Nakuren ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nakuren ??

    Hallo,

    kan mij iemand vertellen wat je nou het best kan nemen qua nakuur ? Pregniel (injects) of Nolvadex (tablets)..
    Wat is het verschil buiten het prikje of slikje ? je leest zoveel maar wat is nou waar !

    Groetjes,

    Math

  • #2
    Hey Math-max stel je gerust even voor in het daarvoor bestemde ruimte..
    Pregnyl(hcg) gebruik je tijdens de kuur tot aan de nakuur om het krimpen van je ballen te voorkomen. Dit zorgt voor een sneller herstel na je kuur.
    Voor de nakuur zou ik kiezen voor een combinatie van clomid en nolvadex. Afhankelijk van je kuur zou ik kiezen voor een nakuur van minstens 3 weken. Bij een zwaardere kuur voor een nakuur van 4 weken..

    Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

    Comment


    • #3
      Das nieuw voor me..
      Vrienden van me gebruiken enkel pregnyl als nakuur, ik meen 4 prikjes en that's it.. Geloof dat 't hun 6de kuur is nu ??

      Gr, Math

      Comment


      • #4
        Dan zijn ze verkeerd bezig, door een goede nakuur zullen ze veel meer massa kunnen houden

        Hier een stukje over hcg bron de bodypage

        HCG (Human Chorionoc Gonadotrophine) is evenmin een steroïde, maar een peptide hormoon. Het wordt geproduceerd in de placenta (moederkoek) bij zwangere vrouwen. Het wordt gewonnen uit de urine van zwangere vrouwen. Veel verkeerd voorgelichte bodybuilders gebruiken het samen met Clomid om de endogene productie opnieuw op te starten, dit werkt echter contraproductief. De HCG werkt op de LH receptor net zoals LH zelf dus als agonist. Als gevolg hiervan stijgt de endogene testosteronproductie evenals de oestrogeenproductie, als gevolg van aromatisering. Deze zorgen samen voor een verdere remming van de HHT-As via de terugkoppeling (feedback). Normaal injecteert men, als gevolg van deze verkeerde voorlichting 1 ampul om de drie dagen (2500 iu of 5000 iu) na de kuur, dit zorgt dankzij aromatisatie van de hoge endogene testosteronproductie, voor een abnormale hoge oestrogeenspiegel, die verant-woordelijk kan worden gesteld voor veel gevallen van gynaecomastia. Volkomen fout dus!!!

        Vanaf week 5 kan je om de drie/vier dagen + 500/1000iu injecteren tijdens de kuur. Als je een gehele dosis van 2500 iu of 5000 iu klaarmaakt, kan je dit in een lege vial van b.v Norma Hellas in de koelkast bewaren. Je kunt nu zo’n twee weken lang HCG, subcutaan (onder de huid) met een insulinespuit meespuiten om atrofie (krimpen) van de testes (zaadballen) tegen te gaan, c.q. te voorkomen. Het is namelijk zo dat sterk gekrompen testes na de kuur niet in staat zijn afdoende endogeen testosteron te produceren. Het is echter voor de liefhebber ook heel goed mogelijk IM (intra musculair, in de spier) te injecteren.

        Kort en bondig, nietwaar?

        Kijk eens op deze site www.bodypage.nl
        Er staan wel achterhaalde dingen op maar voor de basis kennis is het een goede site..

        Grtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

        Comment


        • #5
          Bedankt Harold,

          Dus als ik aan het eind van een 8 weekse kuur (testo - stanzonalol) pregnyl zou gebruiken kan dat geen kwaad
          als ik daarnaast nog een nakuur van Novaldex neem ?

          Gr, Math

          Comment


          • #6
            Geen pregnyl na je kuur nemen lees het stukje nog eens goed.
            Pregnyl eventueel vanaf de 5e week nemen tot aan je nakuur.
            Je nakuur begint als je geen proprionaat hebt in week 11. Zou dan een combi van nolvadex en clomid nemen. Eventueel tribulus erbij nemen.

            Vind een test kuur van 8 weken vrij kort overigens.

            Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

            Pain is temporary...pride is forever...

            Comment


            • #7

              Nog beter is een stack van meerdere a.s.

              Grtz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

              Comment

              Sidebar top desktop

              Collapse

              Actieve discussies

              Collapse

              Working...
              X