The transformation continues

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• The transformation continues

Beste BN'rs,

Zoals in mijn trainingslog aangegeven, start ik bij deze mijn kuurlog.

Om jullie weer even op te frissen, ga ik ff terug naar vorig jaar juli en wat ik in dit jaar heb bereikt.

Vorig jaar juli woog ik circa 103 kg met een vetpercentage van circa 28%.
    Hier was ik helemaal klaar mee en heb toen de hulp van Bodynet gevraagd om mij weer op weg te helpen, zodat ik mezelf kon transformeren tot een persoon met een gezond gewicht en VP.

Die hulp is gekomen en heb ik mezelf een voedingsschema gemaakt en ben ik het LB/UB schema van Dyno gaan volgen.
    Dit heb ik een jaar lang gedaan met 2 x de hulp van T5, daarnaast ook nog een 6 weken cycle UD2.0 gedaan en het resultaat na iets meer dan een jaar was 80kg met circa 16% vet. Uiteraard spreekt voor zich dat ik ontzettend blij ben met dit resultaat, maar ik ben zeker nog niet klaar met mijn transformatie. Inmiddels ben ik iets gestegen in vet, vanwege vakantie en omdat ik een paar weken op onderhoud heb gegeten.

Omdat dit een kuurlog is, wil ik jullie natuurlijk laten weten welke kuur ik volg.

Sinds 9 september ben ik begonnen met mijn kuur, met als doel, zoveel mogelijk droge massa aankomen en als het een beetje meezit, mijn VP verlagen, maar dat is niet mijn hoofddoel.

Mijn kuur is als volg opgebouwd.

week 1 - 4 Winstrol 45mg pd
    week 1 - 10 Tren e 250mg pw
    week 1 - 12 Test e 500mg pw
    week 15 - 19 Nolva 30mg pd

Inmiddels ben ik dus een dikke week verder en heb zondag mijn tweede injectie gezet.

Tot dusver merk ik uiteraard nog weinig van de test en tren, maar om eerlijk te zijn ook niet erg veel van de Winstrol. Mijn kracht is nog niet echt gestegen, maar goed, ben ook nog niet zolang bezig.

Tot nu toe merk ik ook weinig van sides, buiten een beetje gewrichtspijn en vannacht heb ik minder goed geslapen en veel gezweet. Je zou denken aan de Tren, maar het kan ook met de stres op het werk te maken hebben.

Ik heb besloten mezelf wel te wegen, maar zeker niet elke week en ik ga me ook niet blind staren op de weegschaal of mijn VP. Ik heb in het begin foto's gemaakt en die zijn voor mij leidend.

Ook ga ik niet elke dag mijn training posten, want dat vind ik niet belangrijk hoeveel pr's ik zet.

Mijn training bestaat uit het LB/UB schema, gewoon omdat ik hier ontzettend goede resultaten mee heb geboekt en ik vind het relax om alles 2 x per week te trainen. Daarnaast wil ik 2 dagen per week een klein uur cardio doen.

Ik hoop dat ik een interessant log voor jullie kan maken en bij vragen, laat ze maar komen.
    I'm in transformation mode!!!!

Dan heb ik meteen de eerste vraag Ramon.

Waarom zo?
    week 1 - 4 Winstrol 45mg pd
    week 1 - 10 Tren e 250mg pw
    week 1 - 12 Test e 500mg pw
    week 15 - 19 Nolva 30mg pd

Ik vind de verhouding Test/tren verwaarloosbaar.
    Je na-kuur duurt 5 weken? Bizarre tijd hoor.

Graag zou ik vernemen waarom je de kuur zo afsteld, en wat je doel ermee is.
    Je kunt namelijk uit en met de zelfde middelen veel meer rendement pakken!

Waar is de HCG? Waarom ook geen Masteron of Proviron erbij?

Sorry Ramon maar ja ik heb dus wel wat vragen aan jou.

Comment

Vragen mag altijd natuurlijk, daar is het een forum voor.

De nakuur heb ik inderdaad verkeert gezet. Moet 15 - 18 zijn, dus 4 weken.

Mijn doel is droge massa en zo weinig mogelijk vet aanzetten.

Ik heb gekozen om Tren niet op de standaard 400MG te zetten, omdat het voor mij de eerste keer is dat ik tren zet en wil zien wat het met me doet, daarom op 250mg.

HCG heb ik bij mijn vorige kuren ook niet gezet en uiteraard waren mijn ballen gekrompen, maar zijn weer tot oude formaat terug gekomen. Daarnaast vond ik het niet zo'n prettige gedachte om elke dag HCG te zetten.

Masteron en Proviron heb ik me niet in verdiept, dus kan ik geen antwoord op geven.

Comment

Originally posted by Ramon1983 View Post
        Vragen mag altijd natuurlijk, daar is het een forum voor.

De nakuur heb ik inderdaad verkeert gezet. Moet 15 - 18 zijn, dus 4 weken.

Mijn doel is droge massa en zo weinig mogelijk vet aanzetten.

