Update kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Update kuur

Hallo mensen van bodynet,

Nou ik stop met mijn kuur, over 1 week. Heb een beetje last van me schouders. En op aanraden van mijn Fysio stop ik maar even. Ik heb dus last van vast groeiende rugwervels en dat belemmet me trainen. Dus zit de hele tijd met overbelaste spiertjes in me schouders, borst, rug. En als ik even stop met gebruiken en even rustig aan doe met trainen kan het binnen een aantal maanden weer helemaal goed gaan. En dan kan ik er weer volop tegenaan.

Ik maakt nu gewoon me spullen op en weet alleen niet wat voor een nakuur ik moet gaan doen, ben op 31 maart begonnen met spuiten en ben nu 5 weken verder. Dus weet nu niet hoeveel ik moet nemen dus mensen die dat weten graag even doorgeven. Ik heb alleen nog 100 nolvadex pillen liggen dus hoop dat het alleen met dat kan,

Dus zal volgende week me laatste updat doen en dan kan ik even vergelijken met 31 maart en 11 mei. Mensen op de sportschool zeggen in ieder geval dat ze het vershil wel zien.

Nou ik ga maar weer stoppen word er een beetje sip van

mzzl
    !Use my shit and feel the power!

Zonde weeral..
    En nu?
    Straks weer meten kuren of toch ff een jaartje wachten en ff jaartje naturel beuken wat goed kan..(is ook mijn twijfel ik groei de laatste tijd hard waarom zou ik eigenlijk kuren! dubio&#33
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Nou kerel...nu dus wel stoppen en ik wil dus niet weer volgende week je nieuwe dianabool kuurtje zien...Gewoon er lekker lang tussenuit gaan en gewoon naturel trainen..Als je dan weer helemaal herstelt bent ove reen tijd gaan je kuren waarschijnlijk ook veel harder aanslaan..

Suc6!!!

Comment

Wanneer ga je je laatste spuit zetten dan,D?

Na je laatse spuit deca moet je 3 weken wachten en dan 2 weken lang 40mg nolva p dag en dan 2 weken 20mg nolva p dag,bro.

Dat redt je makkelijk met die 100 tabs.

Comment

Das k#t Bro !

Idd. een tijdje rustiger aan doen en dan over een jaartje ofzo weer een kijken.

Het zit de mensen niet erg mee die in een cycle zitten geloof ik

Grtz.. Sjoerd,
          Alias Homer Simpson ...

Comment

een gewaarschuwd mens teld voor 2 he zeggen ze toch altijd maar ja

wel bale dat je niet verder kan
            of mag je nog wel naturel verder
            Who's the Chef

Comment

Klote gozer, sterkte!

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 04 2005,12:45)]Klote gozer
                Nou, lekker vriendelijk weer! dat zeg je toch niet tegen iemand die zo in een dip zit!
                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Testo @ Mei. 04 2005,00:58)]Wanneer ga je je laatste spuit zetten dan,D?

Na je laatse spuit deca moet je 3 weken wachten en dan 2 weken lang 40mg nolva p dag en dan 2 weken 20mg nolva p dag,bro.

Sterkte ermee.

grtz..
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Mei. 04 2005,12:58)]
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 04 2005,12:45)]Klote gozer
                    Nou, lekker vriendelijk weer! dat zeg je toch niet tegen iemand die zo in een dip zit!      

Greets...

Comment

sterkte

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Testo @ Mei. 04 2005,00:58)]Wanneer ga je je laatste spuit zetten dan,D?

He testo-men

Ik zet mijn laatste spuit op 11 mei. Maak nu gewoon alles op en ga gewoon de laatste paar dagen even lekker trainen. Ik ga nog wel even rusische dianabol nemen die van Peaktop. Die neem ik ook tot 16 mei en dan gewoon 40mg per dag.

Ik heb vandaag wel lekker getraind en heb bijna 1 x 110kg gedrukt. En schuinbankdrukken ging gewoon 6 x 90kg. Heb vandaag niet zoveel last gehad van mijn schouders enzo.

Ik ga even lekker stoppen voor een aantal maanden. Ik train wel lekker door en ga 1 x per week borst / schouders / rus trainen en me meer focussen op mijn armen en benen. Dus eigenlijk wil ik doorvoor ook wel doorgaan met gebruiken maar heb toch maar nee gezegt tegen dat stemmetje in me hoofd.

Ik wacht af wat er in de toemokomst gaat gebeuren met mijn schouders en co.

Ik hou jullie op de hoogte, ik train wel lekker door ga niet weer stoppen. Ben net lekker bezig en zie dat ik groei en geef de moed niet op

Ik ga weer stoppen jullie horen weer van me,

p.s. Ik weeg nu 107,8kg smorgens dus ben wel weer een beetje aangekomen

mzzl

Comment

Gewoon nu verstandig zijn en echt je lichaam ff de rust gunnen,Men.

Als je het verkloot ben je nog verder van huis,schiet niet op.

Blijf rustig wat cardio doen en train lekker licht dan zal je niet zo ver terug vallen.

Beterschap.

Comment

Greets...

Comment

Ik ga zeker rustig aan doen, het is niet zo erg hoor. Het doet niet zoveel pijn enzo maar wil gewoon het uiterste uit me kuur halen en dat lukt nu gewoon niet. Dus wil dit eerst weg hebben en dan gooi ik er waarschijnlijk een winstrol-ject kuur overheen in de zomer als alles goed gaat met fysio. Mij fysio zegt ook met 4 a 5 keer kraken en goed bijhouden kan je alweer langzaam zwaar gaan trainen met je schouders enzo. Dus ik vraag gewoon aan hem wanneer ik weer kan kuren

Dus hou jullie wel op de hoogte,

mzzl en fijn weekend allemaal

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X