Opnieuw pfff.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Knulletje View Post
    Vergelijk die foto met mn avatar, daar was ik net 116kg later 122.. Nu 102,7kg..
    Was 122 jou hoogste gewicht?

Zit jij toevallig in de scheepvaart? Je doet mij gelijk denken aan een zeeman in die foto.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
      Was 122 jou hoogste gewicht?

Zit jij toevallig in de scheepvaart? Je doet mij gelijk denken aan een zeeman in die foto.
      Ja ik ben zeeman in de offshore.. Mijn grootste gewicht was 132kg

Comment

Leuk man, eindelijk een gezicht bij alle goede adviezen!
        Niks om je voor te schamen inderdaad, zeker niet op jouw leeftijd!
        Ik zou willen dat ik er zo uitzie over 15 jaar.

Met jouw achtergrond komt dat vanzelf weer goed.
        Ik bedoelde het ook niet vervelend van teveel gewicht beginnen,maar het zou erg zonde zijn als het een chronische blessure wordt.

Het is niet zomaar een verrekking natuurlijk.
        Last edited by rain; 01-10-2013, 10:01.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Dubbel.
          K.t mobiel
          Last edited by rain; 01-10-2013, 10:01.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

knappe kerel hoor.
            komt allemaal goed maat!

Comment

Als je er iets meer bij zou lachen zou denk ik 95% van wat hier rondscharreld tekenen voor jouw krachtstats en jouw fysiek Ik zou me ff niet teveel zorgen maken daarover nu maar gewoon weer stapje voor stapje opbouwen en zorgen dat je er weer lol in krijgt.

Bodybuilding is waar je hart ligt! Zorg dat je lijf weer hersteld en dat je weer kan doen wat je leuk vind. Het uiterlijk van je lijf volgt vanzelf!

enneuhhh.. wat er ook gebeurt.. PROBEER ALTIJD te blijven lachen Komt helemaal goed man ouwe reus!
              "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Zit momenteel ook met een dubbele hernia in de rug. Leuk is anders inderdaad . Het is elke dag hopen op een beetje positieve vooruitgang. Ik wens jou nog veel succes maar heb het gevoel dat je er wel doorkomt. Quiters never win bro

Comment

Ik had deze nog niet gezien.

Nou Knul; heftig man, maar wel fijn dat je weer wat met gewichten mag spelen.

Dat je depressief zou worden, omdat je niet mag trainen lijkt mij erg herkenbaar. Geniet in ieder geval van je trainingen.

Je verplaatst echt bizarre gewichten nog steeds en je fysiek is je zeker niet om je voor te schamen, maar ik begrijp je eigen idee wel zeker als ik zie dat je 120-130kg heb gewogen.

Rustig aan en houd moed; je hebt genoeg steun van dit forum iig!
                  "Straight outta gym"

Comment

Genoeg gezegd, niet meer terug kijken... nu alleen maar vooruit en die gewichten komen er zo weer aan man, nu eerst rustig herstellen !!

En wat een lul ben je ook he... maanden zeuren we om foto's als je er top bij staat... komen niet omdat ik denk dat je nog wou wachten tot je er nog beter op zou staan (herkenbaar)... En dat post je nu deze foto respect hoor hahah
                    Een dag niet getraind...

Comment

Ik ga er wel meer plaatsen Frankey, kun je zien hoe het verbeterd. Ik denk elke maand 1... Moet genoeg zijn.

Comment

Succes met alles weer opbouwen! moet zeker goedkomen
                        Hoe heb je het met eten gedaan tijdens het stil liggen ? onder onderhoud ?

Comment

Originally posted by Sbrh View Post
                          Succes met alles weer opbouwen! moet zeker goedkomen
                          Hoe heb je het met eten gedaan tijdens het stil liggen ? onder onderhoud ?
                          Kerel ik heb eigenlijk geen idee, er werd voor me gezorgd door mn vriendin.
                          En ik had zo veel last dat ik eigenlijk meer misselijk was dan honger had.
                          Telkens vroeg ze of ik wilde eten, maar ik wilde het niet horen.
                          Ook had ik geen behoefte om te gaan bekijken hoeveel ik nodig had met helemaal niets doen.
                          Maar geen nood m'n honger is weer helemaal terug en vreet me weer klem hehehe.

Comment

Sterkte knulletje. Vooral voor het mentale gebeuren.

Met jouw mentaliteit, je honger en je oranje licht, doe je straks iedereen verbazen. Nu maar hopen dat je zelf ook tevreden kan zijn met ieder klein stapje vooruit. Lijkt me vooral mentaal een hel
                            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Dank je wel Patriciaaa.

Ik heb iets wat ik zo lang geleden heb gehad, en dat is? Spierpijn! Heerlijk te weten dat er leven in zit hihihi.
                              Vandaag Rug pfff, en biceps.

Deadlift, NEE! (en durf het niet ook).

Chin ups wide,
                              8x bw
                              8x bw + 10kg (riem)
                              8x bw + 20kg
                              15 x bw (16 fail)

Lat Pulldown,
                              8x 70kg
                              8x 80kg
                              8x 100kg
                              8x 110kg (durf niet zwaarder, voel t trekken)

Seated Reverse Flyes, (borst op benen)
                              8x 2x15kg
                              8x 2x 18kg
                              8x 2x 20kg (nee niet fijn)
                              12x 2x17kg

Pauze 20 minuten pfff.

Biceps,
                              Seated EZ Bar Curls (bankje)
                              !0x 50kg
                              8x 60kg
                              8x 70kg
                              8x 75kg (voelt zwaar)

Seated Dumbbel Curl (om en om en rug strak tegen bank)
                              8x 2x 20kg
                              8x 2x 22kg
                              8x 2x 24kg
                              10x 2x 22kg

Seated Bicep Concentrations (elleboog tegen knie)
                              16x 15kg
                              21x 15kg (leeg en fail bij 22)

Rug voel ik niet dat het getraind is. Maar mn biceps lijken wel te willen klappen (vol)
                              De trainig is ruk te noemen (vooral rug) maar ik ben voldaan en tevreden.
                              Nu snel eten en laden... Heb honger als n paard.

Comment

Lekker man. Mooi weer beetje pielen met die gewichten. Goed eten en dat bloed op gang houden. Ik heb zo'n gevoel dat je sneller gaat herstellen dat je misschien zelf zou verwachten
                                "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X