Ik heb gekozen om Tren niet op de standaard 400MG te zetten, omdat het voor mij de eerste keer is dat ik tren zet en wil zien wat het met me doet, daarom op 250mg.

HCG heb ik bij mijn vorige kuren ook niet gezet en uiteraard waren mijn ballen gekrompen, maar zijn weer tot oude formaat terug gekomen. Daarnaast vond ik het niet zo'n prettige gedachte om elke dag HCG te zetten.

Masteron en Proviron heb ik me niet in verdiept, dus kan ik geen antwoord op geven.
        Heej maatje, je zet juist HCG (en dat kan ook 1x per week zetten zijn) om te zorgen dat je testikels niet krimpen en jij zodoende klaar bent om na te kuren..
        Het nadeel van gekrompen testikels is dat je niet op kunt starten.. Ze moeten dus eerst naar het normale formaat om test te kunnen produceren. HCG zorgt ervoor dat je de boel op orde houd, en je weinig tijd nodig hebt om op te starten.
        Je hoeft het dus niet dagelijks te zetten.. En HCG zet je sub dus ik zie t probleem niet.
        Door het gebruik van HCG en geloof me dat heb je nodig bij Tren/Test hoeft ook je na-kuur niet zo lang te zijn.
        Gebruik dit op 500iu per week in deze kuur.
        Zet je na-kuur op 3 weken, dat is voldoende..

De tijd die je nodig hebt om weer op te starten is eigenlijk verlies tijd, omdat je net gewonnen gains verliest in deze tijd..
        Dus? Zorg je dat je klaar bent voor je na-kuur.. En zo snel mogelijk weer op jezelf draait!

Proviron is eigenlijk gelijk aan Masteron alleen is Proviron n tabje en Mast injecteerbaar.
        Dus of, of..

Comment

HCG is besteld!!!

Als ik het voor het weekend heb, zal ik er het weekend mee starten.

Comment

Originally posted by Ramon1983 View Post
            HCG is besteld!!!

Als ik het voor het weekend heb, zal ik er het weekend mee starten.
            Heel wijs van je Ramon.

Comment

Mast kan je helpen om bijv gyno vorming ed te voorkomen ( aromatiseren )

en wat betreft de tren op 200.. zal toch echt 400 moeten gaan zijn op jou gewicht en vooral als je wilt weten wat het doet

mocht mn aanvulling niet kloppen dan zal knulletje dit snel genoeg veranderen

Comment

Het klopt wel zeker maatje.
                Over de Mast of de Provi had ik ook al geopperd. Het zorgt voor mindere omzetting en dus tevens voor meer vrije test. Masteron is makkelijker omdat je het meteen mee kunt spuiten. En de Mast/Provi is eigenlijk n must bij de stack Test/Tren in welke dosis dan ook. Masteron 200mg/pw of Provi 25-50mg/pd tot einde Tren.
                Het is beide beter dan in moeten grijpen met Nolvadex.

Hij is nu nog bezig met de Winny die het ook remt, maar over/na 4 weken na start valt deze weg.

Comment

Gelukkig

Ennuh wat betreft de tren ook gewoon op 400 toch ??

Ik weet dat jij voorstander bent van kleine doseringen maar 200 is wel heel laag in deze stack dacht ik

Comment

Ik vind het voor n vent als hij ook wel wat weinig ja, dat had ik in post 2 ook al aangegeven.. Tren werkt als n trein mits goed gedoseerd.
                    Gezien de reactie van Ramon op post 3 ben ik er niet op verder gegaan.. Is zijn beslissing.

Ik zie in de opening ook dat hij meer dan bf was verloren in de cut 103kg/bij 28%= 74kgvvm en 80kg/bij 16%=67kgvvm.

Comment

Klopt !

Is en blijft ook zijn beslissing.. maar goed dat hij wel voor HCG kiest

Comment

Met 16% zou ik de tren zeker hoger zetten, ookal is ververlies geen doel, met tren raak je zo nog een paar procenten kwijt.

Comment

Idd !

misschien een optie om het te verhogen zodat het de winny overneemt als het ware zodra deze stopt ?

Wel goed kijken na de halfwaarde tijd dan en dus niet verhogen op het moment van stoppen met de winny maar iets eerder

Comment

Ik begrijp jullie reactie dat de tren te laag is en heb er ook lang over zitten nadenken.

Voor mij was de reden ook, dat ik veel verhalen las over de sides van Tren bij 400 mg.

Is het versatndig om de tren alsnog te verhogen nadat ik met de Winny klaar ben.

Daarnaast moet ik aangeven dat ik niet echt iets merk van de Winny.
                            Ik had verwacht dat er iig een krachttoename zou zijn in de eerste weken, maar hier merk ik tot op heden bar weinig van.

Comment

ik heb tren op 400-600 en 800 gehad, sites zijn kut maar waren bij mij niet erger naarmate de dosering steeg.

winny mag je na een week wel voelen ja..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X