kunt hebben van je toekomstige kuur... Zorg dat je behalve training en voeding ook je rust optimaal kunt benutten, dus wees er zeker van dat je geen stress zult hebben tijdens de kuur..

          Comment


          • #6
            Bedankt voor het advies mannen! Ik ga - zoals door jullie aangeraden - het kuurtje een half jaar uitstellen en het maximum er nu natty uithalen. Als ik één training of maaltijd oversla dan ben ik al m'n kluts kwijt.. de afgelopen weken waren dan ook geen lachertje . Nu ik terug mag/kan knallen in de gym zorg ik ervoor dat training, voeding en rust tiptop in orde zijn.


            Originally posted by Knulletje View Post
            Zoals je al is aangeraden, train je eerst weer n half jaartje voor je begint met kuren.... En dan mag je jezelf best belonen door n stack Test/Winny te nemen...
            Dit zou de eerste keer zijn dat ik een kuurtje doe... Ik veronderstel dat ik dan best niet gelijk aan de stack test/winny begin, maar eerst zie wat winnykuurtje met me doet. Pas daarna stack test/winny doen. Ik denk dat ik op deze manier er veel meer kan uithalen dan ik gelijk aan de stack begin... of zie ik dit nu verkeerd?

            Comment


            • #7
              Je kan wel stacken je eerste kuurtje maar dan zoals Knul zegt. Test met winny kickstart. Je zal de eerste weken de winny goed kunnen merken en vervolgens na een paar weken de scheidingslijn kunnen maken wanneer de test erin kickt. Ook dan weet je wel wat beide middelen met je lijf doen.

              Tis een beetje de keuze die je wil maken maar winny/test is geen verkeerde! Gegarandeerd veel kwaliteits massa je eerste kuurtje.
              "The only thing worse than failing is not trying."

              Comment


              • #8
                Originally posted by OneMoreRepBro View Post
                Dit zou de eerste keer zijn dat ik een kuurtje doe... Ik veronderstel dat ik dan best niet gelijk aan de stack test/winny begin, maar eerst zie wat winnykuurtje met me doet. Pas daarna stack test/winny doen. Ik denk dat ik op deze manier er veel meer kan uithalen dan ik gelijk aan de stack begin... of zie ik dit nu verkeerd?
                Ik zou niet weten waarom je eerst met tabs zou moeten beginnen. Ik zelf zie n tab only niet eens als kuren, maar meer als n kickstart voor n kuurtje. Ook word het vaak genomen omdat men bang is van naalden, of het moet stiekum gebeuren zodat ze thuis niets doorhebben.... Ja jammer hoor, want ook tabs only zal je gemoed wel veranderen, en dat hebben ze zo door. Testosteron is lichaams eigen, en zal je niet veel (mits matig gebruik) sides geven. Het voordeel van n stack is dan weer dat het (massa) wat langer op je lichaam zit, en je lichaam kan wennen aan het nieuwe gewicht en zo dus ook wat makkelijker zal blijven zitten.. Ik zeg maar zo, kuur goed of doe het helemaal niet.... En dan is n stack Test/Winny nog helemaal zo gek niet hoor.. Je hebt bij gebruik van testosteron ook weer wat minder last van droge gewrichten tijdens het gebruik van winstrol. Maar idd je moet de winstrol dan gewoon inzetten als kickstart, en doorgaan met de Testosteron.. Stel, Ik zeg stel, dat: je korter wilt kuren dan 10 weken, dan kun je ook n Test prop nemen om zodoende korter te hoeven kuren met hetzelfde resultaat. Denk nu niet dat prop beter is, het is gewoon zoals elke soort van testosteron, alleen met n korte ester.. Voordeel van n korte ester is weer, zodra jij problemen ondervind in je eerste kuur en je stopt met zetten, is ook de meuk zo weer uit je lichaam.. Wil je gewoon de 10 weken of langer, is het vanwege het vele prikken met prop toch weer wijzer om n E ester te kiezen..

                Comment


                • #9
                  Eerste keer zeg ik gewoon E.. dat prikken is toch ff wennen. Maar zoals knul zegt. als je het doet. doe het goed..

                  Test/winstrol is helemaal geen heftige combo maar wel zeer effectief.
                  "The only thing worse than failing is not trying."

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Knulletje View Post
                    Ik zou niet weten waarom je eerst met tabs zou moeten beginnen. Ik zelf zie n tab only niet eens als kuren, maar meer als n kickstart voor n kuurtje. Ook word het vaak genomen omdat men bang is van naalden, of het moet stiekum gebeuren zodat ze thuis niets doorhebben.... Ja jammer hoor, want ook tabs only zal je gemoed wel veranderen, en dat hebben ze zo door. Testosteron is lichaams eigen, en zal je niet veel (mits matig gebruik) sides geven. Het voordeel van n stack is dan weer dat het (massa) wat langer op je lichaam zit, en je lichaam kan wennen aan het nieuwe gewicht en zo dus ook wat makkelijker zal blijven zitten.. Ik zeg maar zo, kuur goed of doe het helemaal niet.... En dan is n stack Test/Winny nog helemaal zo gek niet hoor.. Je hebt bij gebruik van testosteron ook weer wat minder last van droge gewrichten tijdens het gebruik van winstrol. Maar idd je moet de winstrol dan gewoon inzetten als kickstart, en doorgaan met de Testosteron.. Stel, Ik zeg stel, dat: je korter wilt kuren dan 10 weken, dan kun je ook n Test prop nemen om zodoende korter te hoeven kuren met hetzelfde resultaat. Denk nu niet dat prop beter is, het is gewoon zoals elke soort van testosteron, alleen met n korte ester.. Voordeel van n korte ester is weer, zodra jij problemen ondervind in je eerste kuur en je stopt met zetten, is ook de meuk zo weer uit je lichaam.. Wil je gewoon de 10 weken of langer, is het vanwege het vele prikken met prop toch weer wijzer om n E ester te kiezen..
                    Originally posted by Cidious View Post
                    Eerste keer zeg ik gewoon E.. dat prikken is toch ff wennen. Maar zoals knul zegt. als je het doet. doe het goed..


                    Test/winstrol is helemaal geen heftige combo maar wel zeer effectief.

                    Hier heb ik wat aan... Bedankt!


                    Ik heb geen schrik van naalden en hoef ook niets stiekem te doen thuis. Ergens januari of februari 2014 Winny inzetten als kickstart en dan test E bijzetten. Nakuur nolvadex. Winny en nolvadex heb ik al in huis. Korter kuren dan 10 weken lijkt me een beetje gek (ik denk dan aan gasten die denken: snel aan de test zitten, wat massa pakken voor de zomer te pronken ) en daar doe ik niet aan mee! Als ik kuur wil ik het goed (en verantwoord) doen!

                    Comment


                    • #11
                      Alles is al gezegd... tabs zijn kickstarters en voor pussy's die niet tegen een prikkie kunnen hhaha
                      Een dag niet getraind...

                      Comment


                      • #12
                        Ohhh en frankey is zo'n stoere jonguh.. puuuhhh
                        "The only thing worse than failing is not trying."

                        Comment


                        • #13
                          Ja vooral bij mijn eerste inject... stond ik met geknepuuh billetjes en zweethandjes hahaha... Nee maar zijn te veel gasten die jaren zich vol met pillen proppen en ampers gains krijgen.
                          Een dag niet getraind...

                          Comment


                          • #14
                            True en een verziekte lever er aan overhouden..

                            Ik ben doodsbenauwd voor naalden.. nog steeds tot de dag van vandaag

                            Als ik bloed moet laten prikken bij dokter vind ik ut engst. Naald in mn aderen.. bah.. mn vriendin moet me dan vangen en tijdens het prikken ga ik meestal bijna out..

                            Maar het doel heiligt de middelen
                            "The only thing worse than failing is not trying."

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Cidious View Post
                              True en een verziekte lever er aan overhouden..

                              Ik ben doodsbenauwd voor naalden.. nog steeds tot de dag van vandaag

                              Als ik bloed moet laten prikken bij dokter vind ik ut engst. Naald in mn aderen.. bah.. mn vriendin moet me dan vangen en tijdens het prikken ga ik meestal bijna out..

                              Maar het doel heiligt de middelen
                              Jaja een klein naaldje... Het doet wat met een mens

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X